eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
549 عکس
163 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۲۸): پیرو گزارش دیروز (پیام شماره ۳۲۶ در کانال گنبد فیروزه) که عبارت «هیئت مذهبی و صندوق تعاون» را در آن به کار برده بودم، یادآوری کردند که عنوان کامل ماجرا؛ «صندوق قرض و رفاه هیئت تعاونی اسلامی» بود. فلذا بدینوسیله اصلاح می‌شود و ممنون از منتقد حساس محترم 🙏 جالبه که روی جلد دفترچه‌های عضویت صندوق (که به گمانم قبل از انقلاب تأسیس شده بود) نوشته: «شعبه ...»! احتمالاً دنبال شعباتی برای صندوق هم بوده‌اند! فرضاً شعبه روستا، شعبه تهران و شعبه ...؟! اگر کسی اطلاعات بیشتری راجع به این صندوق و هیئت دارد، لطفاً به اشتراک بگذارد. 🙏💐 ضمنا جالبه که با درج آیه ۲۷۵ سوره بقره بر روی جلد دفترچه، عنایت داشته‌اند که در معاش خود، حواسشان به «حلال و حرام الهی» باشد. آیا شوراها و دهیاران منتخب شوراها توجهی به این مطلب دارند؟ به بنده که گزارشات وحشتناکی می‌رسد!! ⁉️ضمناً آیا کسی می‌داند پول‌های این صندوق، دست کی بود؟ و صرف چه اموری شد؟ متن کامل آیه: «الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لَا يَقُومُونَ إِلَّا كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَالُوا إِنَّمَا الْبَيْعُ مِثْلُ الرِّبَا ۗ وَ أَحَلَّ اللَّهُ الْبَيْعَ وَ حَرَّمَ الرِّبَا ۚ فَمَنْ جَاءَهُ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّهِ فَانْتَهَىٰ فَلَهُ مَا سَلَفَ وَ أَمْرُهُ إِلَى اللَّهِ ۖ وَ مَنْ عَادَ فَأُولَٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ» ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ اردیبهشت۱۴۰۳ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۲۹): روستای نفرین‌شده!!! (بخش ۳): تحریر برای نسل بی‌خبر از ماجراهای روستا البته در این میان، نقش‌آفرینی طایفه میرزایی‌ها در حمایت ناشی از تعصبات جاهلانه خود از دامادشان، بی‌تأثیر نبوده است و چوبش را خورده و خواهند خورد! در عین‌حال تجربه‌ای شد که بعد از این دیگر هرگز به لعین‌های اوقاف، رأی ندهند. زیرا که او نمی‌تواند همزمان هم نوکر نان‌کُلی‌های اوقاف و امور (بقول خودش شرّیّه!) باشد و هم حافظ منافع اهالی روستا. تعارض منافع وی هم کاملاً آشکار بود و هست و اهالی هم تیشه به ریشه خود زدند که به وی اقبالی نشان دادند و توصیه تاریخی مرحوم سیدحسن‌بابا را نادیده گرفتند! جدیداً شنیدم که نان‌کُلی وی را به استخدام اوقاف در آورده است که البته نباید تعجب کرد ولیکن باید گفت: دیگه بدتر! زیرا «تعارض منافع» شدیدتری را بر روستا تحمیل خواهد کرد و حتماً باید از عضویت شورا برکنار شود. ۳) علی‌حیلی این حیله‌گر هم شانس آورد که بعلت ترتیب حروف الفبایی، شهرتش موجب شده بود که در لیست کاندیدهای شورا جزو سه نفر اول باشد و آ.میرشجاع هم که فقط در اندیشه بالا بردن عدد مشارکت مردم در انتخابات بوده و لذا توصیه می‌کرده که به همان سه نفر اول رأی بدهید، مقصر بوده است! و عجیب اینکه هنوز هم به وی اعتماد دارد! شاید بخاطر این که مادر بزرگ پدری ما از حسن‌آبادی‌ها (خواهر حیدردایی) بوده، گرفتار نوستالژی آنست! ولیکن بنده چنانکه بارها گفته‌ام، با هیچکسی حتی برادرم، تعارف ندارم. علیحیلی که (طبق تحقیقات و ادعای ممدننگی!) دو نفر از تجار بازار تهران را بعنوان نگهبان روستا معرفی کرده بود (که حاضرند از بدبختی در سوز و سرمای جانگداز این روستای کوهستانی، نگهبانی ۱۳۹۴ آنرا در ازای چندرغاز بر عهده بگیرند!!!) خیانت در حق امامزاده را آغاز کرده بود. همان سالی که حفاری‌های غیرمجاز در روستا انجام می‌شود و پای نحس نان‌کُلی را به روستا باز می‌کند و برادران وی ناگهان ثروتمند می‌شوند و طبق شایعات، نصف روستا را هم خریده‌اند! البته همسایه این‌ها که خیلی زودتر به ثروت افسانه‌ای رسید (همان که با نصب دوربین‌های مداربسته پیشنهادی بنده در معابر اصلی روستا مخالفت کرد و در برق‌رسانی آ.میرشجاع به روستا هم اختلال ورزید!) از این‌ها ظاهراً باهوش‌تر بود که ثروت بادآورده خود را به روستا نیاورد تا مورد شکاکیت اهالی قرار نگیرد و هیچگاه دُم لای تله نداد بجز آن خبطی که در مواجهه ناگهانی در بازار تهران با پدر بنده مرتکب شده بود! مبنی بر اینکه با آن پولی که نقدا در حال حمل در دستش بوده، می‌تواند کل روستای امامزاده را بخرد! اما در تهران، پاساژ می‌خرد! کاری به شایعاتی پیرامون نحوه پولدار شدن ناگهانی برادرش هم ندارم که قصه مشکوک دیگری است! بنده بخاطر دارم که برادر بزرگ علی‌حیلی از بچگی بدنبال گنج‌یابی بود و اگرچه خودش به چیزی نرسید و به حمالی شرافتمندانه خود در بازار پرداخت ولیکن برادرانش را علاقمند و حساس کرد و این‌ها به رقابت با همسایه خود پرداختند و بلکه از او هم پیشی گرفتند! بنده تمایلی برای ورود به این قضایا نداشتم ولیکن وقتی علیه بنده گارد حملات ناجوانمردانه گرفتند تا در مقابل تجاوزات نان‌کُلی، تاب‌آوری خود را از دست بدهم، ناچار شدم یقه این‌ها را هم بگیرم و در صورت لزوم بیشتر و بیشتر خواهم گرفت. اطلاعاتی که اهالی برای بنده ارسال کرده‌اند خیلی بیش از اینهاست که در اینجا عجالتاً به ذکر همین مقدار بسنده می‌کنم. نان‌کُلی اوقاف یا اوباش؟! همانطور که عرض کردم سومین سرطانی که به جان روستای ما افتاد نفوذ نان‌کُلی در قامت ریاست اوقاف با همکاری خائنینی بود که به بعضی از آن‌ها اشاره کردم ولیکن باید توجه داشته باشیم که در مواجهه با «پدیده شوم نان‌کُلی» با دو تا نان‌کُلی مختلف طرفیم و این دو را حتی‌الامکان باید از همدیگر تفکیک بکنیم وگرنه در دنیا و آخرت گرفتار می‌شویم: ۱) نان‌کُلی در قامت رئیس رسمی اداره اوقاف و امور خیریه بویین‌زهرا و بهتر است از این به بعد او را «نانکلی اوقاف» بنامیم. ۲) نان‌کُلی در حالت سردسته اشراری که برای تصرف دفائن امامزاده، بدنبال اخراج سادات از روستا برآمدند و هنوز هم گرفتار بدمستی هستند و مناسب‌تر است از این به بعد او را «نانکلی اوباش» (و به اعتراف لعین اوقاف، باید آنرا رئیس «اوقاف و امور شرّیّه») بنامیم! رفتارهای این دو تا نان‌کُلی، چنان در هم آمیخته است که تفکیک آن‌ها چندان هم آسان نیست! ولیکن بنده سعی می‌کنم حتی‌الامکان بگونه‌ای توضیح بدهم که شاید بتوانیم مرزهای آن‌دو را تا حدودی دریابیم! وگرنه نوچه‌های وی سوءاستفاده خواهند کرد، چنانکه کاظم‌رنگی در سرگشاده خود علیه بنده و اهالی سوءاستفاده کرد! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۳۰): روستای نفرین‌شده!!! (بخش ۴): تحریر برای نسل بی‌خبر از ماجراهای روستا نان‌کُلی اوقاف یا اوباش؟! در پرونده نان‌کُلی اوقاف، می‌بینیم که؛ ۱- اوقاف قزوین (در زمان وابستگی به اوقاف زنجان) بعد از مستأجر شدن پدران حسن‌تیسنا، تولیت سنتی محمدابراهیم انصاری را مصادره می‌کند ولیکن خود را از مورخه ۱۳۶۰/۶/۱۲ طرف حساب فرزندان یکی از مستأجران قبلی یعنی مرحوم محمود داودی، قرار می‌دهد! ۲) اوقاف قزوین سعی می‌کند با تمسک به وقف‌نامه‌ای جعلی، اظهارنامه غیرقانونی و فاقد اعتبار سال ۱۳۲۰ (که توسط فرد ناشناسی اما بنام فرد مجهولی «انصاری»نام درج شده!! که شاید همان انصاری باشد که قبل از اوقاف متولی دو دانگ امامزاده بوده و در صدد برآمده بود که طی وقفنامه‌ای