eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3198 دلقکِ خودْمه 😂😂 ~~~~~~~~~~~~~~ 🤡
https://eitaa.com/satsojen/3198 اهان اوکی مرسی که توضیح دادی ~~~~~~~~~~~~~~ خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200 خداروشکر مشکلی نیس... چه خبرا؟ ~~~~~~~~~~~~~~ الحمدلله سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195 خوبم ممنون چخبرا ~~~~~~~~~~~~~~ سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم
https://eitaa.com/satsojen/3196 چون نمیشه حرف یه پادشاهو زمین گذاشت الان دیگه تو راهه به و لطف خدا داره میاد ~~~~~~~~~~~~~~ آفرین .
یک موضوعی بده که صحبت بنماییم ~~~~~~~~~~ ترسناک ترین یا تاریک ترین بخش وجودتونو بگید و توضیح بدید چرا ازش میترسید یا اونو تاریک مینامید
https://eitaa.com/satsojen/3198 از زرنگی مایه😞😂 ~~~~~~~~~~ 🤡🤡🤡
https://eitaa.com/satsojen/3203 بله خداروشکر، ما نیز سلامتی دیگه چه خبر-؟ ~~~~~~~~~~ خب راستش دیروز زدم زیر گوش ساتسوجین... و اون مثل همیشه تحمل نکرد و خلاصه بعد از یه دعوای مفصل که اون پامو شکوند و منم لبشو پاره کردم بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم باهم هویج بستنی زدیم به بدن
سخت بود سوالت نمیدونم ~~~~~~~~~~~~~~ امممم خب چطوره بپرسم بیشتر به منطقت گوش میدید یا احساس ؟
https://eitaa.com/satsojen/3208 عا یا خدا... چه زندگی جالبی اخوی... منم بستنی.... هاعی، کار خاصی که این چند وقت کردم هیچی بوده... عا نه حالا که فک میکنم، سر سن بچه هام توی گپ بحث کردم ویس گرفتم زوزه کشیدم-(این آبرو برام نزاشت-) رول مافیا دارم شرکت میکنم و یه بحث گنده هم با ریون سر تشابه چشم من و کاردن داشتم... بلی، خانواده خوبن-؟ ~~~~~~~~~~~~~~ واییی چه باحال اون مافیا هه خفن به نظر میاد . تشابه چشم ؟ من مطمئنم تشابه چهره س بله خوبن سلام دارن
خب خبببب عامم درباره سوال دومیت من بیشتر به منطقم گوش میدم اکثرا(ولی به احساسم بیتوجهی نمیکنم اونم هست) صبر کن الان سوال اولی روهم میگم ~~~~~~~~~~~~~~ تشکر فراوان ولی آدم احساسی به نظر میای