eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
40 دنبال‌کننده
113 عکس
305 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
بچه ها کسی اسم این انیمه رو اگه می‌دونه بهم بگه
https://eitaa.com/satsojen/2505 با نگرانی به سباستین نگاه میکنم و میگم:«خوبی؟ ببخشید.» سباستین با نگاهی که پر از خشمه میگه:«دارم به روشای چگونگیه مرگت فکر میکنم.» میگم:«باشه فکر کن ولی الان بگو ببینم، ماجرای کامل اون تک تیر اندازه چی بود؟» سباستین میگه:«به تو هیچ ربطی نداره.» میگم:«میدونی که الان کسی که میتونه اون یکی رو بکشه منم دیگه؟ و از اونجایی که شخص ضعیف تر تویی، زود باش بگو. میشنوم.» سباستین چشماشو گرد میکنه و میگه:«الان تو منو تهدید کردی؟» با پوزخند جواب میدم:«شاید.» ~~ سباستین پوزخند میزنه و سرشو پایین میندازه و میگه :« چند سال پیش من کاری رو کردم که نباید و حالا هم دارم تقاصشو پس میدم بیشتر از این لازم نیست بدونی .» ساتسوجین روبه سباستین با نگرانی میگه :« مهمه که ازت می‌پرسیم ، اگه جونت رو تهدید کنه چی ؟» سباستین سرشو بالا میاره و میگه :« قبل از اینکه بمیرم شما دو تا مردید ، امیلی زود باش شونه ام رو پانسمان کن میخوام برم بیرون دیگه تحمل چرت و پرت های شما دو تا رو ندارم .» امیلی می‌ره تا دستاشو بشوره و وقتی برمیگرده میگه :« اجازه نداری .» سباستین اخم می‌کنه :« منظورت چیه ؟» امیلی یکی از گاز هارو باز می‌کنه و روی زخم سباستین میذازه و میگه :« همین که گفتم نمیتونم بذارم بری .» سباستین با امیلی چشم تو چشم میشه .
یه عضو جدید خوش اومدییی
https://eitaa.com/satsojen/2520 سباستین با خشم میگه:« اگه خودم با دستای خودم نکشمت سباستین نیستم.» منم میگم:«هر کاری میخوای بکنی بکن. عمرا بزارم از جات بلند بشی.» سباستین دندون قرچه میکنه. ساتسوجین برای تموم شدن بحث میگه:«غذا میخورین؟ حتما تا الان خیلی گرسنه شدین. الان میرم براتون غذا میارم.» سباستین میگه:«من نمیخورم.» میگم:«چیه میترسی یه وقت تو غذات سم ریخته باشیم؟ نگران نباش توش خواب اور نداره. اگرچه خیلی خوب میشد اگه داشت...»سباستین میگه:«فقط خفه شو» و من پوزخد اعصاب خورد کنی میزنم. ~~~~~~~~~~~~~~ وای خیلی خوب بود کیف کردم بذار الان درگیرم یکم دیه منم می‌نویسم ادامه شو
هدایت شده از حسینیه سیاسی
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 دردت نشد معلوم علی ... مظلوم علی... 🆔@hosiniye
اینم باحاله
https://eitaa.com/A_half_bloods_note/2343 باور کن نیک به دردت نمیخوره عشق من