eitaa logo
انتی صهیونیست
86 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
203 ویدیو
98 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠💠 بنیانگذاران فراماسونری (9) ✡️ شوالیه رمزی 1️⃣ بحث درباره‌ی بنیانگذاران ، بدون آشنایی با زندگی و تکاپوهای سیاسی کامل نخواهد بود. 2️⃣ «آندریو رمزی» در بندر آیر، یکی از شهرهای کوچک جنوب غربی اسکاتلند، به دنیا آمد. 3️⃣ وی سفری به هلند داشت و مدت کوتاهی در شهر اقامت گزید. او در این شهر با مرتبط شد و تعالیم سرّی را فراگرفت. دکتر ماکی از پی‌یر پواره، یکی از برجسته‌ترین اساتید علوم رازآمیز، به عنوان معلم رمزی یاد می‌کند. 4️⃣ او در سال 1727 کتاب را در پاریس منتشر کرد. با انتشار این اثر، رمزی در محافل ادبی اروپا به شهرت رسید و چاپ‌های بعدی کتابش در لندن، گلاسکو، برسلاو، لیسبون، مادرید، ناپل و لیدن انتشار یافت. 5️⃣ شوالیه رمزی در سال 1728 به انگلستان و اسکاتلند رفت. او در این سفر با گروهی از متنفذترین چهره‌های سیاسی و فرهنگی بریتانیا معاشر بود. در همین زمان به عضویت ، یا به تعبیر آن زمان «انجمن کهن ماسون‌های آزاد و پذیرفته شده» درآمد که دوک ریچموند (از دوستان ) در رأس آن قرار داشت. 6️⃣ سفر رمزی به انگلستان مقارن با سفر منتسکیو بود و بازگشت این دو به فرانسه نیز همزمان است. پس از بازگشت منتسکیو به فرانسه، از دهه 1730 گروهی از وابستگان دربار هانوور و الیگارشی بریتانیا اولین تکاپوهای ماسونی را در فرانسه آغاز کردند. شوالیه رمزی نیز در این تحرک نقش درجه اول داشت. 7️⃣ شوالیه رمزی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ فراماسونری است و در تدوین مناسک و آداب ماسونی سهم جدّی داشت. «سفرهای کوروش» او به عنوان یک متن کلاسیک ماسونی شناخته می‌شود و عنوان دوم آن است. 8️⃣ تصویر زندگی شوالیه رمزی ما را متقاعد می‌کند که چون برخی مورخین، از او با عنوان یاد کنیم و به تبع آن نهاد را نیز از آغاز یک کانون دسیسه سیاسی بدانیم. 🔹 ادامه دارد... 📖 متن کامل مقاله به همراه منابع: 👉 http://yon.ir/masonry03 @sarbaze110 🔸 هشتگ اصلی:
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
🔶🔶🔶🔶🔶🔶 @sarbaze110 @sarrbaz110 🔻🔻🔻🔻🔻
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
🔶🔶🔶🔶🔶🔶 بسم الله الرحمن الرحیم الْحَمْدُ وَ الثَّنَاءُ لِعَيْنِ الْوُجودِ , ثُم الصَّلاَةُ وَ السَلامُ عَلَي‌ وَاقِفِ مَوَاقِفِ الشُّهودِ , سَیِدِنا اَبَاالقاسِمِ محمد... 🔴بر اساس منابع تاریخی، یزید در سال ۲۶ هجری قمری به دنیا آمد.پدراو معاویه فرزند ابوسفیان و مادرش « » دختر « » است.میسون پس از ازدواج با معاویه، نتوانست زندگی در  را تحمل کند و پس از جدایی از معاویه، به صحرا بازگشت. بنا بر احتمال منابع، او در این هنگام، یزید را باردار بوده یا یزید شیرخوار وی بوده است.یزید کودکی خود را در قبیله میسون و در کنار مادرش گذراند.مردمان آن قبیله از قبایل حُوّارین(در منطقه حمص شام) با پیشینه مسیحیت در زمان پیش از اسلام و اهل فصاحت و شعر عربی بودند، یزید نیز تحت تأثیر آنان سخن‌پرداز و شاعر شد. طقوش، دولت امویان، ترجمه جودکی، ۱۳۸۹ش، ص۶۱. ذهبی، تاریخ الاسلام، ۱۴۱۳ق، ج۵، ص۲۷۰؛ زرکلی، الأعلام قاموس تراجم لأشهر الرجال و النساء، ۱۹۸۹م، ج۷، ص۳۳۹. طبری، تاریخ الأمم والملوک، ۱۳۸۷ش، ج۳، ص۶۱؛ ابن هشام، السیرة النبویه، ۱۳۸۳ش، ج۲، ص۴۱۲. 