eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
218 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j0h3tbd&btn=آلاء
مشاهده در ایتا
دانلود
میشه گفت کل گروه بندیه نبستاً خوب و متعادل یعتی احتمال صعود اکثر تیما توی گروه خودشون چیزی حدود همون ۵۰٪
مهم نیست سامسونگ پسند باشی یا شیائومی پسند تو حتما از آیفون خوشت میاد. نمیاد؟ شاید چون هنوز دستت نگرفتی 🙏🏼
خیلی یهویی تصمیم گرفتم با همهٔ آدم های موردعلاقه‌م که خیلی وقته ندیدمشون یا خبری ازشون نگرفتم، تماس بگیرم. مثلا خاله‌هام. اولین تماسم متعلق به خاله کوچکم بود و بعداز نیم ساعت که قطع کردیم فهمیدم که دیگه انرژی اینو ندارم که به کسی زنگ بزنم پس یکم استراحت کنم و دوباره شروع کنم به زنگ بزنم🙏🏼
امروز سالگرد فوت مامانبزرگمه. دلم میخواد که برم قبرستون اما کسی نمیره.. بابام هم اگه بره منو نمیبره. پنجشبه هم که مراسم درست میکنن باز مطمئنم منو نمی‌برند، چرا؟ بمون اینجا مراقب بچه‌ها باش. عالیه. میخوام گریه کنم.
فردا امتحان زبان داریم و من نمراتم توی زبان همیشه بالا بود امسال بعد محض احتیاط گفتم به معاون پیام بدم دوباره یادآوری کنم که من آنفولانزا گرفتم، چکار کنم بیام یا نه؟
- سِدنا
شما هم حس میکنی پشت این حرفش یعنی اینکه، بیا چون نمره ازت کم میشه بخاطر غیبت؟