جعلی، اراضی سادات را به بهانه فوت یا هجرت آن‌ها به دو دانگ امامزاده ملحق سازد و نسل خود را ابدالآباد بر آن‌ها بگمارد!!) را بنام «محمدحسین‌خان و محمدکاظم‌خان» تغییر بدهد تا از اداره ثبت آوج، سندی دال بر موقوفه بودن دو دانگ روستای امامزاده علاءالدین را بگیرد ولیکن اوقاف در طی بیش از ۸۰ سال پیگیری، به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد و نهایتاً اداره کل ثبت قزوین، اوقاف را به محکمه قضایی ارجاع می‌دهد! بنابراین اوقاف قزوین (و بالتبع بویین) تا پارسال، هیچگونه «وقف‌نامه قانونی» قابل اتکایی در اختیار نداشته است ولیکن با سوءاستفاده از وقفنامه جعلی ملاعبدالجواد، خود را بعنوان متولی دو دانگ روستا بر اهالی امامزاده و حتی بر ساداتی که مالکین روستا هستند، تحمیل کرده و یکه‌تازی‌های عجیبی برپا می‌کند و‌ با ۸ تا دروغ، کوچه جهنمی را معرکه و ضرب‌المثلی برای قدرت‌نمایی و منکوب مطلق اهالی قرار می‌دهد! ۳) در مورخه ۱۴۰۱/۵/۱۲ با اتکاء به همان اظهارنامه بی‌اعتبار، طی دادخواستی به دادگاه آوج، با ۹ تا دروغ، صاحبان اصلی روستا را متهم به موقوفه‌خواری کرده و‌ اجداد متوفای آن‌ها را مجهول‌المکان جلوه می‌دهد ولیکن دادگاه بدوی فریب نخورده و با استناد به إشعاریه اداره ثبت آوج، حکم به «بطلان دعوا» می‌دهد. بنده این خبر را همان‌روز تشکیل دادگاه، اطلاع‌رسانی کردم. ۴) نانکلی بدون اینکه هیچ‌گونه مدرک محکمه‌پسند جدیدی ارائه بدهد، تجدیدنظرخواهی می‌کند که بنده بعنوان «شخص ثالث ذی‌نفع» به پرونده ورود کرده و دادگاه را متقاعد نمودم که رأی به «عدم استماع» بدهد و لذا نان‌کُلی در هر دو دادگاه، مفتضحانه شکست خورد و در صدد انتقام‌جوئی شخصی از بنده برآمد! ۵) تخلفات عدیده نان‌کُلی اوقاف را هم طی سه گزارش به مقامات بالاتر وی (رئیس سازمان اوقاف و مدیرکل اوقاف قزوین) مفصلاً گزارش کردم ولیکن (بعلت احتمالاً قضیه ویژه‌خواری تلخ موناگیت) هیچ‌گونه ترتیب‌اثری ندادند! چنانکه شکایت کیفری ما علیه وی (بمنظور تنبیه متجاوز) هم، بدون رسیدگی لازم، مختومه گردید! ۶) رئیس اداره ثبت آوج هم طی چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای در حمایتی آشکار از نان‌کُلی، اقدام به صدور سندی دال بر موقوفه بودن دو دانگ روستای امامزاده علاءالدین می‌کند! و حال آنکه در طی ۸۰ سال، به تقاضای نامشروع و غیرقانونی اوقاف، جواب رد می‌داد و عجیب‌تر آنکه، ادعای اوقاف نانکلی در موقوفه بودن «یک پنجم از یک دانگ مزرعه/قریه امامزاده» بود (در شکواییه‌ای علیه اموات روستا!)، آنهم با استناد به همان اظهارنامه کذایی ولیکن آبسالان ثبت، سند دو دانگی صادر کرده است! بدون هیچ مبنای قانونی، «یک‌پنجم از یک‌دانگ» را به «دو دانگ» افزایش می‌دهد!! و اما در پرونده نان‌کُلی اوباش، می‌بینیم که؛ ۱) دو ماه بعد از گزارش دهیاری و شورای روستا در موضوع حفاری غیرمجاز در کناره بقعه مبارکه امامزاده به ادارات محلی، در سرمای زمستان سال ۱۳۹۴ نان‌کُلی که کارشناس اوقاف بویین بوده، بدون هیچ‌گونه مکاتبه با دهیاری و شورای روستا، مخفیانه وارد خانه حسن‌تیسنا (پسر آخرین کدخدای روستا و مستأجر اوقاف و نیز رئیس اولین شورای روستا) شده و چند شبانه‌روز میهمان او می‌شود. ⁉️ نان‌کُلی از کجا خبردار می‌شود که در این روستا، حفاری غیرمجاز و گنج پیدا شده است؟! با توجه به اینکه گزارش دهیاری و شورای روستا در موضوع حفاری غیرمجاز به اوقاف در مورخه ۱۳۹۵/۷/۵ صورت گرفته است، نمی‌شود گفت که نان‌کُلی دو ماه بعد از دریافت نامه آ.