🔴مادر یزید مسیحی بودو خود یزید مدتها در میان مسیحیان درس دشمنی با مسلمانان را آموخته فرزند است. ناب. 🔴به اذعان علمای اهل سنت  به احتمال زیاد به علت وجود قاعده فراش، فرزند زنازاده « » را به معاویه منتسب ساختند. قاعده فراش بیان می کند که اگر فرزندی در مدت زوجیت زنی با مردی متولد شود و مرد نگوید که این فرزند من نیست، بچه را به او منتسب می کنند؛ چه از او باشد چه نباشد. 😱🔴نسب يزيد از ديدگاه برخي از مورخان و نسب شناسان مورد طعن و رد قرار گرفته است. زيرا زمانی كه ميسون را پيش معاويه بردند، وی به يزيد از غلام پدرش آبستن بوده است. ✅نخجوانی، هند و شاه بن سنجر بن عبدالله، تجارب السلف، ص 67؛ معتمد الدوله، فرهاد ميرزا، قمقام ذخار و صمصام بتار، ج 1، ص 229. (محقق و مبلغ سنی مذهب) : به این یزید میمون حرامزاده نگاه کن ! او از راه حرام به دنیا آمد ! کسی جز یک حرامزاده این گونه عمل نمی کند ! مادر یزید میسون (الله اعلم) گفته می شود که با سرجون روابط دوستی و عاشقانه داشته اند و معلوم نیست یزید فرزند کیست ؟! ممکن است که فرزند همین سرجون باشد ! چرا که جز یک حرامزاده چنین اعمالی مرتکب نمی شود ! 🔴 ، مادر ، از قبیله کلبیان و دختر است. مجلسی، محن الابرار ترجمه مقتل بحارالانوار، ص 428. 🔴زمانی که شهرت زیبایی و اندام موزون او به گوش معاویه رسید، معاویه، ندیده عاشق او شد و در سن 52 سالگی او را به کاخ فراخواند و با او ازدواج کرد. میسون، زنی بود از قبیله مسیحیان، و یزید نیز در دامن همین قبیله بزرگ شد و مسیحیان را به مسلمانان ترجیح می داد. تا آن جایی که برای پسرش «خالد» مربّیان مسیحی آورد. زمانی که میسون با معاویه ازدواج کرد، باکره نبود. نطفه یزید نیز زمانی بسته شد که میسون با غلام پدرش، رابطه برقرار کرد و از او حامله شد شوشتری، نورالله، مجالس المؤمنین، ج 2، ص 547؛ به نقل از مجلسی،  ✅👈رسول خدا (ص) فرمود: «دوست ندارد ما را مگر شخص حلال زاده، و دشمنى نمى كند با ما جز آنكه ناپاك زاده باشد.» معانی الاخبار، ص 161  🔴افراد قبیله « » مسیحی بودند و تمامی قبیله او مسلمان نشدند. بدین خاطر پس از آن که معاویه از میسون جدا شد و یزید را به طایفه میسون فرستاد، افزون بر اخلاق ظاهری بادیه نشین و صحراگزینی در یزید همچون علاقه به شکار، اسب سواری، تربیت حیوانات و بازی با سگ و میمون، از تربیت خاصّ مسیحیان تأثیر پذیرفت و از این رو شراب خواری، رقص، غنا، سگ بازی و خوش گذرانی جزء طبیعت وجودی وی در آمد.  🔴از اشعار او این شعر است که:  دع المساجد للعبّاد تسکنها     وأجلس علی دکة الخمار و اسقینا  ان الذی شربا فی سکره طربا     و للمصلّین لادینا ولادنیا  مساجد را برای عابدان بگذار تا در آن سکنی گزینند و خود بر دکان شراب فروش نشین و به ما شراب بده. آن کس که شراب نوشد، در حالت خماری به طرب پردازد؛ در حالی که نمازگزاران نه دین دارند و نه دنیا.  🔴قبیله از قبایل چادرنشین اطراف حُوّارین بوده صاحب نفوذ و نفوس بسیار در منطقه بودند از آبادیهای حلب و از دهکدههای خوش آب و هوای منطقه در است. حموی، یاقوت؛ معجم البلدان، بیروت، دارصادر، چاپ دوم، 1995، ج 2، ص 315. 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @sarrbaz110 @sarbaze110
