eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
تحلیل سخنان رئیس جمهور.opus
زمان: حجم: 1.1M
چند کلامی در مورد پیام منتشر شده توسط جناب آقای پزشکیان
🔺 پزشکیان ماموریتی داشت موضوعی را رسانه ای کند. خوب از پس آن بر نیامد چون اساسا در بیان مواضع رسمی ضعف دارد و سخنور قهاری نیست. بلافاصله قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با استناد و احترام به همان مواضع رئیس جمهور آن را اصلاح کرد. اصلاح فوری و به موقع از سوی قرارگاه یعنی باید زود از آن عبور کرد و به کارهای دیگر رسید. عزیزان! پزشکیان این روزها جانش را کف دست گرفته و با تمام توان در حال فعالیت است. همه میدانند برای ترور او یکی دو بار تلاش شده، باز هم میشود. لطفا شرایط را درک کنید. هیچکدام از شما که راحت ایشان را نقد میکنید به اندازه او تحت فشار و در معرض خطر نیستید. کسی که با جانش وسط میدان است و برای جمهوری اسلامی کار میکند را تخریب نکنید، که ممکن است ایشان هم مانند شمخانی روزی با شهادتش باعث شرمندگی عده ای بشود، البته اگر شرمنده شوند! @Ansari_rahim
مهم-پیرامون صحبت پزشکیان.mp3
زمان: حجم: 2.4M
پزشکیان چی گفت؟❌ ♨️واقعیت ماجرا چیست؟ 🚀حملات موشکی همه اشتباه بوده؟ 👆لطفا برای همه بفرست! l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
اینم اونی که عرض شد.
توییت جدید پزشکیان @mrtahlilgar1
هدایت شده از محمدجواد نظافت
بسم الله الرحمن الرحیم نکته بسیار مهم: رمز پیروزی، وحدت کلمه است. رییس جمهور محترم و انقلابی، با انتشار یک توئیت، سوء برداشت از پیام قبلی را اصلاح کردند. بعد از این، هرکس کوچکترین حرفی بر علیه رئیس‌جمهور بزند، به خون مطهر رهبر شهیدمان (قدس الله نفسه الزکیة) خیانت کرده است. الان همه ملت باید یکپارچه متحد و منسجم بوده و به‌فرموده مرحوم امام (رضوان الله علیه) هرچه شعار و فریاد دارند بر سر آمریکا فرود بیاورند. 🇮🇷 کانال استاد محمدجواد نظافت 🆔 @ostadnezafat
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
زمان: حجم: 1.8M
🔰 درباره صحبت پزشکیان ❌ مطلب جدید ترامپ در چه فضایی زده شد؟؟ 👌به قول آقای شهیدمان مسائل را اصلی فرعی کنیم. 👌آیا از صبح تا الان دستاوردهای جنگ را پوشش دادیم یا فقط به حرف پزشکیان چسبیدیم؟ 🎤 احسان عبادی http://eitaa.com/joinchat/4235001869C41c082b340
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻عصبانیت ترامپ از مصوبه شورای موقت رهبری 🔻تهدیدهای امروز ترامپ چندان مهم نیست. کافی است به ماجرای جنگ دوازده‌روزه نگاه کنیم؛ همان زمانی که ابتدا ادعای «تسلیم ایران» مطرح شد تا بتواند در پشت پرده زمینه درخواست آتش‌بس را فراهم کند. اکنون نیز او به یک روایت پیروزی نیاز دارد تا عقب‌نشینی و پیام‌هایی که برای آتش‌بس فرستاده شد را در افکار عمومی وارونه جلوه دهد. 🔻با این حال در پیام اخیر ترامپ نکته‌ای قابل توجه وجود دارد. او می‌گوید: «ایران تسلیم همسایگان خود شد» و «قول داد به آنها شلیک نکند». سپس تلاش می‌کند این موضوع را نتیجه «فشار نظامی آمریکا» معرفی کند و مدعی می‌شود اگر این فشار نبود، ایران می‌خواست «خاورمیانه را تصرف و بر آن حکمرانی کند». 🔻سؤال اینجاست. چه چیزی ترامپ را عصبانی کرده است؟ چرا ناگهان مجبور شد از «تصرف خاورمیانه» سخن بگوید و تلاش کند همگرایی منطقه‌ای را به نام فشار آمریکا ثبت کند؟ 🔻واقعیت این است که موضع ایران از ابتدا روشن بوده و حرف تازه‌ای مطرح نشده است. همان‌گونه که سخنگوی نیروهای مسلح نیز بلافاصله پس از سخنان پزشکیان اعلام کرد، ایران با کشورهای همسایه خصومتی ندارد؛ مگر آنکه از خاک یا آسمانشان علیه جمهوری اسلامی عملیاتی صورت گیرد. پزشکیان نیز کم‌وبیش همین مضمون را بیان کرد، هرچند برخی خطاهای لسانی و رهزنی‌های زبان بدن باعث سوتفاهم رسانه ای شد. اما وقتی همین مضمون به‌عنوان یک مصوبه در سطح شورای موقت رهبری مطرح می‌شود، معنای آن یک راهبرد روشن است؛ پیامی برای اطمینان دادن به کشورهای منطقه که ایران دشمن آنان نیست. 🔻این تاکید را بگذارید کنار تجربه اخیر این کشورها؛ در دل همین جنگ یک واقعیت مهم برای دولت‌های منطقه آشکار شد و آن اینکه اتکا به پیمان‌ نظامی با آمریکا تضمین امنیت نیست. این تجربه نشان داد آمریکا در بزنگاه‌ها لزوماً هزینه امنیت متحدانش را نمی‌پردازد و حتی آنان را در معرض ضربه قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از کشورهای منطقه دریافتند تبدیل شدن به پایگاه درگیری، آنان را مستقیماً در معرض خطر قرار می‌دهد. 🔻از همین رو تأکید دوباره ایران بر تفکیک میان کشورهای منطقه و حضور آمریکا اهمیت پیدا می‌کند. واکنش سریع و عصبی ترامپ نیز نشان می‌دهد این موضع، معادلات واشنگتن را بر هم زده است. راهبرد اصلی ایران ـ که تصمیم شورای موقت رهبری نیز بر همان اساس است ـ بیرون راندن آمریکا از منطقه است؛ راهبردی که نه از مسیر تقابل با همسایگان، بلکه با همکاری آنان شکل می‌گیرد. تأکید رئیس‌جمهور بر این سیاست نیز کمک کرد این فهم مشترک منطقه‌ای دچار تزلزل نشود. 🔻علت عصبانیت ترامپ همین است. برای همین مجبور شد دو نکته مهم دیگر را هم لو دهد. یکی تجزیه ایران و یکی حمله به مردم. این هم بماند به یادگار برای آنها که دنبال کمک های عمو ترامپ بودند. همشهری @mahdian_mohsen
◼️اگر او برنده شده، پس بازنده کیست؟! من تا به حال ندیده و نشنیده‌ام حاکمی در پایتخت خود شود و درحالی‌که به خدای كعبه سوگند یاد می‌کند، بگوید: «فُزْتُ!» این چه نوع بُرد و فوزی است که علی‌بن‌ابی‌طالب از آن صحبت می‌کند؟! او در هشتاد غزوه شرکت کرد و بر پهلوانان و بزرگان عرب چیره شد، اما هرگز نگفت «فُزْتُ!» مردم با او در صحنه‌ای بی‌نظیر در تاریخ بیعت کردند، اما او نگفت «فُزْتُ!» سال‌هاست که هر بار به این سخن «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة» برمی‌خورم، حس می‌کنم تمام منظومه‌ی فکری‌ام به لرزه در می‌آید. اگر علی علیه‌السلام فائز و برنده است، پس بازنده کیست؟! برد و باخت در قاموس علی، بر اساس نقشه‌ی انسانیت ترسیم شده است، همان انسانیتی که خداوند اراده کرد آن را در عالمِ وجود، خلیفه‌ی خود بنهد. هر انسانی باید «برد» و «باخت» خود را با قاموس علی علیه‌السلام مقایسه کند و بر اساس آن ارزیابی کند به خدای کعبه قسم، علی فاتح شد و انسانیت با فقدان او، مغلوب.. «عباس محمود العقاد، ادیب و اندیشمند مصری»
هدایت شده از ※ صافات ※
دعای مهمی که در زادالمعاد نقل کرده‌اند و فرمودند ۷ مرتبه برای بخوان که از مجربات است و خیلی زود موجب هلاکت دشمن می‌شود: اَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ قَصِّرْ أَعْمَارَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ (يَا قَهَّارُ يَا جَبَّارُ) چهار مرتبه 📚زاد المعاد ج ۱، ص ۵۵۰ ➥ @saafat
هدایت شده از ※ صافات ※
. 🏴 حرز امیر المؤمنین علیه السلام که در جنگ صفین به اصحابشان توصیه فرمودند. ‌ روزانه یکبار بخوانید و به عزیزان و همسایگان خود توصیه کنید که انجام دهند تا هم خود را ایمن کنند و هم محلّ سکونت و محل کارشان را از شرّ جن و انس، و ترکش و موشک و هر چیز که می تواند آسیب برساند ایمن سازند. ➥ @saafat