eitaa logo
انتی صهیونیست
86 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
203 ویدیو
98 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فرض کنیم یه تورحم مادرشه، کامل شده نزدیکه به دنیا بیاد،میتونیم باهاش حرف بزنیم : -سلام علیکم اقای جنین(مثلا پسره) -سلام بله بفرمایید پاشو نشون میدیم میگیم: -ببخشید این چیه (مثلا اسم اعضاشم میدونه) -پا! -به چه دردی میخوره؟ -هیچی راست میگه تو محیط رحم به هیچ دردی نمیخوره! -این چیه؟ - چشم -به چه دردی میخوره؟ -هیچی راست میگه تو محیط تاریک رحم به دردی نمیخوره! -این چیه ؟ -حس بویایی! -به دردی هم میخوره؟ -نه! -این؟ -دست! -به دردی میخوره؟ -هیچی! میگیم ببخشید آقای جنین شما پاهات کامل رشد نکرده برای اونور همه مي دوند شما نمیتونی اذیت میشی! میگه به درک که رشد نکرده پا به چه دردی میخوره؟! میگیم چشمات کامل رشد نکرده اونور همه میبینن تو اذیت میشی! میگه چشم به چه دردی میخوره؟ میگیم پس اونور چی؟ میگه ولمون کن! کی از اونور برگشته؟!(خیلی شنیدین نه؟!) میگیم پس چیکار کنیم؟ میگه بابا مچلی توام!! بندنافو بچسب!!! چرا؟چون همه شناخت و خورد و خوراکش بواسطه بند نافه! میگیم بابا این بند ناف میمونه.. اینور قطع میشه به درد نمیخوره،اونور باید از راه دهان تغ دهان تغذیه کنی،براخاطر خودت میگم اونور اذیت میشی. میگه بروپی کارت! مثال فوق العاده قشنگی بود نه؟ چون صاحب مثال آدم خبره ایه. .. وقتی مردم بهشون میگفتن اون دنیا چه جوریه؟ حضرت برای اینکه به اونا بفهمونند اون دنیا چیه این مثال رو زدند. میفرمایند یه جنین وقتی تو رحم مادرشه تا بیاد به این چقدر تفاوت هست؟ خب خیلی. همونقدر تفاوت هست بین این دنیا و اون دنیا دارن بهت میگن عزیزمن دست و پای تو پیدا کن رشد بده ..اونور اذیت میشی ها! میگی بابا ولمون کن.این دنیا رو بچسب کی از اونور برگشته!!! میگن اون دنیا یکی زبونش زیر دست وپاها گیر میکنه.چون اینور سخن چینی کرده کرده...یکی شکمش رو با خودش میکشه میبره چون این دنیا شکم پرست و شکمباره بوده بقیه سبکبال از پل میگذرن ، این نمیتونه میفته... اون زشتی رو باخودش برد. اون دست و پای معنوی معلول رو باخودش برد. چرا یه جنین تو رحم چیزایی رو رشد میده که به دردش نمیخوره؟؟؟ برای اینکه برا دنیای بعدیش لازمه... @sarbaze110
شیطان‌پرستی: یکی از آیین‌های انحرافی و عرفان‌های دروغین نوظهور که از مصادیق آشکار دجّال آخرالزمان به حساب می‌آید، آیین دروغین شیطان‌پرستی است. ارکان اصلی و بنیادین این آیین عبارتند از: ارتباط عمیق و ریشه‌دار با صهیونیسم و یهودیت انحرافی. اعتقاد و باور به قدرتی شکست ناپذیر و فراگیر برای شیطان. شهوت‌پرستی، فساد جنسی و زن‌پرستی. استفاده‌ی گسترده از مشروبات الکلی، مواد مخدر و مواد روان‌گردان. مادی‌گرایی و ثروت‌طلبی محض استفاده‌ی فراگیر از فیلم‌ها، تصاویر و موسیقی‌های حرام. مسیح‌ستیزی و ضدیت با آموزه‌های الهی عیسی مسیح. نمادهای شیطان‌پرستان و تطبیق آن بر ویژگی‌‌های دجّال: آنتوان لاوی، مأمور شناخته‌ شده‌ی سازمان جاسوسی آمریکا و بنیان‌گذار شیطان‌پرستی، بعد از تالیف دو کتاب انجیل شیطان‌پرستی و آیین شیطان‌پرستی و نوشتن یک سری مناجات‌ها با شیطان، به فکر پیاده کردن این افکار مخصوصاً دستورات آیین شیطان‌پرستی در قالب نمادهای جالب و تازه افتاد. در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی، خط بسیار روشنی از ارتباط صهیون (یهودیت انحرافی) و سیتنیسم (شیطان‌پرستی) به وضوح قابل مشاهده است. @sarbaze110
ند که هر ناظر بی‌طرفی در وقت مشاهده وضعیّت سال‌های اخیر سوریه و عراق، جای این احتمال را دور از نظر نمی‌بیند که این وقایع مصادیق نشانه‌های ارائه شده در روایاتند؛ برای مثال رسول اکرم(ص) فرمودند: «مردی از دل دمشق خروج می‌کند که به او سفیانی می‌گویند و همه پیروانش از نژاد کلب هستند. به قدری خون می‌ریزد که نوبت به شکافتن شکم زنان و سر بریدن کودکان می‌رسد. تیره قیس در برابرش قیام می‌کند. همه را می‌کشد و کسی نمی‌تواند از خود دفاع کند…» @sarbaze110 تجربه حرکت‌های موذیانه، حیله‌گرانه و کین‌جویان صلیبی و صهیونی نشان می‌دهد که آنان هماره از زمینه‌های فرهنگی موجود در میان سنّت‌ها، آئین‌ها، باورها و علایق ساکنان شرق اسلامی، حدّاکثر استفاده را برای دست‌یابی به مقاصد پلید استعماری خود برده‌اند. این‌همه درحالی‌است که هماره در میان عموم اقوام و ملل، جماعتی شتابزده، متعصّب و با روحیه هیجانی پیدا می‌شوند که به اتّکای کم‌ترین اطّلاعات و آگاهی در حرکتی عجولانه و احساسی، سبب به وجود آمدن جریان‌های اجتماعی، سیاسی شده و خسارات بسیاری را به خود و جامعه خود وارد ساخته‌اند. طیّ دو یا سه دهه اخیر، ساکنان ایران، عراق، مصر و دیگران، برای جبران خسارات حاصل از شکل‌گیری فرقه‌های آخرالزّمان‌گرا و موعودگرا تاوان سنگینی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیّتی و حتّی اقتصادی پرداخته‌اند. @sarbaze110
هجوم مغول‌وار لشکر وحشت سلفی، داعش، به سرزمین «عراق» پس از «سوریه»، به ناگهان زنگ خطر را برای ساکنان شرق اسلامی به صدا در آورد. پیشروی عجیب و غریب در جغرافیای بزرگی از دو سرزمین سوریه و عراق، کشتار بی‌رحمانه و مثال زدنی بی‌گناهان شیعه، مثله کردن اجساد، ذبح بی‌گناهان و شعار دولت اسلامی عراق و شام و بالأخره پرچم سیاه این جنایتکاران، این گمان را به ذهن بسیاری از ساکنان «ایران»، عراق و «بحرین» و … متبادر ساخت که این واقعه در مسیر خروج سفیانی و پیش‌قراولان آن است. همان که در روایات ائمّه دین(ع) از او و هجمه‌اش، به عنوان اوّلین نشانه حتمیّه ظهور یاد شده است. @sarbaze110 برخی شباهت‌ها در اقوال و اعمال گروه داعش سلفی با همه آنچه که روایات اسلامی درباره سفیانی و عملکرد لشکریانش بیان کرده‌اند، این گمان را تقویت می‌کرد. نام سفیانی با سرزمین «شام» پیوند خورده است. بنابر گفته یاقوت حموی در جلد سوم «معجم البلدان»، شام شامل سرزمین‌هایی از رود «فرات» تا سرزمین‌های همجوار «عریش» در «مصر» است. پهنای آن از کوه‌های «طی» به سوی «قبله» تا دریای «مدیترانه» است. شهرهای مهمّ «منیح»، «حلب»، «حماه»، «حمص»، «دمشق»، «المعرّه» و «بیت‌المقدّس» در وسط آن منطقه قرار دارند و در ساحل دریا در آن منطقه نیز شهرهای «انطاکیه»، «طرابلس»، «عکا»، «صور»، «عسقلان» و… قرار دارد. این در حالی‌است که امروزه، نام شام بلافاصله کشور سوریه و پایتخت آن، دمشق (هشام) را متبادر به ذهن