eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
※ صافات ※
📌 قراره داستان تخریب سرداران شهید باقری و سلامی و... تکرار بشه؟! 🤔😔 که حتی بعد از شهادتشون هم این افراد نه عذرخواهی کردن نه متنبه شدن! 📌 کلام امام شهید رو مرور کنیم: کاش گوش شنوایی باشد!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پاسخ آقای سلیمانی سردبیر مشرق‌نیوز به آقای نبویان
هدایت شده از احمد صابری تولایی
عقلانیت ۵.m4a
حجم: 11.9M
📣📣📣📣 📣📣📣📣📣 برای فهم درست و مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام حتما گوش بفرمایید و منتشر بفرمایید . ⁉️اصول حاکم بر مدیریت جامعه در سیره اهل بیت و امامین انقلاب چیست؟! ⁉️مشورت دادن و اقناع رهبری ممدوح است یا مذموم ؟! ⁉️مخالفت نظری با رهبر جامعه ،خروج از ولایتمداری است یا خیر ؟! ⁉️محور تکلیف ما منویات قلبی رهبر است یا احکام و اوامر صریح ایشان ؟! ⁉️وظیفه ما بعد از پیام اخیر رهبری انقلاب چیه؟ ❇️فهم درست پیام امام جامعه 📣سخنرانی شب پنجم محرم https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻صداوسیما و این روزها حقیقتاً عملکرد رسانه‌ی ملی در این ایام جنگ، پر از شبهه و متأسفانه گاها همراه با خسارت است! واقعا تولید برنامه‌های اختلاف‌ساز چه کمکی به این روزهای جنگ می‌کند؟! منطق ولایی و انقلابی به کنار؛ با منطق عقلی ساده و حتی بر اساس قاعده‌ی حکمرانی، آیا اختلاف‌افکنی در میانه جنگ، کمک به کشور و مردم است؟! ارزیابی عملکرد رسانه‌ی ملی ملاک پیچیده‌ای نمی‌خواهد. حتی لازم نیست وارد جزئیات و بحث‌های دامنه‌دار شویم که حق چیست و کجاست. چند سؤال ساده در دل جنگ وجود دارد که هرکس عملکرد رسانه‌ی ملی را ببیند، می‌تواند بر اساس آن قضاوت کند؛ 🔻آیا واقعاً روایتی که از رسانه‌ی ملی ما منتشر می‌شود، روایت پیروزی است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی مباحث رسانه‌ی ملی، تقویت وحدت در خیابان است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی رسانه‌ی ملی، افزایش اعتماد مردم به مسئولان است؟! 🔻آیا واقعاً تلاش‌ها در جهت پیشبرد راهبردهای امام شهید و رهبر سوم انقلاب است؟! این روزها رسانه‌ی ملی باید پناهگاه روانی مردم، تقویت‌کننده‌ی انسجام ملی، روایتگر پیروزی‌ها و مدافع راهبردهای کلان کشور باشد؛ نه میدان بازتولید اختلاف، تردید و بی‌اعتمادی. در میانه‌ی جنگ، هر روایت اختلاف‌ساز، حتی اگر با نیت خیر تولید شود، جز خسارت نیست ✍ محسن مهدیان
هدایت شده از راه خامنه‌ای
💢 مردم، مردم، مردم... «علیکم بالاتحاد» به خدا قسم، دارند تلاش می‌کنند تک‌تک ارکان و چهره‌های مؤثر نظام را از چشم شما بیندازند! فرماندهان ارشد نظامی، اعضای شعام و مسئولان عالی کشور، همان افرادی هستند که در دوران حیات امام شهید نیز در همین جایگاه‌ها حضور داشتند. لحظه‌ای تأمل کنیم؛ آیا می‌شود همه این‌ها خائن باشند؟ آیا می‌شود همه با هم پشت ولیّ جامعه را خالی کرده باشند؟ ‼️ امام جامعه نشان داد که دست‌بسته نیست و با اختیار و اقتدار تصمیم می‌گیرد. جالب آنکه روایت «کودتا»، «حاکمیت فرماندهان بر رهبری» و حمله به مسئولان ارشد نظام، نخستین بار از سوی رسانه‌های معاند و جریان صهیونیستی ـ آمریکایی مطرح شد. چرا؟ چون در میدان واقعی شکست خورده‌اند و حالا می‌خواهند در ذهن‌ها بجنگند. امروز هدف اصلی، ایجاد تردید، بدبینی و بی‌اعتمادی است؛ اینکه مردم به همه چیز و همه کس شک کنند. این دقیقاً همان زمینی است که دشمن برای نبرد انتخاب کرده است. تا دیر نشده، مراقب باشیم ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی نکنیم و سرمایه اعتماد و اتحاد ملی را حفظ کنیم. ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور است؛ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم،بگوئیم،فقط شما که نمیشنوید،آنهائی که دشمن شما هستند هم میشنوند.اما آنچه را که نباید گفت،نباید گفت؛نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛شائبه‌ای به وجود آورد. شهید امام خامنه‌ای ✍ صفحه @mohamadrezahadadpour https://virasty.com/Jahromi/1781989502291220781
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍قالیباف در بدو ورود به زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم 🔖رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم. ‌ به یاد بچه‌های مدرسهٔ میناب 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.i