eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺اکانت مملکته یه توییت زده گل به‌خودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکان‌ها قتل عام شدند! حالا کجاست؟ کلانتری و مقرهای نظامی! آهان پس قصدتون ورود به اسلحه خانه بوده! در زنجان می‌خواستند برن داخل کلانتری که ۵۰۰ تا اسلحه داشته! انتظار هم داشتن پلیس بگه خوش آمدید! حرومی‌ها... 💬 آزوف ➕ درست کردن هسته‌های گارد جاویدان و هدایت کردن مردم مظلوم و از همه‌جا بی‌خبر توسط این گارد به سمت کلانتری و مراکز نظامی، معنایی جز دادنِ گوشت جلوی توپ نداره... جسدمعاشیِ جریان سلطنت‌طلب باید هر روز جار زده بشه! 💬 احمد هادوی
📲 یک فعال در مورد وضعیت در قبل و بعد از انقلاب؛ 📌 از زمان ایران، در میان زنان در ایران سه برابر شده است و اکنون زنان ۵۷٪ از را تشکیل می‌دهند. اما که جهانی را از طریق تأمین مالی می‌کنند، ادعا می‌کنند که نگران زنان در ایران هستند! ✅ در قضیه ما از طلبکاریم... ➥ @saafat
هدایت شده از ایثـار رضـوی
کشف ۱۵ اسلحه از چمدان ۲ مسافر جانشين فرمانده انتظامی فارس: 🔹روز گذشته ماموران حین بازرسی از چمدان‌های ۲ مسافر (دختر و پسر)، موفق به کشف ۱۵ کلت کمری، ۲۸ قبضه خشاب و ۲۰۰ عدد فشنگ شدند. لیدرها به دنبال توزیع اسلحه در بین اغتشاشگران هستند. 🌷 @isaar_razavi
هدایت شده از KHAMENEI.IR
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 «برادرم؛ عزیزم؛ مایه فخرم» 📽بازنشر به مناسبت سالگرد تشییع شهید سیدحسن نصرالله و شهید سید هاشم صفی‌الدین ✊ | 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از عمارآنلاین
🔴 اخطار انضباطی دانشگاه شریف و بهشتی به دانشجویان ▫️بر اساس اطلاعات موجود، دو دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی با ارسال پیامک‌هایی برای دانشجویان شرکت‌کننده در تجمعات روزهای اخیر، نسبت به عواقب انضباطی مشارکت در این رویدادها هشدار داده‌اند./ ایسنا @ammaronlin
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ در حمله به سنگر مسجد موفق نشدند، رو به سنگر دانشگاه آوردند اما غافل بودند از اینکه بچه‌های دانشگاه هم تربیت شده‌ی مسجد و نمازند ...
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تلخ‌تر از دانشجونما 🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس دوازده‌روزه را پاره کردند و به نماز جماعت هجوم بردند؛ آن هم در دانشگاه الزهرا. جایی که طبیعتاً انتظار می‌رود حرمت‌ها بیشتر رعایت شود. در برخی دانشگاه‌های دیگر هم صحنه‌هایی مشابه دیده شد. 🔻با دانشجوی خاطی ـ حتی اگر از سر جهل رفتار کرده باشد ـ باید برخورد شود. آتش زدن پرچم خط قرمز است. باید مرز ممنوعه را بشناسند و بدانند خط قرمز کجاست. کوتاهی دانشگاه و وزارتخانه نیز باید در جای خود بررسی شود. مسئولان باید پاسخ دهند چه کردند و چه باید می‌کردند که نکردند. 🔻اما کمی عمیق‌تر شویم. این تعداد دانشجو مزدور نیستند. بسیاری از آنان سیاهی‌لشکرند؛ در زمین دشمن بازی می‌کنند، آن هم از سر ناآگاهی. واژه «جهل» دقیق است؛ واقعاً نمی‌دانند. دختران و پسرانی که تازه از دبیرستان آمده‌اند، نوزده یا بیست‌ساله‌اند؛ نه تصویری روشن از گذشته دارند، نه تحلیلی از امروز. اگر تک‌تک‌شان را بنشانید و بپرسید، بعید است بتوانند جمله‌ای مستند از دشمنی‌های چند دهه اخیر بگویند. این بچه ها نه از طاغوت پهلوی می دانند نه یک جمله از خباثت های چند ده ساله دشمن. از اغتشاشات خشم دارند ولی احتمالا روایت تروریست های رسانه ای را تکرار می کنند در دفاع از آدم کش های حرفه ای کف خیابان. 🔻سؤال ساده این است: چرا این بچه ها گزارش های صدا وسیما را ندیدند؟ چرا اخبار جنگ خیابانی را از رسانه های داخلی دنبال نکردند؟ چرا عکس و فیلم آدم کشی و سلاخی و آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم را در فضای مجازی ندیدند؟ لطفا یک پاسخ ساده ندهیم که چون رسانه ما ضعیف است. ماجرا عمیق تر از این حرفاست. مسیر ارتباطی با بخش از بدنه جامعه قطع است. زبان بیگانه گویی بین ما حاکم است. پیام رد و بدل نمی شود. چرا؟ 🔻دانشجونماها خطاکارند؛ اما خطای اصلی بسیاری‌شان ناآگاهی است. بله، قانون باید اجرا شود. انسانی که با حقیقت بیدار نمی شود گاه با سیلی واقعیت باید بیدار شود.اما مسئولیت ما در حکمرانی در فضای مجازی چیست؟ چرا این نسل تا این اندازه بی‌خبر است؟ 