می‌سازد. @sarbaze110 مستندات بسیاری بر حوادث شام، در سال‌های قبل از ظهور کبرای امام زمان(عج) اشاره می‌کنند. مهم‌ترین آنها حسنه جابر در کتاب «الغیبه» نعمانی، ص ۱۸۶، است که از امام محمّد باقر(ع) نقل می‌کند که فرمودند: «ای جابر! قائم ظهور نمی‌کند تا آنکه فتنه‌ای شام را فراگیرد و اهل شام به دنبال خلاصی از آنند؛ امّا راهی برای آن نمی‌یابند.» در کتاب «عقد الدّرر» روایتی آمده است که می‌فرماید: «در شام فتنه‌ای خواهد بود که آغازش همچون بازی کودکان است. هر چه این فتنه از یک طرف آرام و خاموش می‌شود، از جانب دیگر سربرمی‌آورد و پایان نمی‌پذیرد تا آنکه منادی از آسمان ندا سر می‌دهد. آگاه باشید که تنها فلانی امیر است…» @sarbaze110 چنان‌که می‌بینید، این حدیث اگر چه از نظر اهل حدیث، مستنداتش ضعیف خوانده می‌شود، امّا بر مجموعه‌ای از وقایع رفته بر سرزمین سوریه، طیّ دو سال اخیر گواهی می‌دهد. همچنین از رسول اکرم(ص) روایت شده است که فرمودند: «بعد از من، چهار فتنه برای شما پیدا میشود: در فتنه اوّل: [ریختن] خون‌ها حلال خواهد شد. در فتنه دوم: [ریختن] خون‌ها و [غصب] اموال حلال میشود. در فتنه سوم: [ریختن] خون‌ها و [غصب] اموال و ناموس مردم حلال خواهد شد. فتنه چهارم، فتنه ای است شدید و تاریک که حرکت آن نظیر حرکت کشتی است در دریا؛ به طوری که احدی از مردم، از شرّ آن ملجأ و پناهی نخواهند داشت. از شام شروع میشود و عراق را فرا می‌گیرد و جزیره را با دست و پای خود می‌کوبد. در آن فتنه، مردم نظیر پوستی که دبّاغی شود، دچار بلا می‌شوند، در آن موقع، احدی از مردم قدرت ندارد که (به فتنه انگیزها) بگوید: بس است، از هر ناحیهای که آن فتنه را رفع کنند، از ناحیه دیگری سر برون خواهد کرد.» @sarbaze110 طیّ این ایّام، جمع بزرگی از مسلمانان، به ویژه شیعیان که جسته و گریخته روایات و احادیثی درباره وقایع سخت و شورش‌های اجتماعی (فتنه) قبل از ظهور امام(ع) به گوششان خورده بود، از خود می‌پرسیدند: آیا میان آنچه امروز در سوریه می‌گذرد و آن اخبار آخرالزّمانی رابطه‌ای وجود دارد؟ @sarbaze110 بالا گرفتن فتنه در عراق و هجمه گروه تروریستی داعش بر سرزمین‌های شیعی عراق، دیگر بار تنور مصداق‌سازی را گرم کرده و بر این شبهه دامن زده شد که شاید به راستی داعش و همه آنچه که با درنده‌خویی و سبعیّت بر سر شیعیان مظلوم عراق می‌آورد، پیش‌قراولان خروج سفیانی و بلافاصله پس از آن، ظهور حضرت ولیّ عصر(عج) باشد. آنچه که باعث تقویت این شبهه شده، عبارتند از: 1،آغاز فتنه‌ها از سوریه، به عنوان یکی از مناطق مهم و مرکزی شامات قدیم؛ 2،پوشش ظاهری تروریست‌ها (دستار سیاه، پیراهن، شلوار و….)؛ 3،هیئت ظاهری (محاسن بلند)، بیرق سیاه منقوش با دو شعار لااله الّا الله و محمّد رسول الله؛ 4، سردادن شعارهای سلفی و تکفیری و اظهار ضدّیت تمام عیار با رویکرد شیعی و سنّت‌های شیعیان؛ 5،کشتار بی‌رحمانه (ذبح، مثله اجساد و…) و اعمال شنیع مشمئز کننده؛ 6، ارائه برخی نشانه‌های گمراه کننده، مانند اظهار علاقه مفتی سلفی، عرعور برای گردآوردن تروریست‌ها، زیر پرچم سفیانی، راه‌اندازی گردان‌های یزید و معاویه، انتخاب لقب سفیانی برای ترکی النبعلی پدر معنوی داعش و… روایات رسیده و موجود در منابع و مصادر شیعی و سنّی، درباره وقایع قبل از ظهور کبرا و خیزش سفیانی و اعمال و اقوال او و سپاهیانش، توضیحاتی ارائه می‌ک
