https://eitaa.com/satsojen/3193
پس هر یه سال صد ساله... نمیشه که الان بیست و دو سالت باشه... پس یه سری ضرب این وسط بوده...
عا، و تولدت مبارک
~~~~~~~~~~~~~~
نه این درست نیست ، یه فرمول دیگه داره . آسو سعی کرد پیداش کنه نزدیک شده بود ولی ادامه نداد .
مرسی ممنونم .
درود بر جناب دلقک السلطنه سباستین اعظم
حال شما
آیم فاطی ولوت سول😂
~~~~~~~~~~
درود متقابل
ممنونم شما چطوری ؟
میشناسم .
https://eitaa.com/satsojen/3194
موهامو میکنم... یا پلن بهتر اینه که سفر مشهدو بندازم جلو-
مامانننننننن
(در حال داد زدن برای راضی کردن مادر)
~~~~~~~~~~
برای چییییی
امممم
سباستین داداش چرا دارن بهت میگن دلقک السلطنه
دیس ایز مای سوال
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
عااااا خب ...
داخل یه چنلی با استیکر دلقک خودمو معرفی کردم بدون هشتگ اونام فهمیدن سباستین ام و خلاصه اینطوری شد
https://eitaa.com/satsojen/3197
چون موجود فضولی ام و خب آره...
"امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت
غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام...
~~~~~~~~~~~~~~
اها
نه مشکلی نیست بیا راحت باش
https://eitaa.com/satsojen/3198
اهان
اوکی مرسی که توضیح دادی
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200
خداروشکر مشکلی نیس...
چه خبرا؟
~~~~~~~~~~~~~~
الحمدلله
سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195
خوبم ممنون
چخبرا
~~~~~~~~~~~~~~
سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم
https://eitaa.com/satsojen/3196
چون نمیشه حرف یه پادشاهو زمین گذاشت الان دیگه تو راهه به و لطف خدا داره میاد
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
آفرین .