♨️ صدو بیست و ششمین جلسه گفتگوی زنده تصویری گروه بصیرتی اهل البصر:
موضوع:
نقش انقلاب اسلامی ایران در ظهور امام زمان
((تبیین مبانی جهاد تبیین و آشوب های اخیر کشور و فتنه های آخرالزمان ))
🌏سخنران این جلسه :
حجت الاسلام والمسلمین جواد نصرالله پور
((عضو انجمن علمی مهدویت حوزه قم و هیئت مدیره راهبردی اندیشه مهدویت کشور،راوی سیره شهدا و دفاع مقدس و کارشناس مسائل سیاسی ))
زمان: سه شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰
((این جلسه با همکاری سپاه ناحیه فلاورجان برگزار خواهد شد))
🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا:
https://rubika.ir/ahlolbasar
#روشنگری | #ثامن
محتوای ثامن ناحیه فلاورجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چکیدهی اعترافات دکتر اسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت در برنامهی تلویزیونی:
⭕️ ما (وزارت بهداشت) برای کاهش بیسابقه و شگفتانگیز جمعیت، (از سازمان بهداشت جهانی) جایزه گرفتیم و پُز دادیم که پدر مردم را درآوردهایم و افتخار هم کردیم! دروغ گفتیم که بارداری زنان زیر بیست سال و بالای چهل سال، خطر دارد!
ـــــــــــــــــــــــ
@samen_pirbakran
جنایتی دیگر از اغتشاشگران
شهادت یک طلبه بیدفاع در شیراز
◼️ حجتالاسلام محمد مؤیدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز و از روحانیون جهادی با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.
◼️دادستان مرکز استان فارس: امروز در جریان اغتشاشات یک طلبه بسیجی در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علیرغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.
وی افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
@samen_pirbakran
🚨 شکست نقشه ترور آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس
🔸روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.
🔹در متن این اطلاعیه آمده است:
🔹یک تیم تروریستی از گروه جیش الظلم که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و عملیات تروریستی در مشهد مقدس از جمله حمله به استانداری و ترور امام جمعه معزز مشهد را داشت شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
🔹از مخفیگاه این افراد مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و مواد منفجره کشف شده است و مرتبطین و عوامل پشتیبانی آنها در سایر استانها نیز شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار دارند
انههای آنها است. تنها کارکردی که این کاراکترها دارند حضور یا حرفشان برای رسانههای بیرون مرزی است، دولتهای دخیل در مسالۀ افغانستان از مردمشان «تکس» میگیرند تا این جا بمانند و گویا ارزشهای نوین را پیاده کنند، بنابر این برای مردم شان باید پاسخگو باشند، این پاسخ را کسی نمیدهد جز همین عروسکهای رسانهیی و حضور شان در ستیژهای جهانی.
نا امیدی، حسرت و سلیبریتیبازی
شکلگیری هویتهای مجازی در رسانههای اجتماعی تصویری غیر یک پارچه از اشخاص به نمایش میگذارد، به طور مثال فرد اختیار کامل دارد که انتخاب کند کدام بخش از شخصیت او در معرض دید باشد و کدام قسمتها مخفی بماند. در جوامعی مثل افغانستان جذب شدن کاربران به بخشی از این هویت مجازی که با سلیقههای جمعی سازگاری دارد، بسیار به آسانی امکان پذیر است و این امر باعث میشود سلیبریتیهای مجازی به جز این که قهرمان خود ساخته داستان خودشان هستند به سرعت تبدیل به قهرمانان جمعی و فضای مجازی نیز بشنوند، دیده شده است که این به اصطلاح قهرمانان روی رفتارهای اجتماعی مردم بسیار تاثیرات مخرب داشته اند. چهرههایی که رسانههای اجتماعی به خورد مردم می دهند، در ذهن مردم کامل اند، و باید برای دست یافتن به آنها یا همان شدن سختی بکشند. اما چون دست یافتنی یا شدنی نیستند؛ جامعه را دچار حسرت میکنند، این حسرت میتواند در تمام سطوح در رفتارها و برداشتهای مردم تاثیر گذار بوده سبب بحران در رفتارهای اجتماعی شوند. به طور مثال گردانندۀ خوش هیکل یک رسانۀ تصویری میتواند از طریق شبکههای اجتماعی مخاطبان زیادی جذب کند، حتا دیده شده است که با نوشتن «سلام» روی صفحۀ فیس بوک به هزاران مخاطب پای پست جذب شوند و واکنش نشان بدهند، در حالی که یک نویسنده یا استاد دانشگاه یا صاحب فکری نمیتواند با حتا ده متن مهم و تاثیرگذار توجه کاربران رسانههای اجتماعی را جلب کند. این وضعیت در کل میتواند سبب یک ناامیدی عمومی شود، ناامیدی برای مردم به خاطر دست نیافتن به کاراکترهای مطرح ولی سطحی در شبکههای اجتماعی، رایج شدن بیاعتمادی در رفتارهای اجتماعی، مهم تر از همه ناامیدی برای نسل نخبه و با سوادی که به دلیل مورد توجه قرار نگرفتن دست از کار و پیکار برای تغییر وضعیت بر میدارند یا برای پر کردن این حسرت همان کاراکتری را اختیار میکنند که سازندهاش شبکههای اجتماعی اند، خالی، متوهم و مخرب.
وهم دانایی، محصول شبکههای اجتماعی
آدمها به تناسب حرفی که میزنند یا آنچه مینویسند و سپس مورد توجه قرار میگیرند. مطرح استند. البته در گذشته ارتباط مستقیم بین گوینده و شنونده وجود داشت، این ارتباط مستقیم به سطح فهم گوینده و شنونده شکل میگرفت، اگر یک سخنران برای سخنرانی در زمینۀ اقتصاد در محفلی به سخنرانی میپرداخت طبیعی بود که شنوندهها نظر به علاقه و ظرفیتشان شرکت میکردند. به این ترتیب در تمام زمینهها گوینده باید به دلیلی که رو در رو با مردم حرف میزند و ممکن برای پاسخ دادن و مسوول بودن به حرف هایش مورد پرسش قرار بگیرد، تلاش میکرد در حد امکان در زمینهیی که حرف میزند، اطلاعات کسب کند. شبکههای اجتماعی ولی زمینهساز ارتباط غیر مستقیم بین گوینده و شنونده است، در این ارتباط نه گوینده زیر فشار است نه هم شنونده مجال پرداختن به پرسش مورد نیازش را دارد. این کار از سوی این که ارتباط میان گوینده و شنونده را تنل میسازد، به ساختن زمینۀ گریز در زمینۀ اطلاعاتی که انتقال میشود را نیز مهیا میسازد. در نتیجۀ این تنبلی و گریز به مرور زمان سازندۀ نوع سپر دفاعی در برابر دادههای ذهنی گوینده است، گوینده چون در برابر حرفش مسوولیتی ندارد، بیشتر حرف میزند و چون شنونده نمیتواند گوینده را مورد بازخواست قرار بدهد، رفتهرفته سبب ایجاد توهم دانایی میشود. در نتیجه شبکههای اجتماعی راه انتقال نوع اطلاعات بستهبندی شده است که از یکسو دانایی کذب تولید میکند، از دیگر سو اطلاعات ناقص ذهن شنونده را ناقص تر میکند.
تبدیل شدن دریچۀ تفریحی به شمشیر دو سر
کارکرد شبکههای اجتماعی در غرب بیشتر جنبۀ تفریحی دارد، نویسندگان یا شخصیتهای معروف معمولا نوشتههای شان را در وبسایت شخصی یا رسانهای نشر میکنند، سپس پیوند آن را در شبکههای اجتماعی میگذارند. منظور این که شبکههای اجتماعی به خصوص فیسبوک و توییتر برای عام مردم حیثیت صفحۀ یادداشتهای روزمره را دارد، از این که کجا رفته اند، چه کار میکنند، در محفلی شرکت کرده اند، و نهایتا دیدگاه کوتاهشان نسبت به مسایل اجتماعی، فرهنگی و گاهن سیاسی. یعنی درست است که شبکههای اجتماعی میتواند در موارد کلان روی کارکرد نهادها تاثیر گذار باشد، اما کلیت جامعۀ غربی از طریق این شبکهها تعین و تعریف نمیشوند، شاید نهادها از طریق این شبکهها در زمینههای متفاوت کاری شان بخواهند ذهنیت یا سلیقۀ مردم را بفهمند که در این زمینه بیشترینه شرکتهای تجاری، شوهای تلویزیونی و سینما سود میبرند. برعکس در افغانستان کلیت ام و غم مردم از رقابتهای شخصی و محلی تا سیاستهای کلان که به منافع جمعی ربط دارد از طریق همین شبکهها سرو سامان میگیرند. یکتن از طریق یکی از شبکههای اجتماعی با جایگاه دروغینی که برای خود ساخته است میتواند، حرکتی را راه بیاندازد، کسی یا جمعی را تهدید کند. آنقدر این شبکهها در زندگی مردم عام تاثیر گذار شده است که سیاستگران و رقبای محلی با استفاده از این شبکهها میتوانند سیاست کشور و مناسبت درونی مملکت را سمت و سو دهند. اما هیچگاه و قرار نیست شایعات و مسایل سطحیی که در این شبکهها استفاده میشوند، وضعیت مردم را تغییر دهند، برعکس این شبکهها وسیلهای شدهاند در دست اشخاص و گروههایی که بر محور منافع خود مصروف کار و پیکار اند.
عروسکهای رسانهای و مواد خام رسانههای جهانی
هژدهسال کار برای تغییر وضعیت در افغانستان به دلیل پیچیدگی مناسبات و معادلات درونکشوری موفقیتی چندانی در پی نداشته است، مداخلات خارجی، تنشهای قومیمذهبی، رقابتهای اقتصادی، تنش میان مافیای محلی و منطقهای، مسالۀ قاچاق و و، از عواملی اند که میتواند در ناکامی یا کندی روند پیشرفت موثر باشند. در این هژدهسال در زمینههای مختلف پول وارد کشور شد اما بیشترشان به دلیل نگاه خارجیها به کارهای پروژهای کوتاه مدت و نگاه داخلیها به منافع شخصی تاثیر چندانی بر وضعیت عمومی مردم نداشتند. در این میان ولی حداقل در پایتخت کشور کاراکترهای حضور پیدا کرده و شکل گرفتند که رفتارشان بیشتر به یک نمایش میماند. خالق این کاراکترها بیشک شبکههای اجتماعی است. این کاراکترها از طریق این شبکهها شکل گرفتند، خودی نشان دادند، از همین دریچه پروژه گرفتند، پول در آوردند، اما از لحاظ تاثیرگذاری در جامعه کوچکترین نقشی نداشتند. به طور مثال پولهایی که برای مسالۀ زنان در افغانستان خرج شد، بیشتر از حد تصور است. اما حامیان حقوق زنان و کسانی که از این بزنس صاحب جاه و جلال شدند، نمیتوانند از محوطۀ شهرنو، وزیر اکبرخان یا پل سرخ پا بیرون بگذارند، حتا یک آگاهی نیم و نصبه از این ندارند که برای زنی در پامیر بدخشان، در خاکریز قندهار یا درزارب جوزجان چه میگذرد، برعکس، رفتار این کاراکترهای ساخته شده توسط شبکههای اجتماعی در پایتخت طوری است که گویا تمام رنج زنان افغانستان روی ش
انههای آنها است. تنها کارکردی که این کاراکترها دارند حضور یا حرفشان برای رسانههای بیرون مرزی است، دولتهای دخیل در مسالۀ افغانستان از مردمشان «تکس» میگیرند تا این جا بمانند و گویا ارزشهای نوین را پیاده کنند، بنابر این برای مردم شان باید پاسخگو باشند، این پاسخ را کسی نمیدهد جز همین عروسکهای رسانهیی و حضور شان در ستیژهای جهانی.
نا امیدی، حسرت و سلیبریتیبازی
شکلگیری هویتهای مجازی در رسانههای اجتماعی تصویری غیر یک پارچه از اشخاص به نمایش میگذارد، به طور مثال فرد اختیار کامل دارد که انتخاب کند کدام بخش از شخصیت او در معرض دید باشد و کدام قسمتها مخفی بماند. در جوامعی مثل افغانستان جذب شدن کاربران به بخشی از این هویت مجازی که با سلیقههای جمعی سازگاری دارد، بسیار به آسانی امکان پذیر است و این امر باعث میشود سلیبریتیهای مجازی به جز این که قهرمان خود ساخته داستان خودشان هستند به سرعت تبدیل به قهرمانان جمعی و فضای مجازی نیز بشنوند، دیده شده است که این به اصطلاح قهرمانان روی رفتارهای اجتماعی مردم بسیار تاثیرات مخرب داشته اند. چهرههایی که رسانههای اجتماعی به خورد مردم می دهند، در ذهن مردم کامل اند، و باید برای دست یافتن به آنها یا همان شدن سختی بکشند. اما چون دست یافتنی یا شدنی نیستند؛ جامعه را دچار حسرت میکنند، این حسرت میتواند در تمام سطوح در رفتارها و برداشتهای مردم تاثیر گذار بوده سبب بحران در رفتارهای اجتماعی شوند. به طور مثال گردانندۀ خوش هیکل یک رسانۀ تصویری میتواند از طریق شبکههای اجتماعی مخاطبان زیادی جذب کند، حتا دیده شده است که با نوشتن «سلام» روی صفحۀ فیس بوک به هزاران مخاطب پای پست جذب شوند و واکنش نشان بدهند، در حالی که یک نویسنده یا استاد دانشگاه یا صاحب فکری نمیتواند با حتا ده متن مهم و تاثیرگذار توجه کاربران رسانههای اجتماعی را جلب کند. این وضعیت در کل میتواند سبب یک ناامیدی عمومی شود، ناامیدی برای مردم به خاطر دست نیافتن به کاراکترهای مطرح ولی سطحی در شبکههای اجتماعی، رایج شدن بیاعتمادی در رفتارهای اجتماعی، مهم تر از همه ناامیدی برای نسل نخبه و با سوادی که به دلیل مورد توجه قرار نگرفتن دست از کار و پیکار برای تغییر وضعیت بر میدارند یا برای پر کردن این حسرت همان کاراکتری را اختیار میکنند که سازندهاش شبکههای اجتماعی اند، خالی، متوهم و مخرب.
