7.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نماهنگ
گام بزرگ نجات
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
📢 رهبر انقلاب در دیدار رهبر جنبش اسلامی نیجریه:
🔹امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی دادن است.
🔹قضایای روزهای اخیر فلسطین بهویژه بمبارانها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح میکند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینیها خواهد شد.
🔹همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم فلسطین کمک کنند.
🔹جمهوری اسلامی از زمان تاسیس تاکنون روز به روز قویتر شده و در آینده نیز قویتر از حال، خواهد شد.
🔹امروز حرکت اسلامی در نقاط مختلف دنیا همچون آفریقا، آسیا، اروپا و شمال آمریکا درحال گسترش است و با عنایت خداوند، موفقیتهای این حرکت با قدرت بیشتری ادامه خواهد شد.
🔹شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🌹🏴🌹🏴
#سیدحسن_نصرالله
این یک دقیقه رو از زبان سید مقاومت از دست ندید...
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🔴🔴🔴 سال گذشته مکرون گفته بود فقدان آب و برق برای مردم اوکراین جنایتی است که نمیتوان در برابرش ساکت ماند.
اما امروز خود مکرون یکی از حامیان کسانی است که آب و برق را بر مردم عزه حرام کردند!!😡
یک چشمه از باطن #غرب_همچنان_وحشی ۹۵
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🍃🌸🇮🇷🌸🍃
🤯 پایههای تمدن فرانسه روی ۱۸ هزار جمجمهی الجزایری
✔مطرح شدن ماجرای ۱۸ هزار جمجمۀ شهروندان الجزایری که استعمار فرانسه، سرهای آنان را قطع کرده است، جنجال دربارۀ "موزۀ انسان" در فرانسه را داغ کرد.
✔ رسانههای فرانسوی، از وجود بیش از ۱۸ هزار جمجمه پرده برداشتند که در "موزۀ انسان" در پایتخت فرانسه نگهداری میشوند. این جمجمهها متعلق به شهروندان الجزایری است که سرهایشان توسط استعمارگران فرانسوی قطع شده
✔ شبکه "فرانس ۲۴" میگوید: از میان این جمجمهها، صاحبان ۵۰۰ جمجمه شناسی شدهاند از این تعداد، ۳۶ جمجمه، متعلق به سران مقاومت الجزایر است که در قرن نوزدهم توسط استعمارگران فرانسوی کشته شدند و سرشان بریده شد؛ آنگاه به دلایل سیاسی و آنتروپولوژیک، به پایتخت فرانسه منتقل شدند.
✔ شناسایی این جمجمهها و محل نگهداری آنها، به سال ۲۰۱۱ بازمیگردد.
تلاشهای گسترده و پژوهشهای متوالی مورخی الجزایری به نام "فرید بلقاضی" به کشف این جمجمهها منجر شد.
بلقاضی ثابت کرد که در حال حاضر، جمجمه ۳۶ تن از رهبران مقاومت الجزایر طی سالهای ۱۸۳۰ تا ۱۸۷۰، در موزۀ انسان در پاریس نگهداری میشود.
✔ فرانسه بر این باور است که تاریخ مصرف این مبحث گذشته و این موضوع باید بایگانی شود و نگاه ها باید به آینده باشد! ولی مشابه و حتی بدتر از این جنایات از سوی صهیونیستها را حمایت میکند.
🌐https://amp.france24.com/en/20160928-focus-france-algeria-19th-century-skulls-resistance-fighters-paris-museum
🌐https://b2n.ir/h68295
#غرب_همچنان_وحشی ۹۶
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظات پایانی و قبل از شهادت!
چقدر دردناک 😭
🔹 فریاد بر سر امت اسلامی که حرکت کنید؛ ما از شما هیچ نمیخواهیم، نان و آب نمیخواهیم .. فقط قیام کنید ... حرکت کنید.
👈 شهید احمد الأشهب همراه با ۴۴ نفر از خانواده خود روز گذشته به شهادت رسید.
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
✡ #مسلمانان_صهیونیست
#ارتش_سرّی_روشنفکران
#ارباب_حلقهها
جاسوسان در تهران؛
https://eitaa.com/salonemotalee/14975
رابطین خوب آمریکا؛
https://eitaa.com/salonemotalee/15089
پلورالیسم؛ قدرت و مبارزه سیاسی
https://eitaa.com/salonemotalee/15218
اصلاحات مُرد؛ زنده باد کودتا
https://eitaa.com/salonemotalee/15306
یورگن هابرماس، خاتمی و انقلابیون مأیوس
https://eitaa.com/salonemotalee/15392
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
✡ #مسلمانان_صهیونیست
#ارتش_سرّی_روشنفکران
#ارباب_حلقهها
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/15568
◀️ قسمت نوزدهم
یورگن هابرماس، خاتمی و انقلابیون مأیوس ۵.