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
🔻🔻🔻🔻 🔴آنان قبل از مسلمان شدن بر دو آیین مسیحیت و بت پرستی بودند گویا معاویه به جهت نفوذ بسیار آنان در منطقه و برخی مصالح سیاسی با دختری از این قبیله به نام ازدواج کرد. اما میسون و فضای محدود قصر معاویه را برنتافته اشعاری در مدح بیابان و قبیله و مذمت قصر معاویه سرود؛ این اشعار به گوش معاویه رسید از اینرو میسون را سرزنش کرده طلاقش داد. در کتاب واقعه تولد اینگونه بیان شده است که با بسیاری از منابع تاریخی مطابقت دارد. بنا بر این قول نامشروع بودن تولد یزید اثبات میگردد؛ در این کتاب از قول عدهای از مورخان آمده: «میسون دختر را [جهت ازدواج] نزد معاویه بردند در حالیکه او از غلام پدر خود " " حامله بود؛ او پیش معاویه وضع حمل کرد.» ، ؛ ، به اهتمام امیر سید ، اصفهان، نشر نفائس مخطوطات، 1361ش، ص 58. 🔴علاقه چشمگیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مىگسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزمهاى مشهور قبیلهاى بهره اى نداشت.به همین دلیل دوران حکومت 3 ساله او سراسر بی نظمی وتصمیمات خلاف سیاست ودیانت مانند دستور قتل امام واقعه قتل عام مدینه و تخریب کعبه بود. 🔴رسول خدا فرموده بود: «قاتل حسین(ع) در تابوتى از آتش بوده و نصف عذاب اهل دنیا را مى‌چشد، به طوری که دست و پایش را به زنجیرهاى آهنین بسته او را با سر میان آتش مى‌افکنند». 🔴مسعودی می گوید: «یزید، اهل لهو دارای بازهای شکاری و سگها و بوزینه ها بود و برای شراب خواری، رفقا و ندیمانی داشت. روزی پس از قتل حسین بن علی (ع) مجلس شرابی ترتیب داده بود و در طرف راست او ابن زیاد نشسته بود، یزید شعری را خطاب به ساقی خواند: "جرعه ای بده که جان مرا سیراب کند و نظیر آن را به ابن زیاد بده که رازدار و امین من است و همه ی جهاد و غنیمت من به او وابسته است." آنگاه دستور داد خواننده ها بخوانند. رفتار یزید سرمشق اصحاب و حکام او شد و آنان نیز چون او اهل فسق و فجور گشتند. در زمان یزید، غنا در مکه و مدینه شایع شد و مردم از آلات لهو استفاده می کردند و علنی مشروب می نوشیدند.»  ✅مروج الذهب، ج 3، ص ۶۷ و۱۴۰؛ به نقل از صفائی حائری، عباس، تاریخ سید الشهدا، نشر مسجد مقدس جمکران، 🔴همه تاریخ نویسان گواهى مى دهند که یزید از تربیت اسلامى محروم بود و به شدت از آداب و رسوم بیگانگان پیروى مى کرد خوب یزید خودش هست و چون علاقه بردایای راش گلوتای یهود را به سر بریده میبینه هم راس الجالوت یهود را که در جلسه مسلمون شده شهید میکنه هم کینه ش را با تخریب مکه ثابت میکند @sarbaze110 @sarrbaz110 🔺🔺🔺🔺🔺🔺 اللهم الرزقنا زیارہ الحسین والسلام علیڪم و رحمہ اللہ
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
✡ دین یهود به یهودیان اجازه می‌دهد تا از غریبه‌ها بهره بگیرند. یک یهودی مؤمن در کتاب تثنیه می‌خواند: «از یک غریبه می‌توانید بهره بگیرید، ولی از یک اسراییلی نه»! @sarbaze110
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
این و جدایی ارگانیسم اجتماعی از بقیه‌ی جامعه، چه تأثیراتی بر یهودیان به جا نهاد؟ یهودیان وقتی از (محله‌های یهودی‌نشین) پا بیرون می‌نهادند، به طور مستقیم با در تماس قرار می‌گرفتند. هدف من از جلب توجه به این مسأله این است که نشان دهم موضع‌گیری و رفتار ویژه‌ی یهودیان با مردمی که در میان ایشان می‌زیستند، پی‌آمد مستقیم آموزش‌های بود و یهودیان از فرامین دینی خود اطاعت می‌کردند که به ایشان یاد می‌داد تا با آن مردم چگونه برخورد و رفتار کنند. مهم‌ترین موضوع و مسأله‌ای که بیش از هر چیز دیگری مورد پرسش و بررسی‌های حقوقی قرار گرفته، موضوع اخذ است. به یهودیان اجازه می‌داد تا از غریبه‌ها بگیرند. بهترین نمونه‌ی آن را می‌توان در تثنیه/ 23، 20 «از یک غریبه می‌توانید بهره بگیرید، ولی از یک اسراییلی نه» مشاهده کرد. در خروج/ 22، 25 «اگر به یکی از افراد قوم خود که محتاج باشد پول قرض دادی، مثل یک رباخوار رفتار نکن و از او سود نگیر.» و در لاویان / 25، 35 تا 37 «اگر یکی از هم‌نژادان اسراییلی تو فقیر شد، برای پولی که به او قرض می‌دهی، از او هیچ سودی نگیر.» نیز به این نکته اشاره شده است. اینک به دوره‌ای که پول قرض دادن در اروپا به یک نیاز بدل شد و در نهایت، زمینه‌ی تولد را پدید آورد و موقعیت یهودیان مؤمن و متعصب در قیاس با مسیحیان مؤمن و متعصب در آن دوره توجه کنید: مؤمنی که به اخذ ربا عادت کرده بود، در بستر مرگ می‌کوشد تا این بهره‌های گناه‌آلود را از خود دور کند تا بتواند به آرامش روحی دست یابد. اما مؤمن چه حالی دارد؟ او در بستر مرگ خود به صندوقچه‌های مملو از این بهره‌ها می‌نگرد که از مسیحیان یا مسلمانان نیازمند اخذ کرده است و از مشاهده‌ی آنها دل‌شاد و دل‌گرم می‌شود! چون هر سکه‌ای که به‌دست آورده، مطابق فرامین و احکامی است که به او گفته شده و در واقع قدمی است که او در راه خدای خود برداشته است!! @sarbaze110
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
فعلی و کتاب آسمانی 🔶🔶🔶🔶🔶 @sarbaze110 🔶🔶🔶🔶🔶
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
ℛ 🔶🔶🔶🔶🔶🔶 🔹🔹وَأَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَالْإِنجِیلَ مِن قَبْلُ هُدىً لِلنَّاسِ  کلمه‌ی  لغتی است که در زبان به معنای شریعت در زبان عربی است، و کلمه‌ی انجیل به قول بعضی، یونانی و به قول بعضی دیگر، در اصل فارسی بوده و به معنای بشارت است. منظور از تورات و انجیل، دو کتابی است آسمانی که قرآن کریم یکی را نازل بر موسی علیه‌السلام و دیگری را نازل بر عیسی علیه‌السلام می‌داند؛ نه این کتاب‌هایی که فعلاً در دست است و به‌ نام انجیل و تورات نامیده می‌شوند؛ چه، اینها تورات و انجیل حقیقی و آسمانی نیستند بلکه مجموعه‌ای هستند که دست تحریف به این صورتشان درآورده است. ✡منظور از چیست 🔹اما باید دید که منظور از تورات چیست و قرآن کریم از این اسم، چه کتابی را در نظر دارد: آن کتابی که در میقات در الواحی که قرآن کریم در سوره‌ی اعراف داستانش را آورده و به موسی نازل کرد، یا این که فعلاً در دست یهوداست؟ قطعاً منظور قرآن کریم از کلمه‌یتورات این اسفار (تورات فعلی) نیست، برای این‌که خود یهودیان هم اعتراف دارند بر این‌که سند این اسفار به زمان حضرت موسی علیه‌السلام منتهی نمی‌شود و سلسله‌ی سند در فترت و فاصله‌ی بین بُختُنِصَّر (یکی از پادشاهان بابل) و کوروش (یکی از ملوک فارس) قطع شده است. 