eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
41 دنبال‌کننده
114 عکس
308 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
بچه ها کسی اسم این انیمه رو اگه می‌دونه بهم بگه
https://eitaa.com/satsojen/2505 با نگرانی به سباستین نگاه میکنم و میگم:«خوبی؟ ببخشید.» سباستین با نگاهی که پر از خشمه میگه:«دارم به روشای چگونگیه مرگت فکر میکنم.» میگم:«باشه فکر کن ولی الان بگو ببینم، ماجرای کامل اون تک تیر اندازه چی بود؟» سباستین میگه:«به تو هیچ ربطی نداره.» میگم:«میدونی که الان کسی که میتونه اون یکی رو بکشه منم دیگه؟ و از اونجایی که شخص ضعیف تر تویی، زود باش بگو. میشنوم.» سباستین چشماشو گرد میکنه و میگه:«الان تو منو تهدید کردی؟» با پوزخند جواب میدم:«شاید.» ~~ سباستین پوزخند میزنه و سرشو پایین میندازه و میگه :« چند سال پیش من کاری رو کردم که نباید و حالا هم دارم تقاصشو پس میدم بیشتر از این لازم نیست بدونی .» ساتسوجین روبه سباستین با نگرانی میگه :« مهمه که ازت می‌پرسیم ، اگه جونت رو تهدید کنه چی ؟» سباستین سرشو بالا میاره و میگه :« قبل از اینکه بمیرم شما دو تا مردید ، امیلی زود باش شونه ام رو پانسمان کن میخوام برم بیرون دیگه تحمل چرت و پرت های شما دو تا رو ندارم .» امیلی می‌ره تا دستاشو بشوره و وقتی برمیگرده میگه :« اجازه نداری .» سباستین اخم می‌کنه :« منظورت چیه ؟» امیلی یکی از گاز هارو باز می‌کنه و روی زخم سباستین میذازه و میگه :« همین که گفتم نمیتونم بذارم بری .» سباستین با امیلی چشم تو چشم میشه .
یه عضو جدید خوش اومدییی
https://eitaa.com/satsojen/2520 سباستین با خشم میگه:« اگه خودم با دستای خودم نکشمت سباستین نیستم.» منم میگم:«هر کاری میخوای بکنی بکن. عمرا بزارم از جات بلند بشی.» سباستین دندون قرچه میکنه. ساتسوجین برای تموم شدن بحث میگه:«غذا میخورین؟ حتما تا الان خیلی گرسنه شدین. الان میرم براتون غذا میارم.» سباستین میگه:«من نمیخورم.» میگم:«چیه میترسی یه وقت تو غذات سم ریخته باشیم؟ نگران نباش توش خواب اور نداره. اگرچه خیلی خوب میشد اگه داشت...»سباستین میگه:«فقط خفه شو» و من پوزخد اعصاب خورد کنی میزنم. ~~~~~~~~~~~~~~ وای خیلی خوب بود کیف کردم بذار الان درگیرم یکم دیه منم می‌نویسم ادامه شو
هدایت شده از حسینیه سیاسی
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 دردت نشد معلوم علی ... مظلوم علی... 🆔@hosiniye
اینم باحاله
https://eitaa.com/A_half_bloods_note/2343 باور کن نیک به دردت نمیخوره عشق من
https://eitaa.com/A_half_bloods_note/2344 من تو رو به دست میارم هر جور شده حتی اگه مجبور باشم آدم بکشم حتی اگه بمیرم حتی اگه باعث بشه دستم رو به خون اون نیک آلوده کنم ولی در هر صورت به دستت میارم