میرشجاع راهی روستا شده است. مگر اینکه بخشداری آوج‌ بر اساس گزارش حفاری غیرمجاز به بخشداری و میراث فرهنگی آوج در مورخه ۱۳۹۴/۹/۳ توسط دهیار و شورای روستا، مسئله را به اوقاف بویین ارجاع داده باشد که قابل استعلام است. بوی خزائن گران‌بهای امامزاده چگونه به شامه نان‌کُلی رسیده بود که در آن برف و بوران و سرمای یخبندان، او را مخفیانه به این روستا کشانیده و بر حسن‌تیسنا وارد می‌کند؟! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گروه سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ به کجا چنین شتابان؟!⁉️ شماره 9⃣1️⃣ رانندگی دو عده هستند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطراف (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر آن‌ها تحمیل می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! ! نیز دو عده‌اند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطرافیان (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر آن‌ها تحمیل می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! 👈 مقاله (در سراشیبی سقوط به حیوانیت) 👉 را هم ببینید! قبل از ، عقلانیت است. بی‌حجاب؛ فقط خود را به نمی‌دهد! به دیگران هم آسیب می‌زند! 👌 خسارات برای ، بمراتب بیشتر و بدتر از رانندگی نوروزی است. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۳ 🆔@chelcheraaqHM 🎲 چلچراغ معارف و 🙏
بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌺سلام صبح شما بخیر 🌺مهم نیست که قفلها دست کیست 🌺مهم اینست که کلیدها 🌺دست خداست از ته دل دعا میکنم 🌺توی این روزهای زیبای بهاری 🌺شاه کلید تمام قفلها رو از خداوند هدیه بگیرید. 🌺روزتان پر از دعای خیر با ذکریاارحم الراحمین 🌺 که تنها ارحم الراحمین گشاینده قفلها وحلال همه مشکلات است به یاد او ونام او آغازکنیم ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ به کجا چنین شتابان؟!⁉️ شماره 0⃣2⃣ بدحجابی = خشونت رانندگی دو عده هستند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطراف (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر سر آن‌ها آوار می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! ! نیز دو عده‌اند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطرافیان (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر آن‌ها تحمیل می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! 👈 مقاله (در سراشیبی سقوط به حیوانیت) 👉 را هم ببینید! قبل از ، عقلانیت است. بی‌حجاب؛ فقط خود را به نمی‌دهد! به دیگران هم آسیب می‌زند! 👌 خسارات برای ، بمراتب بیشتر و بدتر از رانندگی نوروزی است. ✍️حسینی(منتظر) ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 🆔@chelcheraaqHM 🎲 چلچراغ معارف و 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😂😂😂😂 آقا: قبله کدام طرفه؟ صاحبخانه: آقا ما هم تازه دو ساله آمدیم اینجا...🙄 🇮🇷 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ به کجا چنین شتابان؟!⁉️ شماره 1️⃣2️⃣ بدحجابی = خشونت رانندگی دو عده هستند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطراف (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر سر آن‌ها آوار می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! ! نیز دو عده‌اند: ۱) مرتکبین خلاف و خطای سهوی یا عمدی با قوانین و مقررات عقلانی و قانونی و عدم هوشیاری کامل و حتی لازم به اطرافیان (بعضاً در حدود جنون!) ۲) حاضرین بدشانس صحنه که خسران و زیان عده اول، ناگهان و ناخواسته بر آن‌ها تحمیل می‌شود و گریبان آن‌ها را نیز می‌گیرد! 👈 مقاله (در سراشیبی سقوط به حیوانیت) 👉 را هم ببینید! قبل از ، عقلانیت است. بی‌حجاب؛ فقط خود را به نمی‌دهد! به دیگران هم آسیب می‌زند! 