🔹از قرآن کریم چنین فهمیده می‌شود که انجیل(که به معنای بشارت است) یک کتاب بوده و بر عیسی بن مریم علیهماالسلام نازل شده و وحیی بوده مختصّ به آن جناب. چون فرموده: «وَأَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَالْإِنجِیلَ مِن قَبْلُ هُدىً لِلنَّاسِ»، و نفرموده « اربعه». پس این انجیل‌های چهارگانه‌ی « »، « »، « » و « » کتاب‌هایی هستند که بعد از جناب علیه‌السلام تألیف شده‌اند. 🔹و نیز آیات قرآن دلالت دارد بر اینکه احکام دینی هرچه هست، در تورات بوده و انجیل، تنها بعضی از احکام ناسخ را آورده. یکی از آن آیات، آیه‌ی 50 از سوره‌ی آل‌عمران است که می‌فرماید: «وَمُصَدِّقاً لِمَا بَینَ یدَی مِنَ التَّوْرَاةِ وَلأُحِلَّ لَكُم بَعْضَ الَّذِی حُرِّمَ عَلَیكُمْ 🔹و نیز آیه‌ی زیر است که می‌فرماید: «وَآتَینَاهُ الْإِنْجِیلَ فِیهِ هُدىً وَنُورٌ وَمُصَدِّقاً لِمَا بَینَ یدَیهِ مِنَ التَّوْرَاةِ وَهُدىً وَمَوْعِظَةً لِلْمُتَّقِینَ. وَلْیحْكُمْ أَهْلُ الْإِنْجِیلِ بِمَا أَنْزَلَ اللّهُ فِیهِ» . و بعید نیست که از این آیه استفاده شود که در انجیل غیر از احکام ناسخ -یعنی احکامی که احکام تورات را نفی می‌کند- احکام اثباتی هم بوده باشد.  🔹باز آیات قرآنی دلالت دارد بر اینکه مشتمل بوده بر بشارت از آمدن خاتم الانبیاء صلی‌الله‌علیه‌وآله، همچنان که تورات نیز مشتمل بر آن بوده. چون قرآن کریم می‌فرماید: «الَّذِینَ یتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِی الْأُمِّی الَّذِی یجِدُونَهُ مَكْتُوباً عِندَهُمْ فِی التَّورَاةِ وَالْإِنْجِیلِ» 🔹بنی‌اسرائیل که نواده‌هایی از آل یعقوب‌اند، در آغاز، یک زندگی بدوی و صحرانشین داشتند و بتدریج مصر آنان را از بیابان‌ها به شهر آوردند و معامله‌ی نوکر و کلفت و برده با آنان کردند، تا در آخر، خدای تعالی به وسیله‌ی موسی علیه‌السلام از شرّ فرعون و عمل ناهنجار او نجاتشان داد. 🔹 داد تمامی اسرائیلیان را از دم شمشیر بگذرانند و خانه‌ها را ویران کنند. آنها حتی خانه‌ی خدا را هم خراب کردند و هر علامت و نشانه‌ای که از دین در آنجا دیدند، از بین بردند و هیکل را با خاک یکسان نمودند و به صورت تلّی خاک درآوردند. در این میان، تورات و تابوتی که تورات را در آن می‌نهادند، نابود شد. 🔹در نتیجه آن شریعتی که خداوند به سوی فرستاد، در فتنه‌ی بختنصّر از بین رفت و از تورات آن جناب اثری باقی نماند. 🔹پس از آن‌که  بر تخت سلطنت تکیه زد و با مردم بابل کرد آنچه کرد و در آخر، بابل را فتح نمود و داخل آن سرزمین گردید، بنی‌اسرائیل را که تا آن زمان در بابل تحت نظر بودند آزاد کرد و عزرای معروف (عزرای کاهن) را که از مقرّبین درگاهش بود، امیر بر اسرائیلیان کرد و اجازه داد تا برای آنان کتاب تورات را بنویسد و هیکل را برایشان تجدید بنا کند و ایشان را به مرامی که داشتند، برگردانَد. 🔹 در سال چهارصد و پنجاه و هفت قبل از میلاد ،  رابه بیت‌المقدس برگردانید و سپس کتب  را برایشان جمع نمود و تصحیح کرد، و این همان توراتی است که تا به امروز در دست یهود است (این سرگذشت از کتاب قاموس کتاب مقدّس تألیف مستر هاکس آمریکایی و مآخذ دیگری از تواریخ گرفته شده است @sarbaze110 🔻🔻🔻🔻🔻
۳۱ فروردین ۱۳۹۷