کشتي نساز اي نوح، طوفان نخواهد آمد بر شوره زار دل ها، باران نخواهد آمد رفتي کلاس اول اين جمله را عوض کن، آن مرد تا نيايد، باران نخواهد آمد اللهم عجل لولیک الفرج @sarbaze110
💥نفوذ انگلیسی‌ها در بیت یک مرجع 🔹🔹🔹🔹🔹 «نفوذ دو جور است: یک نفوذ موردی است، نفوذ فردی است؛ یک نفوذ جریانی است. نفوذ موردی خیلی نمونه دارد، معنایش این است که فرض کنید شما یک دم‌ودستگاهی دارید، یک مسئولی هستید؛ یک نفر را با چهره‌ی آرایش‌شده، بزک‌شده، با ماسک در مجموعه‌ی شما بفرستند؛ شما خیال کنید دوست است درحالی‌که او دوست نیست، تا او بتواند کار خودش را انجام بدهد؛ گاهی جاسوسی است که این کمترینش است؛ یعنی کم‌اهمّیّت‌ترینش جاسوسی است، خبرکشی و خبردهی است؛ گاهی کارش بالاتر از جاسوسی است، تصمیم شما را عوض میکند. شما یک مدیری هستید، یک مسئولی هستید، تصمیم‌گیر هستید، میتوانید یک حرکت بزرگ یا مؤثّری انجام بدهید، اگرچنانچه این حرکت را این‌جور انجام بدهید این به نفع دشمن است، او می‌آید کاری میکند که شما حرکت را این‌جور انجام بدهید؛ یعنی تصمیم‌سازی. در همه‌ی دستگاه‌ها سابقه هم دارد؛ فقط هم دستگاه‌های سیاسی نیست، دستگاه‌های روحانی و دینی و مانند اینها هم همیشه وجود داشته. مرحوم آقای آسیّد حسن تهامی که از علمای بزرگ کشور ما و ساکن بیرجند بود، رفته بود در بیرجند مانده بود؛ ملّای خیلی بزرگی بود، اگر در قم یا نجف میماند، حتماً مرجع تقلید میشد؛ مرد بسیار دانایی بود. ایشان خودش برای من نقل کرد؛ گفت آن‌وقتی که عراقی‌ها با انگلیس‌ها میجنگیدند -در [سال‌] ۱۹۱۸؛ قریب صد سال پیش- یکی از مراجع وقت، یک نوکری داشت که خیلی مرد خوبی بود، با طلبه‌ها گرم میگرفت، صحبت میکرد، با همه آشنا بود، با همه رفیق بود؛ اسمش را هم ایشان میگفت؛ من یادم نیست. گفت بعد که انگلیس‌ها غلبه پیدا کردند و عراق را تصرّف کردند و آخرین جا نجف بود که وارد نجف شدند، خبر رسید به طلبه‌ها که این نوکر فلان آقا، یک افسر انگلیسی است! گفت من باور نکردم؛ گفتم مگر میشود چنین چیزی؟ بعد میگفت در بازار حُوِیش -بازار معروفی است در نجف- داشتم میرفتم، دیدم هفت هشت ده نفر افسر انگلیسی و نظامی انگلیسی سوار اسب دارند می‌آیند -آن‌وقت با اسب رفت‌وآمد میکردند- یک افسری هم جلویشان است؛ خب، من کنار واایستادم که اینها بیایند رد شوند؛ وقتی رسیدند به من، دیدم آن افسری که جلو بود، از آن بالا گفت: آقای آسیّد حسن، حالت چطور است! نگاه کردم دیدم بله، همان آقایی است که نوکر فلان مرجع بود؛ سالها ما این را میدیدیم. گاهی نفوذ این‌جوری است؛ نفوذ شخصی است؛ وارد خانه‌ی کسی، وارد دستگاه کسی میشوند. در دستگاه‌های سیاسی هم الی‌ماشاءالله از این قبیل وجود داشته است؛ امروز هم ممکن است باشد؛ البتّه خطرناک است.» @sarbaze110