وهم دانایی، محصول شبکههای اجتماعی
آدمها به تناسب حرفی که میزنند یا آنچه مینویسند و سپس مورد توجه قرار میگیرند. مطرح استند. البته در گذشته ارتباط مستقیم بین گوینده و شنونده وجود داشت، این ارتباط مستقیم به سطح فهم گوینده و شنونده شکل میگرفت، اگر یک سخنران برای سخنرانی در زمینۀ اقتصاد در محفلی به سخنرانی میپرداخت طبیعی بود که شنوندهها نظر به علاقه و ظرفیتشان شرکت میکردند. به این ترتیب در تمام زمینهها گوینده باید به دلیلی که رو در رو با مردم حرف میزند و ممکن برای پاسخ دادن و مسوول بودن به حرف هایش مورد پرسش قرار بگیرد، تلاش میکرد در حد امکان در زمینهیی که حرف میزند، اطلاعات کسب کند. شبکههای اجتماعی ولی زمینهساز ارتباط غیر مستقیم بین گوینده و شنونده است، در این ارتباط نه گوینده زیر فشار است نه هم شنونده مجال پرداختن به پرسش مورد نیازش را دارد. این کار از سوی این که ارتباط میان گوینده و شنونده را تنل میسازد، به ساختن زمینۀ گریز در زمینۀ اطلاعاتی که انتقال میشود را نیز مهیا میسازد. در نتیجۀ این تنبلی و گریز به مرور زمان سازندۀ نوع سپر دفاعی در برابر دادههای ذهنی گوینده است، گوینده چون در برابر حرفش مسوولیتی ندارد، بیشتر حرف میزند و چون شنونده نمیتواند گوینده را مورد بازخواست قرار بدهد، رفتهرفته سبب ایجاد توهم دانایی میشود. در نتیجه شبکههای اجتماعی راه انتقال نوع اطلاعات بستهبندی شده است که از یکسو دانایی کذب تولید میکند، از دیگر سو اطلاعات ناقص ذهن شنونده را ناقص تر میکند.
تبدیل شدن دریچۀ تفریحی به شمشیر دو سر
کارکرد شبکههای اجتماعی در غرب بیشتر جنبۀ تفریحی دارد، نویسندگان یا شخصیتهای معروف معمولا نوشتههای شان را در وبسایت شخصی یا رسانهای نشر میکنند، سپس پیوند آن را در شبکههای اجتماعی میگذارند. منظور این که شبکههای اجتماعی به خصوص فیسبوک و توییتر برای عام مردم حیثیت صفحۀ یادداشتهای روزمره را دارد، از این که کجا رفته اند، چه کار میکنند، در محفلی شرکت کرده اند، و نهایتا دیدگاه کوتاهشان نسبت به مسایل اجتماعی، فرهنگی و گاهن سیاسی. یعنی درست است که شبکههای اجتماعی میتواند در موارد کلان روی کارکرد نهادها تاثیر گذار باشد، اما کلیت جامعۀ غربی از طریق این شبکهها تعین و تعریف نمیشوند، شاید نهادها از طریق این شبکهها در زمینههای متفاوت کاری شان بخواهند ذهنیت یا سلیقۀ مردم را بفهمند که در این زمینه بیشترینه شرکتهای تجاری، شوهای تلویزیونی و سینما سود میبرند. برعکس در افغانستان کلیت ام و غم مردم از رقابتهای شخصی و محلی تا سیاستهای کلان که به منافع جمعی ربط دارد از طریق همین شبکهها سرو سامان میگیرند. یکتن از طریق یکی از شبکههای اجتماعی با جایگاه دروغینی که برای خود ساخته است میتواند، حرکتی را راه بیاندازد، کسی یا جمعی را تهدید کند. آنقدر این شبکهها در زندگی مردم عام تاثیر گذار شده است که سیاستگران و رقبای محلی با استفاده از این شبکهها میتوانند سیاست کشور و مناسبت درونی مملکت را سمت و سو دهند. اما هیچگاه و قرار نیست شایعات و مسایل سطحیی که در این شبکهها استفاده میشوند، وضعیت مردم را تغییر دهند، برعکس این شبکهها وسیلهای شدهاند در دست اشخاص و گروههایی که بر محور منافع خود مصروف کار و پیکار اند.
عروسکهای رسانهای و مواد خام رسانههای جهانی
هژدهسال کار برای تغییر وضعیت در افغانستان به دلیل پیچیدگی مناسبات و معادلات درونکشوری موفقیتی چندانی در پی نداشته است، مداخلات خارجی، تنشهای قومیمذهبی، رقابتهای اقتصادی، تنش میان مافیای محلی و منطقهای، مسالۀ قاچاق و و، از عواملی اند که میتواند در ناکامی یا کندی روند پیشرفت موثر باشند. در این هژدهسال در زمینههای مختلف پول وارد کشور شد اما بیشترشان به دلیل نگاه خارجیها به کارهای پروژهای کوتاه مدت و نگاه داخلیها به منافع شخصی تاثیر چندانی بر وضعیت عمومی مردم نداشتند. در این میان ولی حداقل در پایتخت کشور کاراکترهای حضور پیدا کرده و شکل گرفتند که رفتارشان بیشتر به یک نمایش میماند. خالق این کاراکترها بیشک شبکههای اجتماعی است. این کاراکترها از طریق این شبکهها شکل گرفتند، خودی نشان دادند، از همین دریچه پروژه گرفتند، پول در آوردند، اما از لحاظ تاثیرگذاری در جامعه کوچکترین نقشی نداشتند. به طور مثال پولهایی که برای مسالۀ زنان در افغانستان خرج شد، بیشتر از حد تصور است. اما حامیان حقوق زنان و کسانی که از این بزنس صاحب جاه و جلال شدند، نمیتوانند از محوطۀ شهرنو، وزیر اکبرخان یا پل سرخ پا بیرون بگذارند، حتا یک آگاهی نیم و نصبه از این ندارند که برای زنی در پامیر بدخشان، در خاکریز قندهار یا درزارب جوزجان چه میگذرد، برعکس، رفتار این کاراکترهای ساخته شده توسط شبکههای اجتماعی در پایتخت طوری است که گویا تمام رنج زنان افغانستان روی ش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهارشنبه ۱۶ آذر نیشابور
مردم با چوب و چماق به محلی که برانداز ها فراخوان داده بودند اومدند به برهم زننده گان امنیت اینگونه هشدار دادند.
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 غربیها چگونه با شستشوی_مغزی برخی افراد را وادار به خودتحقیری میکنند!؟
⚠️ فکر کردید به غارت کشورتون راضی میشن؟ کاری میکنن خودتون بگید ما و اجدادمان همگی خر بودیم.
رحیمپور_اذغدی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#امام_زمان
#سواد_رسانه
@samen_pirbakran
🇮🇷
📝به مناسبت سالروز شهادت شهید#عبدالحمید_انشایی
🍃🌹🍃
🔻شهید#عبدالحمید_انشایی لیسانس ریاضی داشت که در عملیات، دیدهبان «شیاکوه» غرب کشور بود؛ او باید طی مأموریت خود به توپخانه گرا میداد، عبدالحمید این غیور مرد ارتشی اهل فسا طی حملات دشمن به شدت مجروح شد، تیر و ترکش بر تمام بدنش نشسته بود. اما باید میایستاد و مقاومت میکرد.
🔸همرزم او میگوید: «فهمیدم که گرایی که میدهد همانجایی است که خودش ایستاده پرسیدم، این محل دیدبانی خودت است، پاسخ داد دیگر نیست دشمن به آن رسیده، بزنید».
🔹در لحظات آخر ناگهان بیسیم به صدا در میآمد، بله صدای عبدالحمید بود؛ بیسیمچی صدا زد حمید جان به گوشم. صدای غرش توپ و سوت خمپارهها با صدای عبدالحمید در آمیخته بود: «از قول من به امام و مادرم بگوئید شیاکوه لرزید ولی انشایی نلرزید».
🔸امام خمینی رحمت الله علیه؛ پس از دریافت پیام شهید که گفته بود به امام برسانند که شیاکوه لرزید ولی انشایی نلرزید در توصیف این شهید بزرگوار چنین فرمودند: «در صدر اسلام هم از این افسرها بوده است. مثل انشاییها».
✅ در احوال مؤمنان آخرالزمان آمده است که کوهها میلرزند اما دل آنان نمیلرزد، آنان از پولاد نیز سختترند چرا که پولاد را با آتش میتوان شکل داد ولی دل مؤمنان آخرالزمان تاثیر پذیر نیست. آنان بر عهد و پیمان خود تا آخر وفا دارند و در ایمانشان خللی ایجاد نمیشود.
🔺امروز سالروز شهادتش است. صلواتی هدیه نمایید به این افتخار غرورآفرینانِ ولایت مدار ایران اسلامی
#ارتش_انقلابی_ولایی
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
🇮🇷
📝#صرفا_جهت_اطلاع | شادمان احمدی شاکی خصوصی داشته و بازداشتش ربطی به اغتشاشات نداشته است
🍃🌹🍃
🔻رسانههای معاند در راستای خبرسازیهای دروغ و کشتهسازی اینبار اقدام به انتشار خبر کشتهشدن فردی به نام شادمان احمدی ۲۳ ساله در شهرستان دهگلان کردستان کردهاند.
🔸این رسانهها مدعی شدهاند شادمان احمدی پس از بازداشت و در بازداشتگاه دهگلان در اثر شکنجه فوت کرده.
🔹پیگیریها نشان میدهد شادمان احمدی دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرکت در نزاع دسته جمعی، ضرب و جرح، سرقت، توهین و تمرد بوده و شاکی خصوصی داشته است.
🔸علت دستگیری اخیر شادمان احمدی شکایت شاکی خصوصی از او بوده است.
🔹طبق گزارشها او در روز دستگیری که با شکایت شاکی خصوصی انجام شده بوده چندین بار اقدام به خودزنی خطرناک مانند کوبیدن سر به دیوار و بریدن گلو با شیشه کرده بود؛ همچنین پس از انتقال جسدش به پزشکی قانونی و در معاینات صورتگرفته در بدن متوفی آثار کبودیهای موازی مشاهده شده.
🔸طبق گزارش اولیه پزشکی قانونی آثار ضربهای که باعث فوت این فرد شده باشد و بتوان فوت را به آن نسبت داد در سر و بدن متوفی مشاهده نشده.
🔹بنابر این گزارش؛ علت تامه فوت فرد مورد اشاره بعد از اعلام نتایج آزمایشهای سمشناسی و بررسیهای قضایی مشخص خواهد شد.
🔺طبق بررسیها شادمان احمدی پس از بازداشت و قبل از انتقال به زندان فوت کرده و هنوز به زندان نیز معرفی نشده بود.
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 اعدام هایی که برای جامعه برکت است ....
🍃🌹🍃
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 جسارت کنندگان به دیوارنگاره #شهید_سلیمانی دستگیر شدند
🍃🌹🍃
🔻سازمان اطلاعات سپاه کرمان:
🔹عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥#تحلیل |
🍃🌹🍃
❌ اوج ابتذال یک رسانه یعنی اینکه بگوید همکاری عربستان سعودی با چین خوب است و آن را ابتکار عمل جهان عرب بداند و از آن سو وقتی ایران و چین به سمت توافق راهبردی حرکت میکنند میگویند بد است و تا میتوانند به تخطئه این همکاری دست میزنند!
🔺این وسط اما #سعودی_اینترنشنال با این تناقضها و دروغهای آشکار چکار باید بکند که به مخاطب ثابت کند که رسانه نیست، بلکه یک #پروژه_امنیتی است؛ پروژهای که برای ویران سازی و تجزیه ایران طراحی شده است.
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
🇮🇷
📝 شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس
🍃🌹🍃
🔻براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش از مولویهای شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.
🔺گزارشهای تکمیلی پس از بررسی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
🇮🇷
🖼 وقتی همهی شهر خوابند…
🍃🌹🍃
🔻برای شما مینویسم؛ شمائی که با همه آشنایید و همه با شما ناآشنا.
🔸برای شما و برای هر که مثل شما گم نامست. شاید ما آنگونه که باید قدر شناس تان نبوده ایم و گاها طلبکار نیز بوده ایم!
🔹اما یک وقتهایی اگر به دلمان رجوع کنیم میبینیم بخش عظیمی از آسایش و امنیت جامعه متوجه شما سبزپوشانی هست که جانتان به معنای حقیقی در کف دستانتان پیداست.
🔺« تصویری دلنشین از مدافعان وطن که به سمت کودکان کار رفتند و سهمیه غذای خودشان را بین بچهها تقسیم کردند »
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
📺 فیلم گفتوگوی مولوی عبدالواحد ریگی با رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب
▪️◾️▪️
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
🇮🇷
📝واکنش دکتر عبدالله گنجی به گزارش گاردین در مورد اعتراضات اخیر ایران
🍃🌹🍃
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥حکم اعدام این فرد در یک دقیقه و ۲۰ ثانیه صادر و اجرا شد. جرم: عدم تمکین کامل به دستور نیروی انتظامی.
🍃🌹🍃
🔻پلیس خودش را معرفی میکنه و به راننده میگه دستهایش را از پنجره ماشین بیرون ببره.
🔺راننده دستهایش را بالا میبره و با گریه میگه نمیخواد درگیر بشه و به نظر میرسه مریضه. بعد این اتفاق میفته
✍فواد ایزدی
#فاطمیه | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
@samen_pirbakran
مجلس انگلستان به دنبال طرح غیر قانونی کردن اعتصابات در این کشور
🔸در همان روزهایی که صدای لندن و مزدور نشنال از خاک انگلیس مدام از اعتصابات اجباری سه روز آذر ماه برای ما ایرانیان رپورتاژ میرفتند، اعتصابات واقعی و سراسری در انگلستان آغاز شد و بخش های مختلف کشور را فلج کرد.
🔹پرستاران، کارمندان راه آهن، ماموران کنترل پاسپورت در فرودگاهها، پستچی ها، کارگران حمل بار در فرودگاهها، و بسیاری از خدمات شهری دیگر در اعتصاب واقعی فرو رفتند.
🔸تنها در بخش راه آهن کنسل شدن قطارهای کریسمس ۱.۷ میلیارد پوند به اقتصاد این کشور ضربه زده و برآورد کرده اند این ضرر در بخش راه آهن معادل ضرری است که این صنعت در دوره کرونا امیکرون به آن دچار شد.
🔹حالا مجلس به دنبال طرحی است تا اعتصابات صنایع و خدمات در این کشور را غیرقانونی اعلام کند. توجیهشان هم این است که اگر نیروهای نظامی نمیتوانند اعتصاب کنند، مشاغل مرتبط با صنعت و بهداشت هم حق اعتصاب ندارند.
🔸بله. اعتصاب واقعی اینجاست. اعتصاب سراسری یک ماهه همینی است که مزدوران شبکه های فارسی زبان انگلیس برای شما نمیگویند. با اعتصاب واقعی آشنا شوید.
@samen_pirbakran
1_751067308.mp3
783.8K
#استاد_عالی
🔖راه گرفتن حاجات سنگین
■کارسازترین توسل
توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ❇️
#حضرت_فاطمه زهرا سلام الله علیها
👈راه گرفتن حاجت سنگین با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها
#فاطمیه
@madahanpirbakran
بسم الله الرحمن الرحیم
✅چرا باید شاهد تساهل و تسامح و ولنگاری در فضای فرهنگی کشور جمهوری اسلامی ایران باشیم ؟
👈عدم نظارت مناسب و کافی و به موقع بر بازار البسه مردم برای مقاطع سنی مختلف چه تولیدات داخلی و چه واردات خارجی( نتیجه بازار مملو از لباس های نامناسب و جلف و متضاد با فرهنگ اسلامی و ایرانی
👈صدور مجوز تولید فیلم و سریال های سینمایی و سریال های خانگی توسط وزارت ارشاد ( متاسفانه اکثر این فیلم ها پرچمدار فساد اخلاقی و عادی سازی روابط غیر اخلاقی و فحشا و مروج بی حجابی و...)
👈در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شاهد بی برنامگی و یله و رها سازی و عدم نظارت و ارزیابی و خلاصه بازار شام در این زمینه ( که امروزه میدان نبرد با خصم در همه عرصه ها در این صحنه انجام میشود با وجود ظرفیتهای فرهنگی و دینی و مذهبی بسیار غنی کشور ما قاعده بازی را باختیم نمونه آن آشوب های اخیر و تلاش تمام عیار دشمن و آیادی داخلی و خارجی آنها و تسخیر این فضا به نفع خود ...)
👈شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجموعه های فرهنگی کشور و فقدان پیوست فرهنگی هر برنامه با تاکیدات موکد امام خامنه ای مدظله العالی و فقدان برنامه مناسب بعد از چهار دهه و اندی از پیروزی انقلاب در مورد کتب درسی در مدارس و دانشگاهها ( در مدارس و فقدان توجه به نیاز های مقاطع تحصیلی و سنی در کتب درسی و مشتی محتوای محفوظاتی و غیر قابل استفاده در زندگی و با آموزه های اسلامی و انقلابی و ملی تطابق داده نشده است ،در مورد کتب درسی دانشگاهها اکثرا ترجمه ای و بدون پالایش متناسب با مقتضیات زمان و آموزه های دینی و مذهبی و ملی ،به تعبیری تغذیه از مبانی علوم غربی ...)
👈تا مدتها ضعف و عقب ماندگی از قافله تولید بازی های رایانه ای متناسب با فرهنگ دینی و ملی و هنوز در این زمینه مصرف کننده تولیدات رسانه ای و بازی های رایانه ای غربی هستیم ( هر چند کارهایی در حد مطلوب انجام شده و با حد انتظار فاصله زیاد است و امیدواریم متناسب ذائقه و سلیقه و شرایط اجتماعی فرهنگی کشور و آموزه های دینی و مذهبی و ملی تلاش و اقدام های جهادی و انقلابی در زمان محدود انجام شود..)
👈در باب تولیدات محصولات فرهنگی و نوشتاری و لوازم التحریر مقاطع مختلف تحصیلی و سنی هنوز به حد مطلوب و استاندارد نرسیده ایم ( متاسفانه مصرف کننده نمادهای غربی و چند برابر شدن آنها و محدود بودن تولیدات محصولات فرهنگی ای ایرانی اسلامی و عدم حمایت لازم از آنها ..)
👈ضعف و نبود سیر و روند مناسب و پیشرو و انقلابی و جهادی و بی برنامگی و گاها فقدان پیوست فرهنگی برنامه ها در نهادهای فرهنگی از جمله حوزه های علمیه و مدارس علوم دینی ( به روز نبودن و رنج بردن از ضعف های مدیریتی ساختاری و بعضاً شاهد پروسه نفوذ دشمن به شکل فیزیکی و گفتمانی و ضرورت اصلح ساختاری با قدرت و اقدام انقلابی و جهادی بر مبانی گفتمان های امام خامنه ای عزیز...)
👈ضعف مشهود و ملموس ساختار تربیتی آموزش و پرورش ( نمود آن امروزه در مدارس کشور شاهد هستیم و حتی در اغتشاشات و آشوب ها) و ضرورت برگشت مجموعه های پرورشی در مدارس و جبران آسیب های اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی و... دانش آموزان البته از مقطع پیش دبستانی و به مرور زمان تمامی مقاطع تحصیلی ( البته با جنگ نرم همه جانبه دشمن و برخورداری از رسانه های دیجیتال و متعدد و تسخیر فضای مجازی و حقیقی افراد و جذابیت های برنامه های دشمنان ،سرعت عمل و محتوای غنی و بروز و متناسب با ذوق و سلیقه فراگیران و ارزش های اسلامی و ایرانی و...امری ضروری و الزامی امروز مسئولان امر و نهادهای مربوطه می باشد)
👈 مستحضرید که خطرناک ترین تهاجم دشمن ،تهاجم فرهنگی و فکری بوده و هست و خواهد بود و در این زمینه پیشنهاد می گردد نهادهای درگیر در امر آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی و شورا های عالی و...باید واقعا دست به یک انقلاب فرهنگی در تفکرات و اندیشه ها و اذهان و برنامه ریزان و ...با سرعت بالا و به شیوه جهادی و انقلابی انجام شود که خیلی هم دیر شده است
👈البته خواننده محترم این ذهنیت متصور نشود که کار تمام است ،خیر! آموزه های دینی و مذهبی و سیره و سنت انبیاء و اولیاء الهی و ملی و ظرفیت های متعدد و فراوان کشور ما در پاسخگویی و مقابله در جنگ نرم و ترکیبی و هیبریدی اعداء و نسل جوان و عدالت خواه و پیگیر و گفتمان های مناسب و پاسخگو به نیازهای زمانه رهبری معظم انقلاب و تاریخی به گستره عظیم و فرهنگ ملی پشتوانه دار و غنی و...میتوان بر مشکلات و معضلات فرهنگی نامناسب و عاریه ای و عدم سنخیت با فرهنگ اسلامی و ایرانی غلبه نمود و به آینده ای روشن تر امیدوار باشیم ..
انشاءالله
سلامتی امام زمان عجل الله و امام خامنه ای عزیز ذکر صلوات و قرائت آیه الکرسی
سهراب خلیلی
۱۸ آذر ۱۴۰۱