📱📚 بازی‌های جدی به محتوای آموزشی کتاب‌های درسی پیوستند 🔹 نخستین بار در کشور بازی‌های رایانه‌ای جدی «نورولند»، «هاپی و الفبا» و «بخوانیم» به‌عنوان محتواهای تعاملی در کتاب‌های «بخوانیم» فارسی اول و «نگارش» اول تا ششم دبستان گنجانده شدند. 🔸 خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند با اسکن رمزینه‌های (QR Code) گنجانده‌شده در ابتدای هر فصل کتاب «بخوانیم» اول و «نگارش» اول تا ششم دبستان به محتواهای تعاملی که به شکل بازی است و به بهبود فرآیند آموزش در دانش‌آموزان در قالب انجام تمرین‌هایی کمک می‌کند، دسترسی داشته باشند. ✅ سرگرم آموزی (Edutainment) به‌عنوان پدیده‌ای مهم در ادبیات رسانه‌ای جهان، فنون سرگرمی را به‌منظور افزایش اثربخشی فرآیند یادگیری به آموزش وارد می‌کند. ✅ با گسترش فرهنگ استفاده از بازی‏ های رایانه‏ ای در آموزش، فرصت‏های جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت بازی و رشد تولیدکنندگان فراهم خواهم آمد. 📌 پی‌نوشت: برای مطالعه بیشتر به پیوند زیر مراجعه کنید: https://www.ircg.ir/fa/news/5309/ 📌 پی‌نوشت: تجربیات خود در زمینه استفاده از بازی‌های جدی موجود در کتب درسی را با ما به اشتراک بگذارید. بله.  ble.ir/famp_for_family ایتا  eitaa.com/famp_for_family  سروش.  sapp.ir/famp_for_family واتساپ.   chat.whatsapp.com/BMagptt56aJJHRK9d0xGPp