نقش علماء در آخر الزمان 💭 امام هادی(علیه السلام) در این زمینه می فرماید: اگر در دوران غیبت قائم آل محمد(صلی الله علیه و آله) علمائی نبودند که مردم را به سوی او هدایت و راهنمایی کنند و با حجت های الهی از دینش دفاع نمایند و شیعیان ضعیف را از دامهای شیطان و پیروانش رهایی داده و از دام ناصبی ها نجات بخشند کسی در دین خدا پا برجا نمی ماند و همه مرتد می شدند؛ ولی آنان رهبری دلهای شیعیان ضعیف را با قدرت در دست گرفته و حفظ میکنند؛ چنانکه ناخدای کشتی سکان و فرمان کشتی را نگاه می دارد. بنابراین آنان نزد خدا والاترین انسانها هستند. تفسیر امام عسکری، ص344؛ الإحتجاج، ج2، ص260؛ بحارالانوار، ج2، ص6. امام باقر (عليه السلام) فرمودند: عالمان شيعه همانند پاسداران ومرزدارانى اند که در برابر ابليس و لشکريانش صف کشيدهاند، و از حمله ي آنها به شيعيان ما که توانايى دفاع از (عقايد وآموزه هاي)خود را ندارند جلوگيرى ميکنند، و از تسلط ابليس و پيروان او بر شيعيان جلوگيرى مينمايند. آگاه باشيد ارزش آن دانشمندان شيعه که اين چنين خود را در معرض دفاع قرار دادهاند، هزاران بار بالاتر از سپاهيان ومجاهداني است که در برابر هجوم دشمنان اسلام ( از کفار گرفته تا روم و ترک و خزر) مبارزه مي کنند . زيرا دانشمندان شيعه نگهبانان (عقايد ،احکام، فرهنگ ومعارف اسلام، و مدافع) دينِ شيعيان و دوستان ما هستند، در حالى که مجاهدان ، حافظ مرزهاى جغرافيايى ميباشند(البته قطعا؛ اين به معناي ناديده گرفتن ارزش والاي مرزباني جغرافيايي نيست). احتجاج طبرسى، ج1، ص155. @sarbaze110
بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا حجت الله فی ارضه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌸🌸🌸🌸🍃🍃 محاسبه-نفس گفتم:« ای بابا! باز هم روزه‌ای؟ مگه تو چقدر روزهی قضا داری؟». گفت:« این روزه‌ها جریمه است نه بدهی. ». گفتم:« داداش جان! یك جوری حرف بزن كه ما هم بفهمیم. ». گفت:« یك خرده فكر كنی میفهمی آدم كی جریمه میشه. ». گفتم:« وقتی كار خطایی انجام بده. ». گفت:« آفرین! همینه. ». گفتم:« ما كه نفهمیدیم، مگه تو چكار كردی؟». گفت:« اون رو دیگه خودم بهتر میدونم. ». خیلی كنجكاو شده بودم. با اصرار گفتم:« بگو، بگو! یاالله بگو!». خندید و گفت:« باشه میگم، ولی قول بده كه فقط من بدونم و تو. ». گفتم:« قول! ». گفت:« وقتی كه نتونم واسه نماز جماعت مسجد برم، فرداش جریمه میشم و باید روزه بگیرم. ». با تعجب گفتم:« وای چقدر سخت! حالا كی جریمه‌ات میكنه؟». گفت:« وجدان، آبجی خانم! وجدان. ». شهید محمّدحسین اشرف منبع فرهنگنامه شهدای سمنان، ج1، ص460 @sarbaze110
آیا تقلید کردن علامت جهل و ناآگاهی است؟ انسان موجودی اجتماعی است و برای رفع نیازهای خود بین افراد اجتماع تقسیم کار می کند و هر روزی که بر عمرش می گذرد احتیاجات او هم توسعه پیدا می کند و طبعا یک نفر نمی تواند از عهده همه آنها برآید و علوم و فنون و صنایع مورد نیاز دارای رشته ها و شعب گوناگونی است و یک نفر نمی تواند در بیشتر از یک رشته تخصّص پیدا کند؛ بلکه باید برای هر رشته متخصّصین زیادی تربیت کرد، تا کار جامعه به سامان برسد. این جریان زندگی انسان او را وادار می کند که طبق یک الهام فطری در رشته تخصّصی خود از علوم و صنایع به بحث از علل بپردازد و در غیر آن از کسانی که مهارت دارند و شایستگی آنها مورد اعتماد است پیروی کند. از این جهت است که سیره و بنای عقلا بر این است که در هر موضوعی به اهل اطلاع آن مراجعه کنند؛ این همان تقلید اصطلاحی و اعتماد