https://eitaa.com/satsojen/3188
بدههه
~~~~~~~~~~
گم کردم باید بریم کلید سازی
https://eitaa.com/satsojen/3189
اومم بهت نمیاد بیشتر از ۱۰۰باشی
~~~~~~~~~~~~~~
میدونم خوب موندم
https://eitaa.com/satsojen/3191 انشالله ۱۲۰۰۰سالگیتو جشن بگیریم
~~~~~~~~~~
فداتشمممم
https://eitaa.com/satsojen/3189
ای جانم، قبلش چند سالت بود فقط؟
~~~~~~~~~~
۲۱۰۰ سال
https://eitaa.com/satsojen/3193
پس هر یه سال صد ساله... نمیشه که الان بیست و دو سالت باشه... پس یه سری ضرب این وسط بوده...
عا، و تولدت مبارک
~~~~~~~~~~~~~~
نه این درست نیست ، یه فرمول دیگه داره . آسو سعی کرد پیداش کنه نزدیک شده بود ولی ادامه نداد .
مرسی ممنونم .
درود بر جناب دلقک السلطنه سباستین اعظم
حال شما
آیم فاطی ولوت سول😂
~~~~~~~~~~
درود متقابل
ممنونم شما چطوری ؟
میشناسم .
https://eitaa.com/satsojen/3194
موهامو میکنم... یا پلن بهتر اینه که سفر مشهدو بندازم جلو-
مامانننننننن
(در حال داد زدن برای راضی کردن مادر)
~~~~~~~~~~
برای چییییی
امممم
سباستین داداش چرا دارن بهت میگن دلقک السلطنه
دیس ایز مای سوال
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
عااااا خب ...
داخل یه چنلی با استیکر دلقک خودمو معرفی کردم بدون هشتگ اونام فهمیدن سباستین ام و خلاصه اینطوری شد
https://eitaa.com/satsojen/3197
چون موجود فضولی ام و خب آره...
"امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت
غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام...
~~~~~~~~~~~~~~
اها
نه مشکلی نیست بیا راحت باش