https://eitaa.com/satsojen/3197
چون موجود فضولی ام و خب آره...
"امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت
غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام...
~~~~~~~~~~~~~~
اها
نه مشکلی نیست بیا راحت باش
https://eitaa.com/satsojen/3198
اهان
اوکی مرسی که توضیح دادی
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200
خداروشکر مشکلی نیس...
چه خبرا؟
~~~~~~~~~~~~~~
الحمدلله
سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195
خوبم ممنون
چخبرا
~~~~~~~~~~~~~~
سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم
https://eitaa.com/satsojen/3196
چون نمیشه حرف یه پادشاهو زمین گذاشت الان دیگه تو راهه به و لطف خدا داره میاد
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
آفرین .
یک موضوعی بده که صحبت بنماییم
~~~~~~~~~~
ترسناک ترین یا تاریک ترین بخش وجودتونو بگید و توضیح بدید چرا ازش میترسید یا اونو تاریک مینامید
https://eitaa.com/satsojen/3203
بله
خداروشکر، ما نیز سلامتی
دیگه چه خبر-؟
~~~~~~~~~~
خب راستش دیروز زدم زیر گوش ساتسوجین...
و اون مثل همیشه تحمل نکرد و خلاصه بعد از یه دعوای مفصل که اون پامو شکوند و منم لبشو پاره کردم بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم باهم هویج بستنی زدیم به بدن
سخت بود سوالت نمیدونم
~~~~~~~~~~~~~~
امممم خب چطوره بپرسم بیشتر به منطقت گوش میدید یا احساس ؟