🔻آقایان به خودمان بیائیم. این حکمرانی مجازی که راه انداختیم آنقدر بی در و پیکر هست که هر روز در گرداب پرتلاطم آن قربانی می دهیم. این بچه ها بیش از آنکه خطاکار باشند، قربانی اند. شبکه های مجازی دالان هایی است که تنها و تنها افراد پژواک صدای خودشان را می شنوند. منزوی و ایزوله از همه جا. 🔻دنیا نگران است؛ غربی که خودش این پلتفرم ها را راه انداخته است امروز دلواپس است. ببینید آمریکا با تیک تاک چه کرد؟ نتانیاهو می گوید جنگ در پلتفرم هاست. برنامه مشخص داریم. رئیس جمهور فرانسه می گوید آزادی بیان در شبکه اجتماعی مزخرف است. همه چیز دست الگوریتم هاست. او می گوید؛ نه یادداشت نویس رسانه ایرانی. 🔻خلاصه آنکه تلخ‌تر از دانشجونما، بی خیالی ماست. این سطح از بی‌خبری ها غم‌انگیز است. گاهی اگر بی‌حرمتی به پرچم و شهدا رخ ندهد، اصلاً متوجه عمق شکاف نمی‌شویم. به خود بگیریم. همشهری @mahdian_mohsen
مجازات اهانت به پرچم رسمی در چند کشور جهان آلمان وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت به دولت یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است. مجازات: تا ۳ سال حبس یا جریمه‌ی نقدی. این حکم شامل پرچم کشورهای خارجی نیز می‌شود. ایتالیا وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت علنی به پرچم ملی جرم کیفری محسوب می‌شود. مجازات: جریمه نقدی (چند هزار یورو) و در موارد شدید امکان حبس تا ۲ سال. ترکیه وضعیت حقوقی: جرم کیفری. اهانت به پرچم یا نمادهای ملی، طبق قانون جزا، ممنوع است. مجازات: از ۱ تا ۳ سال حبس. امارات متحده عربی وضعیت حقوقی: جرم جدی. بی‌احترامی به پرچم ملی، طبق قوانین کیفری جرم محسوب می‌شود. مجازات: حبس تا چند سال و جریمه‌ی نقدی سنگین. چین وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت به پرچم ملی طبق قانون کیفری چین ممنوع است و شامل سوزاندن، تخریب یا توهین علنی می‌شود. مجازات: تا ۳ سال حبس، بازداشت کیفری یا محرومیت از حقوق سیاسی. هند وضعیت حقوقی: جرم است. بر اساس قانون پیشگیری از توهین به افتخارات ملی (۱۹۷۱)، سوزاندن یا بی‌احترامی به پرچم هند جرم محسوب می‌شود. مجازات: تا ۳ سال حبس و یا جریمه نقدی. اسپانیا وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت علنی به اسپانیا یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است. مجازات: جریمه نقدی (معمولاً چند ماه جریمه بر مبنای درآمد روزانه). در عمل غالباً به جریمه محدود می‌شود. اتریش وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت علنی به جمهوری یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است. مجازات: تا ۶ ماه حبس یا جریمه‌ی نقدی. فنلاند وضعیت حقوقی: جرم است. اهانت علنی به پرچم فنلاند طبق قانون جزا جرم محسوب می‌شود. مجازات: جریمه‌ی نقدی (در موارد شدید امکان حبس کوتاه‌مدت نیز پیش‌بینی شده است) ...
هدایت شده از شهرآرانيوز
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از شهرآرانيوز
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تجمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد 🔹دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد تجمع کردند و شعارهای بر علیه آشوبگری در دانشگاه‌ها سردادند. @ShahraraNews
هدایت شده از علیرضا زادبر
انقلاب! حد فاصل دی ماه سال ۵۶ یعنی شروع اعتراضات تا ۲۲ بهمن ۵۷ در مقابل چندین تظاهرات میلیونی و مکرر مردم، شاه و سلطنت طلبان نتواستند یک ضدتظاهرات ایجاد کند. ضدتظاهرات چیست؟ مقابل تظاهرات انقلابی ها، شاه به ضد تظاهرات یعنی تجمع و حمایت حامیان نیاز داشت. اما در تمام آن یک سال هیچ گاه کسی به نفع شاه به خیابان نیامد. بهار ۵۷ مهاجرت سرمایه داران وابسته به دربار که با ثروت ملت چاق شده بودند شروع شد. گزارشی به شاه دادند که تعداد پروازهای اضطراری به اروپا و آمریکا افزایش یافته و این جماعت با ثروت بادآورده در حال فرار هستند. شاه آنها را ترسو خواند. چندین ماه قبل از سقوط حکومت در کف خیابان، عملا حکومت سقوط کرده بود. تعجب دیگر شاه از اعتراضات دو گروه بود: ۱. زنان ۲. دانشجویان شاه انتظار داشت جامعه زنان و دانشجویان حامی او باشند. نه تنها حامی نبودند بلکه آن دانشجو فرنگ درس خوانده پس از بازگشت به کشور علاوه بر تخصص، سوغات دیگری نیز آورده بود و آن مبارزه با استبداد و درخواست آزادی بود. شاه هیچ گاه نتواست مقابل انقلاب مردم، مردم حامی پیدا کند. هیچ گاه حامی و سمپات نداشت. به همین دلیل وقتی ارتش فروپاشید؛ کل رژیم ساقط شد. هیچ گاه مقابل تظاهرات، ضدتظاهرات نداشت. @Politicalhistory