بر دلیل اجمالی، در مواردی که تحصیل دلیل تفصیلی مشکل است، می باشد. همان طوری که فطرت انسان ایجاب می کند که در رشته های تخصّصی دنبال دلیل تفصیلی برود، در غیر آنها، ایجاب می کند که به دلیل اجمالی قناعت کند. خلاصه مطلب این است که در هر حال انسان نمی تواند بر غیر علم اعتماد کند و فطرت، او را وادار می کند که از صاحبان علم پیروی کند و لذا امکان ندارد که فردی را پیدا کنیم که در زندگی از هیچ کس تقلید نکند و هرکس غیر از این تصور کند و یا خیال کند که از هیچ کس تقلید نمی کند خود را فریب داده است. آری تقلید کردن در آنچه انسان می تواند علل آن را بررسی کند غلط است همان طوری که اجتهاد کردن و دخالت در موضوعاتی که از عهده او خارج است نیز صحیح نیست و هر دو از رذائل اخلاقی به شمار می رود که مایه نابودی اجتماعات و از بین بردن تمدّن انسانی است. پیروی محض فقط در مورد خدای متعال صحیح است که تمام اسباب و علل به ذات پاکش منتهی می شود. @sarbaze110
🌷برگ نوشته هایی برای یاری پدر مهربان مان3 💠چگونه ياري ‌اَت کنم اي آفريدگار آسمانها و زمین؟💠 ✨آن هنگام که خداوند به مؤمنین امر می‌کند پروردگار خویش را یاری کنند، حواریونِ عیسی مسیح را مثال می‌زند: «اى كسانى كه ايمان آورده ايد، ياوران خدا باشيد همانگونه كه عيسى بن مريم به حواريون گفت: چه کساني ياوران من به سوى خدا هستند؟ حواريون گفتند: ما ياوران خداييم.»(1) 🔸ياري کردنِ عيسي توسط مردم زمان خويش، یاری خدا معني شده و مردمانِ عصر حضرت مسیح باید عیسی را یاری می‌کردند تا خدا را یاری کرده باشند؛ 🔸آنان که در دوران پیامبر رحمت مي‌زيستند بايد رسول اکرم را ياري مي‌نمودند تا استنصار خدا بي‌پاسخ نماند؛ 🔸مردمِ زمان اميرمؤمنان، بايد او را ياري مي‌کردند تا خدا ياري شود؛ 🔸مردمِ زمان ... 🔸و امروز، ياري خدا، ياري آخرين برگزيده و جانشين او در زمين، مهدي(ع) است. 📚منابع: 1- "يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا كُونوا أَنصَارَ اللَّهِ كَمَا قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ لِلْحَوَارِيِّينَ مَنْ أَنصَارِي إِلَى اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ أَنصَارُ اللَّهِ": سوره صف، آیه 14. @sarbaze110
موضوع: آسیب شناسی هیئات مذهبی زمان:۱۰ آبان ۱۳۹۴ مکان: مهدیه ساری من یک سوال از شما دارم؟ اگر فردا صاحب الزمان ظهور کردند «ان شإاللّه»، ایشان آمدند و ما چهرهٔ ایشان را نگاه کردیم، و یک امام زمان قلابی هم دشمن رو کند، چنانکه در روایات آمده است:«تا دلتان بخواهد مدعیان دروغگو خواهند آمد»، این امامِ زمان که می آیند اصلاً شبیه به عکسها نیست، چون این عکسها که در دست ماست، اوّل صورت یک زن را کشیده اند و بعد برایش ریش و سبیل گذاشته اند. دیده‌اید که دوازده امام را کشیده‌اند، انگار که دوازده قلو هستند، همه شبیه به یکدیگرند. بعد کسی را می آورند شبیه این عکسها ، مردم عادی کدام را قبول میکنند؟ نتیجه اش این میشود که شخصی در ترکیه به نام هارون یحیی(عَدنان اُکتار) ادعا کند که امامِ زمان است و عکس خود را کنار عکس امام حسین(ع) بگذارد و بگوید من به جدم رفته ام. حالا به اینها بفهمان که شمایل ایراد دارد، متأسفانه نمی فهمند. @sarbaze110