https://eitaa.com/satsojen/3214
چراا
~~~~~~~~~~
من همیشه بر اساس منطق و استدلال و نتیجه گیری هام تصمیم گرفتم
https://eitaa.com/satsojen/3213
سباستین مخ میزنی اخوی؟
بذار من بیام مشهد ناامید میشی-
خسدیحیذخیایخ این پادشاه کراش اعظم منهههه
~~~~~~~~~~~~~~
نه بابا ، من هنوز نظرم همونه.
اونم چیزی نیست جز یه لغنگییحف
https://eitaa.com/satsojen/3212
عه وا جدی؟ ای بابا
من از احساس بیشتر به حس شیشمم اعتماد میکنم وگرنه منطق حرف اولو میزنه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
صد در صد
https://eitaa.com/satsojen/3215
ببین ما همزادیم جدی...
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
هنوزم من بزرگترم احتراممممم
مهربون❌
نهربون✅
بی توجهی❌
بیتوجهی✅
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
زبان فارسی ❌
زبان امیلیایی ✅
https://eitaa.com/satsojen/3219
سباستین مشکوکی، هنوز ندیدی و میگی قشنگه...(نیس)
چیبگم... اون کلمه آخر فقط چیه؟
~~~~~~~~~~
نیستم .
فحش بی نهایت
https://eitaa.com/satsojen/3221
اخوی، یکی از بچه های گپ که پسرمه، چند سال از خودم بزرگتره
و من مثل پسرم باهاش رفتار میکنم
و اینکه چقدر دلم میخواد بدونم چند سال بزرگتری...
~~~~~~~~~~~~~~
خیییلیییی سالللل
https://eitaa.com/satsojen/3223
دیگه مطمئن شدم هستی...
چچ🤣
از کاردن بدت میاد؟ 😂
~~~~~~~~~~
هعییی
نچ
سباستین میتونی لینک جایی که داستان ازش مونده رو بفرستی؟ را ریپلای...؟
اصلا هم که تنبلیم نمیاد که برم بگردم
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اممم یکم صبر کن
میخوام یه بیوگرافی از خودم بدم
که بیشتر منو بشناسین
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
هورااا