با اتکاء به اصول فلسفهی دین یورگن هابرماس خاتمی رسالت شیعه در «جنگ عقیده» و «جنگ حق با باطل» را عقیدهای باطل دانست و به معارضهای آشکار با دستاورد امام خمینی (ره) از «مکتب اسلام ناب» دست زد:
بارها گفتهام در زمان غیبت معصوم چه کسی گفته است که ما رسالت مسلمان کردن و تحمیل نظام خودمان به جهان را داریم؟ (۱۱۴)
این انگاره، روایتی دیگر از نظریهی سکولاریستی یورگن هابرماس بود که توصیه میکرد:
ادیان باید از ادعای خود در مورد شکلدهی ساختار زندگی، که نه فقط در برگیرنده افراد، بلکه دربرگیرنده حکومت و جامعه نیز هست، دست بردارند. بدین ترتیب، پیوند حکومت و دین از یکدیگر گسسته میشود. (۱۱۵)
در مقابل این دیدگاه، امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند:
ما در صدد خشکانیدن ریشههای فاسد «صهیونیسم»، «سرمایهداری» و «کمونیسم» در جهان هستیم. ما تصمیم گرفتهایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیدهاند، «نابود» کنیم و نظام اسلام رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) را در جهان استکبار «ترویج» نماییم و دیر یا زود ملتهای دربند شاهد آن خواهند بود… (۱۱۶) ما هدفمان «پیاده کردن» اهداف بینالمللی اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است. ما میگوییم تا شرک و کفر هست، «مبارزه» هست و تا مبارزه هست ما هستیم… (۱۱۷) ما انقلابمان را به تمام جهان صادر میکنیم، چرا که انقلاب ما اسلامی است؛ تا بانک «لا اله الا الله» و «محمد رسولالله» بر تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست، ما هستیم. (۱۱۸)
تقابل سیدمحمد خاتمی با نظریههای بنیادینِ امام خمینی و هواداریش از انگارههای دینی یورگن هابرماس ملاقات این دو را در نظر اصلاحطلبان جذابتر میساخت. برای همین، عطاءالله مهاجرانی در آخرین روز سفر یورگن هابرماس به ایران برنامه ملاقات خصوصی رئیسجمهور با وی را در منزل محسن کدیور ریخت. هابرماس شامگاه پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۱ برای شرکت در جلسهای خصوصی با رهبران اصلاحات به محلهی قیطریهی تهران رفت تا با سعید حجاریان، محمد مجتهد شبستری، علیرضا بهشتی، عطاءالله مهاجرانی و… دیدار کند. (۱۱۹) او تازه از سفر توریستی شیراز برای دیدن «تخت جمشید» بازگشته بود و رئیسجمهور خاتمی هم که دعوت از هابرماس با پشتیبانی مالی و سیاسی او انجام شد، بنا داشت بلافاصله پس از پایان برنامه کاریاش در مازندران خود را از فرودگاه مهرآباد به خانه کدیور برساند. (۱۲۰)
وقتی یورگن هابرماس وارد کتابخانهی منزل کدیور شد، سعید حجاریان با کمک واکر به استقبالش رفت و به شوخی گفت «مثل اینکه شما هم مثل من به گفتار درمانی نیاز دارید!» (۱۲۱) یورگن هابرماس چون به «شکاف کام» دچار بود، مانند حجاریان مبهم و بریده بریده حرف میزد و پاسخ داد «همه ما به گفتار درمانی محتاجیم، چون در دیالوگ ضعف داریم و حرف هم را نمیفهمیم.» (۱۲۲) حجاریان در سالیان گذشته همواره معترف بود که «اصلاح طلبان در تئوری عقبمانده هستند» (۱۲۳) و هابرماس نیز تمایل داشت بداند که آنان درباره «آیندهی سیاسی اصلاحات» چه میاندیشند؟ (۱۲۴) فیلسوف آلمانی در ابتدای دیدار بدون مقدمه از میزبانان خود پرسید که «برای استقرار سکولاریسم، اصلاحطلبان تا کجا پیش میروند؟» و با تأکید گفت «مخالفت شما با ادغام دین و دولت تا چه حدی جدی است؟» (۱۲۵)
نظر کدیور، مجتهد شبستری، بهشتی، حجاریان و مهاجرانی یکسان بود؛ آنها به هابرماس پاسخ دادند که به عنوان «اصلاحطلب» برای حاکم کردن سکولاریسم در ایران «قدم به قدم پیش میرویم» (۱۲۶) و فعلاً پتانسیل برپایی یک «انقلاب سکولار» را در کشور نداریم. بنابراین، چنانکه علیرضا بهشتی میگفت تا اطلاع ثانونی «هیچ انقلابی در انقلاب روی نخواهد داد!» (۱۲۷) همه مثل محمد مجتهد شبستری همچنان روی «پروژه پروتستانتیسم اسلامی برای اصلاح دینی» تأکید داشتند و هابرماس نیز علاقه زیادی به آن نشان داد، چون فکر میکرد مضمون سیاسی اختلافاتِ مذهبی در جهان اسلام را نباید دست کم گرفت. (۱۲۸) «انقلابیون مأیوس» لقبی است که یورگن هابرماس به اصلاحطلبان میدهد و میگوید در عین حال که آنان از انقلاب اسلامی بریدهاند، چشمانداز روشنی هم از اصلاحات به دست نمیدهند، ولی به دنبال راهی برای «تصحیح انقلاب» هستند.
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛ https://eitaa.com/salonemotalee/15983
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee