eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 علی لاریجانی و قطعنامه‌ها! 🔹جناب ‏علی ‎لاریجانی به مدت دو سال(از 84 تا 86) دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و مسئولیت پرونده هسته‌ای را در دست داشت. 🔸 در زمان تصدی وی، سه قطعنامه علیه کشورمان صادر شد و پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع شد! سه قطعنامه به شماره‌های 1696، 1737، 1747‏ که مهمترین آن‌ها قطعنامه شماره 1737 بوده که در واقع ساختار تحریم‌ها را علیه ایران مصوب کردند. ✅ از طرفی سعید جلیلی از سال 86 تا 92(به مدت 6 سال) دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته‌ای بوده. در زمان وی نیز سه قطعنامه علیه ایران صادر شد.(البته یکی‌ش تکرار قبلی بود در واقع دو قطعنامه صادر شد) 🔹️ اگرچه همه این قطعنامه‌ها ظالمانه بوده و چون غرب از طریق مذاکره نمی‌توانست ایران را متوقف کند به قطعنامه و تحریم روی می‌آورد؛ ولی چگونه جریان غربگرا و دولت روحانی، سه قطعنامه دوران علی لاریجانی را فراموش ولی دو قطعنامه دوران جلیلی را در بوق و کرنا کردند؟ 🔸️ ‏سالها به ‎سعید جلیلی حمله می‌کردند که چرا در دوره 6 ساله دبیری شورای عالی امنیت ملی، سه قطعنامه(در واقع دو قطعنامه) علیه کشورمان صادر شد. اما هیچوقت به ‎علی لاریجانی اعتراضی نکردند که چگونه در دو سال دبیری شورای عالی امنیت ملی و مسئولیت پرونده هسته‌ای، سه تا قطعنامه علیه کشور صادر شد؟ این‌ها استانداردهای دوگانه است! 🔸 البته تاکید می‌کنیم ایران در دوران جلیلی پیروز مذاکره بود و از حقوق ملت و کشور به بهترین نحو دفاع شد. مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها به این دلیل بود که غرب در مذاکره شکست خورده بود و می‌خواست با فشار و تحریم به اهداف خود برسد. اما در جریان مذاکرات منفعلانه برجامی، غرب هم در مذاکرات پیروز شد و امتیازات نقد و بی‌نظیری از ایران دریافت کرد و هیچ امتیازی به ایران نداد و هم تحریم‌ها و فشارها را بیشتر کرد! ✅ بله مذاکرات جلیلی خوب بود چون آمریکا حاضر نبود گام به گام حرکت کند؛ آمریکا حاضر نبود تعهدات دو طرف با همدیگر صورت بگیرد. جلیلی هم می‌توانست خیلی زودتر، برجام را بپذیرد و با وزیر خارجه آمریکا بگوید و بخندد و خیابان‌گردی کند اما نتیجه آن چه بود؟ همین وضعیت که ایران امتیازات نقد و روی زمین داد ولی هیچ نگرفت. آمریکا همین را می‌خواست نابود کردن هسته‌ای و افزایش تحریم‌ها و فشارها! ولی در دوران جلیلی نتوانست و این دوران توانست! 💢 پ.ن: راه‌حل چیست؟ راه‌حل مشکلات کشور از مذاکره با غرب نمی‌گذرد. راه‌حل قوی شدن از درون است. راه‌حل مدیران پرتلاش، پاکدست، با برنامه و مردمی است!
🔴 آیا دولت در حال بزرگنمایی نتایج مذاکرات وین است؟! 🔹 به نظر می رسد اتفاقی که در انتخابات سال 96 زیر سایه شادی های برجامی رخ داد دوباره در انتخابات 1400 نیز در حال وقوع است، یعنی بهره برداری سیاسی دولت از ماجرای مذاکره هسته ای قبل از حصول نتیجه لازم و قطبی سازی مخالفان و موافقان تحریم . 🔸️ روز گذشته رئیس‌جمهور که این روزها دیما در حال انتقاد از منتقدان برجام است در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت گفت:‌ همه تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت. الان هم بحث روی مسائل جزئی و ریز است و (رفع) تحریم‌های نفت، پتروشیمی و کشتیرانی و بیمه و غیره و بانک مرکزی را قبول کردند و تمام شده است. ✅ روحانی تصریح کرد: در وین مذاکره می‌کنند و قبول دارند همه تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت. الان هم بحث روی مسائل جزئی و ریز است و تحریم‌های نفت، پتروشیمی و کشتیرانی و بیمه و غیره و بانک مرکزی را قبول کردند و تمام شده است. ما گام اصلی و بزرگ را برداشتیم تواق اصلی انجام شده است. 🔹 اما ساعاتی بعد پرس تی وی به نقل از منابع آگاه خود گزارش کرد که ایالات متحده قصد لغو کامل هیچ‌یک از تحریم‌های بانکی، مالی و انرژی علیه ایران را ندارد! 💢 این شبکه تلویزیونی که تاکید می کند اطلاعاتش را از منابع مختلف مورد اطمینان در وین و تهران کسب می کند و بسیاری از موارد آن مورد تصریح روشن مقامات آمریکایی نیز قرار گرفته است تصریح می کند در پایان دور چهارم گفت‌وگوهای وین، شبکه پرس تی وی مطلع شده است که آمریکا قصد لغو کامل هیچ‌یک از تحریم‌های نفتی، بانکی، مالی و انرژی را ندارد و دستورالعمل آمریکا صرفاً توقف موقت این تحریم‌ها است.
🔴 دروغ فیلترینگ ایسنتاگرام به رئیسی نچسبید. ✍️ 🔹 صبح، حسن روحانی مردم را از فیلترینگ ترساند! ظهر، رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی، ابلاغیه محرمانه یک مدیر میانی در قوه قضائیه که گویا در دوران ریاست رئیسی دچار تنزل مقام و جایگاه شده را منتشر کردند که در اقدامی غیرمرتبط با جایگاه شغلی خود خواستار فیلترینگ اینستاگرام شده؛ 🔸 آن‌هم با تیتری که انگار رئیسی دستور فیلترینگ اینستاگرام را صادر کرده است. شب نیز علی لاریجانی یک فیلم کوتاه منتشر و از آزادی مردم صحبت کرد و گفت که یک قاضی نمی‌تواند آزادی مردم را محدود کند! ✅ فارغ از اینکه قبای آزادی‌خواهی به تن هر کسی بنشیند، برای لاریجانی بیش از اندازه گشاد و خنده‌دار است، سؤال اینجاست که آیا این حجم از هماهنگی علیه رئیسی اتفاقی است؟ 💢 پ.ن: لاریجانی هرچقدر می‌کوشد خود را جدای از روحانی تعریف کند، باز هم نمی‌تواند در رفتار و گفتار، شباهت و هماهنگی خود با روحانی را پنهان کند و دقیقاً و عیناً همان شعارها و حرف‌هایی را تکرار می‌کند که روحانی همیشه می‌گفته! حقیقتاً بهترین توصیف برای دولت لاریجانی همین تعبیر است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانا🎙 🔺اعتراف عجیب مدیر مطالعات امنیت اسرائیل ایران فشار حداکثری را علیه ما و آمریکا معکوس کرده است.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه روحانی 🔺روحانی درحالی که دائما خبر از فرو ریختن دیوار تحریم‌ها می‌دهد، از وین اما چنین اخباری به گوش نمی‌رسد و آمریکایی‌ها جز چند مورد کم اهمیت، حاضر به پذیرش شروط بحق ایران نشده‌اند. 🔺با اینکه رهبر انقلاب جندین بار از عدم رعایت خطوط قرمز در توافق برجام سخن گفته‌اند روحانی اما درجلسه اخیر هيأت دولت، با ادعای دروغ اینکه تمام مطالبات رهبر انقلاب در برجام رعایت شده است، خبر از پیغام جدید رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین داد! 🔺وی با این ادعا بدنبال القای این پیام به مخاطب است که رهبر انقلاب از سیاست قطعی اعلام شده (لغو کلیه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی) عدول کرده است تا اگر نتیجه مذاکرات وین هم مثل برجام، مطابق سیاست قطعی نظام نبود، بازهم ادعا کند عالی‌ترین سطح از نظام هم با آن موافق است. 🔺با دیدن این شش دقیقه، مشخص می‌شود که نتیجه مذاکرات وین باید فقط یک توافق باشد: لغو کلیه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی و هر توافقی غیر از این باطل ومثل برجام، منافع ملت ایران را تأمین نمی‌کند.
🛑سپاه: دوران آوارگی فلسطینی‎ها سپری شده است بیانیه سپاه به مناسبت پیروزی مقاومت: ✍نبرد ۱۱ روزه رزمندگان شجاع فلسطین که به التماس و تمنای آتش‌بس یکجانبه از سوی صهیونیست‌ها منتهی شد نشان داد که «دوران بزن درو» و تخریب خانه‌ها و آوارگی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین سپری شده است. صاحبان اصلی ارض مقدس باصلابت درپی بازپس‎گیری سرزمین‎های آبا و اجدادی خود و اخراج اشغالگران و تشکیل فلسطین از بحر تا نهر هستند. دست برتر انتفاضه از گنبد آهنین عبور کرده است؛ غده سرطانی اسرائیل در مسیر نابودی است و اشغالگران باید در انتظار تحمل ضربات مهلک رزمندگان فلسطینی باشند.
🚨 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی پیروزی مقاومت ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند. 📝 متن این پیام تا دقایقی دیگر در KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.
⭕️موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی رانمایان ساخت 💠آیت‌الله ابراهیم رئیسی در پیامی تصریح کرد: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده مستحکم فلسطینی ها بر سامانه های چند لایه پدافندی صهیونیستها غلبه کرد. 🔸به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پیامی به مناسبت پیروزی مردم مظلوم فلسطین در جنگ یازده روزه رژیم صهیونیستی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:👇 https://www.farsnews.ir/news/14000231000513/
🔰 پیام رهبر انقلاب به ملت فلسطین در پی پیروزی مقاومت در جنگ دوازده روزه بر رژیم صهیونیستی 🔻 بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌷 سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروههای جهادی و سیاسی فلسطین. 🔹 خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس میگویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دلهای مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب‌دیدگان را از خداوند منان مسألت میکنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک میگویم. 🔸 آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ صفت به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است. آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ی فلسطینیها را نشان داد. در این ۱۲ روز رژیم جابر، جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با قیام یکپارچه‌ی فلسطین، رفتارهایی آنچنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب میشود که افکار عمومیِ همه‌ی عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولتهای غربی پشتیبان خود بویژه آمریکای جنایتکار را از گذشته باز هم منفورتر میکند. 👈 ادامه‌ی جنایتها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد. 👈 رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی، و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد. 🔸 زمان آغاز و توقف درگیریها بسته به تشخیص بزرگان جهادی و سیاسی فلسطینی است، ولی آماده‌سازی و حضور قدرتمندانه در صحنه، تعطیل‌بردار نیست. 🔹 تجربه‌ی «شیخ‌ جراح» در ایستادگی در برابر زورگویی رژیم و شهرک‌نشینانِ مزدور، باید دستورالعمل همیشگی مردم غیور فلسطین باشد. 🌷 به جوانمردان «شیخ جراح» درود میفرستم. 🔸 دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه‌ی فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است. عقل سیاسی و تجربه‌های حکمرانی هم این حکم شرعی را تأیید و بر آن تأکید میکند. 🔹 دولتهای مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، چه در تقویت نظامی، چه در پشتیبانی مالی که امروز بیش از گذشته مورد نیاز است، و چه در بازسازی زیرساختها و ویرانیها در غزه. 🔸 مطالبه و پیگیری ملتها، پشتوانه‌ی این خواسته‌ی دینی و سیاسی است. ملتهای مسلمان، باید انجام این وظیفه‌ را از دولتهای خود مطالبه کنند، خود ملتها نیز در حدّ توان موظف به پشتیبانی مالی و سیاسی‌اند. 🔹 وظیفه‌ی مهم دیگر، پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است. همه‌ی وجدانهای بیدار تصدیق میکنند که جنایت گسترده‌ی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این ۱۲ روز نباید بی‌مجازات بماند. 🔸 همه‌ی عوامل مؤثر رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگردِ دادگاههای بین‌المللی و مستقل قرار گیرند و مجازات شوند؛ و این به حول قوه‌ی الهی تحقق خواهد یافت، والله غالبٌ علی امره. جمعه ۹ شوال ۱۴۴۲ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سید علی خامنه‌ای
پیام رهبر انقلاب به ملت فلسطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برنامه دکتر و تیم دولت سایه درباره سفر زوج های جوان بدون ایجاد هزینه.
⭕️ امضای بیش از 15 هزار نفر برای منع واکسیناسیون اجباری در فارس من عزیزان بیشتر تبلیغ کنند تا اینکه تعداد امضاها به 50 هزار برسد که در صحن علنی مجلس مطرح و ممنوعیت اجباری شدن واکسن تصویب شود ، جهت امضا 👇 https://www.farsnews.ir/my/c/64957
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سعید محمد حرف و گفتمان نهایی خود برای انتخابات را به صورت صریح توضیح دادند
هم‌اکنون | در این نظرسنجی شرکت کنید👇 https://EitaaBot.ir/poll/2funm?eitaafly
. ♻️ لاریجانی: هاشمی رفسنجانی انقلابی نبود 🔰حمید رسایی: علی لاریجانی که تاکنون در ۴ انتخابات (یک دوره ریاست جمهوری و ۳ دوره مجلس) کاندیدا شده و مجموعا ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار رأی کسب کرده (به طور متوسط کمتر از ۶۴۰ هزار رأی در هر انتخابات)، به رقبایش در انتخابات ریاست جمهوری کنایه زده که آنها از مشارکت بالای مردم می‌ترسند چون رأی نمی‌آورند! این در حالی است که چهره‌هایی مثل جلیلی یا رئیسی فقط در یک انتخابات شرکت کرده‌اند؛ جلیلی در سال ۹۲ بیش از ۴ میلیون و رییسی در سال ۹۶ بیش از ۱۶ میلیون رأی کسب کرده‌اند. (۲۶ برابر بیشتر از متوسط رأی علی لاریجانی در چهار انتخابات). وی در صفحه توییترش نوشته: "کسانی که پیروزی خود را در کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌بینند و بزرگترین هراس‌شان حضور مردم پای صندوق‌هاست؛ هر چه باشند انقلابی نیستند! شجاع باشید و بگویید: اگر مردم بیایند، ما شکست خواهیم خورد." اما چرا تیتر این یادداشت را به نقل از لاریجانی " هاشمی رفسنجانی، انقلابی نبود" انتخاب کردم؟ لاریجانی و روحانی در حالی ادعا می‌کنند که منتقدان آنها از مشارکت بالا واهمه دارند که پدرخوانده این جریان، معتقد به مهندسی آرا با مشارکت حداقلی بوده است. موسوی خویینی‌ها در گفتگو با ایرنا پلاس (خبرگزاری ایرنا ۲۵ دی ۹۷) می‌گويد: "در انتخابات سال ۷۶، یک وقت متوجه شدیم خبرهایی می‌آید که بالاخره می‌خواهند یک‌جوری بازی انتخابات را به هم بزنند و بناست همان کسی را که می‌خواهند، روی کار بیاورند. من و آقای کروبی رفتیم خدمت آقای هاشمی، گفتیم آقای هاشمی ظاهرا آنچه می‌فهمیم بنا نیست انتخابات روال عادی و طبیعی خود را طی کند. البته ما هم آن موقع اطمینان خاطر جدی نداشتیم که حتما آقای خاتمی رأی دارد؛ ولی می‌خواستیم هرکس به همان میزان که رأی دارد شناخته شود و یک انتخابات آبرومندی برگزار شود. برای همین به ایشان گفتیم پرس‌وجو کنید، ببینید اگر تمایل به یک فرد دیگری هست، از آنجا که آقای خاتمی هم دنبال پست و مقام نیست، کنار بکشد. آقای هاشمی در پاسخ گفت اتفاقا من با آقای خامنه‌ای اینجا اختلاف‌نظر دارم. آقای خامنه‌ای نظرش این است که باید انتخابات خیلی پرشور باشد و مردم همه بیایند و هرچه مردم بیشتر بیایند بیشتر تأیید نظام است. اما من می‌گویم آقا شما بگویید نظرتان چه کسی است، ما همه می‌رویم کار می‌کنیم که همان بشود. آقای هاشمی معتقد بود بالاخره یک رئیس‌جمهور لازم داریم، آقای خامنه‌ای بگوید چه کسی بشود یا با هم توافق کنیم که چه کسی بشود. ما تلاش می‌کنیم که همان بشود." بله ما هم مثل لاریجانی معتقدیم که هاشمی رفسنجانی انقلابی نبود نه فقط به یک دلیل که به دلایل مختلف. جالب اینجاست که بعد از ۲ خرداد ۷۶ برخی از چهره‌های جریان راست سنتی که جملگی سال ۸۴ در ستاد انتخاباتی لاریجانی بودند از جمله رییس ستاد وی (باهنر) و امروز هم حامی لاریجانی هستند، به همین انحراف گرفتار شدند و همچنان معتقدند که در صورت مشارکت حداقلی، می‌تواند پیروز انتخابات‌‌ها شوند! 🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨گوش کنید| تا حکمرانی درست نشه، جامعه درست نمی‌شه و تا جامعه درست نشه، ظهور شکل نمی‌گیره. رائفی‌پور🎙
نظر سنجی کشوری انتخابات ۱۴۰۰ 👇👇👇 https://EitaaBot.ir/poll/2funm?eitaafly ✅ لینک را برای همه گروه ها ارسال کنید تا نتایج دقیق تری به دست بیاید.
🔴 رأی‌دادن، حق‌الناس و تکلیف اجتماعی است نه یک حق شخصی دلبخواهی! چون در سرنوشت جامعه اثر دارد 💬 🔹 غربگراها مفهوم آزادی و برخی امور سیاسی مثل انتخابات را به‌عنوان یک «حق» بیان می‌کنند و این محل سوءاستفادۀ قدرت‌ها و فریب ملت‌ها قرار می‌گیرد که نتیجه‌اش روی کار آمدنِ بدترین مسئولین است. 🔸 وقتی می‌گویند «انتخابات یک حق است» یعنی می‌توانی از آن صرفنظر کنی یا هرطور که خواستی با آن برخورد کنی! اما از نگاه دین، انتخابات یک تکلیف است و این اختصاص به دین‌داران هم ندارد؛ همۀ افراد عاقل جامعه باید این‌کار را انجام بدهند و الا یک «حق عمومی» را ضایع کرده‌اند. ✅ انتخابات در واقع حق‌الناس است چون به سرنوشت جامعه مربوط است. اگر من در انتخاب خودم یا در فعالیت‌های انتخاباتی، درست عمل نکنم، حق‌الناس را زیر پا گذاشته‌ام. اگر این مسئولیت اجتماعی خود را نادیده بگیرم و جامعه صدمه بخورد، اینجا حق‌الناس ضایع شده است. 💢 عدم شرکت در انتخابات، عدم فعالیت انتخاباتی و عدم بررسی برای رسیدن به تشخیص صحیح، مثل «نماز نخواندن» نیست که یک امر شخصی باشد، در اینجا یک مسئولیت اجتماعی ندیده گرفته شده و شاید جرمش سنگین‌تر از جیب‌بری و حتی غارت بیت‌المال باشد؛ اگر شما با بی‌مسئولیتی خودتان، کسانی را سرِ کار بیاورید که غارتگری بیت‌المال را رواج می‌دهند.