👌 خسارات برای ، بمراتب بیشتر و بدتر از رانندگی نوروزی است. ✍️حسینی(منتظر) ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 💠 🆔@chelcheraaqHM 🎲 چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 بی‌ثُباتی اقتصادی و نقش سُبات یهودی! «سُبات» از مادّه «سَبْت»، و بر وزن (ثَبْت) به معنی قطع و بريدن گرفته شده؛ و روز شنبه را از اين جهت در لغت عربى «يَوْمُ السَّبْتِ» مى‌‌نامند كه روز تعطيل کردن كار به منظور استراحت بوده، و به نظر مى‌‌رسد كه اين نامگذارى متأثّر از برنامه‌‌هاى يهود است كه شنبه را روز تعطيلى مى‌‌دانند. (منبع) به علل مختلفی، بلاتردید گرفتار بی‌ثباتی زیان‌بار چند وجهی برای و بوده و هست و خواهد بود. و عدم کنترل (= !) توسط دولت‌ها و شاید هم ناتوانی آنها، نماد آشکار آن تلقی می‌شود و لذا سالهاست که مقام معظم رهبری هم، با نامگذاری‌های مبتکرانه و خاصی، عناوین آن‌ها را اقتصادیزه فرموده‌اند. ولیکن عده‌ای از تصمیم‌سازان (و اخیراً تصمیم‌گیران مجلسی متأثر از اهل ) اقتصاد ایران، و و و و و... و علاج بی‌ثباتی را متکبرانه در تعطیلی می‌جویند! پلیدی‌ها و پلشتی‌های و حتی در ناکارآمدی و بلکه خیانت‌های قریب باتفاق دولت‌های قبل و بعد ، به چنان تواتر و بلکه تکرار فزاینده‌ای رسیده است که کسی نمی‌تواند منکر با محوریت در ارکان مختلف باشد! تعطیلی () همزمان با کم‌نظیر تنها دنیا و داغ کردن آن، مابعد عملیات (خارق‌العاده‌ترین نظامی به و آن)، بسیار بعید است که صرفاً یک حرکت سفیهانه و تقنینی یا یک نابخردی و تفننی باشد، بلکه آنرا باید انتقامجوئی از با ، تلقی کرد. در حالی‌که همه جهان، غرق‌گشتن سریع تایتانیک‌واره را به نظاره نشسته است، ارسال سیگنال دریوزگی اقتصاد ورشکسته غربی از طرف مجلس سهمگین با یعنی ، چه معنا و مفهومی دارد؟! ، بی‌مهابا به آمده است همچون که بی‌محابا در می‌تازد و‌ و می‌کند! گویا که هم در ایران، افسار پاره کرده است! البته از همان زمانی که مدال‌ها و عناوین استحماری UCLG بسوی روانه شد، می‌شد طرح چنین طرح‌هایی را در مدیریت‌های مشکوک وی که بوی همسویی با دارند، آنهم با پوشش !، حدس زد!! در هر حال، امیدواریم ، با ملاحظه لااقل مسئله مطلب، دست رد قاطعی به این (علیه ) و حداقل بدسلیقگی مجلسی به ریاست قالیباف در حال بزند. ان‌شاءالله ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🔴 دکتر قالیباف مخالف تعطیلی روز شنبه هستند و ابراز امیدواری کردند در شورای نگهبان این لایحه رد شود ▫️طی گفت وگو با مشاور آقای قالیباف مطرح شد که تصویب لایحه تعطیلی شنبه بدون حضور آقای قالیباف و در ایام کسالت ایشان در مجلس تصویب شد، آقای قالیباف مخالف تعطیلی روز شنبه هستند و ابراز امیدواری کردند در شورای نگهبان این لایحه رد شود. 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯ ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 چگونه باور کنیم که قالیباف، نمی‌توانسته جلوی آن را بگیرد؟! اگر قالیباف در قبال مصوبات مجلس، منفعل است و چاره‌ای جز اقدام ندارد، پس چرا بسیاری از طرح‌های مجلس (از قبیل؛ تحقیق و تفحص از اوقاف) را به محاق برده است؟! ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹شهید بهشتی: در این محیط که از در و دیوارش تحریک به شهوت و هوس‌بازی می‌بارد، چه‌چیزی می‌تواند شما را در برابر این تحریکات مصون بدارد؟ نماز؛ نماز روح‌دار و آهنگ‌دار. ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 💠 @passdar ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