eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3189 ای جانم، قبلش چند سالت بود فقط؟ ~~~~~~~~~~ ۲۱۰۰ سال
https://eitaa.com/satsojen/3193 پس هر یه سال صد ساله... نمیشه که الان بیست و دو سالت باشه... پس یه سری ضرب این وسط بوده... عا، و تولدت مبارک ~~~~~~~~~~~~~~ نه این درست نیست ، یه فرمول دیگه داره . آسو سعی کرد پیداش کنه نزدیک شده بود ولی ادامه نداد . مرسی ممنونم .
درود بر جناب دلقک السلطنه سباستین اعظم حال شما آیم فاطی ولوت سول😂 ~~~~~~~~~~ درود متقابل ممنونم شما چطوری ؟ میشناسم .
سلام از منی که نوشتنم نمیاد ~~~~~~~~~~~~~~ سلام باید بیاد
https://eitaa.com/satsojen/3194 موهامو میکنم... یا پلن بهتر اینه که سفر مشهدو بندازم جلو- مامانننننننن (در حال داد زدن برای راضی کردن مادر) ~~~~~~~~~~ برای چییییی امممم
سباستین داداش چرا دارن بهت میگن دلقک السلطنه دیس ایز مای سوال ~~~~~~~~~~~~~~ عااااا خب ... داخل یه چنلی با استیکر دلقک خودمو معرفی کردم بدون هشتگ اونام فهمیدن سباستین ام و خلاصه اینطوری شد
https://eitaa.com/satsojen/3197 چون موجود فضولی ام و خب آره... "امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام... ~~~~~~~~~~~~~~ اها نه مشکلی نیست بیا راحت باش
https://eitaa.com/satsojen/3198 دلقکِ خودْمه 😂😂 ~~~~~~~~~~~~~~ 🤡
https://eitaa.com/satsojen/3198 اهان اوکی مرسی که توضیح دادی ~~~~~~~~~~~~~~ خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200 خداروشکر مشکلی نیس... چه خبرا؟ ~~~~~~~~~~~~~~ الحمدلله سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195 خوبم ممنون چخبرا ~~~~~~~~~~~~~~ سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم