eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
121 عکس
335 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3305 یوهاهاهاها تازه کجاشو دیدی امیلی به جز رئیس سازمان بودن بیشتر به خاطر اینکه خونه نموندی و پیچوندیش قراره تیکه تیکت- نه نه قراره با عشق بغلت کنه ~~~~~~~~~~~~~~ آخ آخ آخ شر تو راهه راستی داداش اگه من عاشق امیلی بشم که اسکارلت نصفم می‌کنه
سباستین من میخوام ۶:۳٠ پاشم فوتبالو بنگرم پس الان میرم لالا کنم که اون تایم لااقل مثل جنازه نباشم😀(احتمالا بین دو نیمه قراره بخوابم، شایدم از اول تا اخرش) حیحی شب خوش تا فردا شب ~~~~~~~~~~~~~~ اوکی شب بخیر
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
صبح... بیخیال ظهر بخیر رفقا
https://eitaa.com/satsojen/3307 who is اسکارلت- چه بدانم خود دانی هر جور راحتی نه نگران نباش امیلی کارت نداره که میخواد بیاد بغلت کنه دیگه(بعدشم موقع بغل یه چاقوی خوشگل...نه یه گل خوشگل تقدیمت میکنه) پیام قبلی گفتم میرم بخوابم، پس من الان دارم تو خواب حرف میزنم😦 ~~~~~~~~~~~~~~ مگه رمان با هشتگ سباستین رو نخوندی ؟ عالییی🤡 وای تسخیر شدی آخرم کار خودتو کردییییی
عه سباستین هم رفت لالا پس منم برم جدی جدی لالا لالا لالایی -وای چی دارم میگم یا خدا شب بخیر واگعی (من برم تسخیر شم) *تسخیر شده ~~~~~~~~~~~~~~ وای ببخشید بیهوش شدم دیشب .
این دو تا از دیشب مونده بود .
https://eitaa.com/satsojen/3311 هی میخوام شروع کنم هی نمیشه🤡 دیگه لیست کردم نوشتمشون هروقت وقت بشه اینارو باید شروع کنم: پسران خیابان ویدار داستان سیلوانا ۳ تا داستان تو و ادامه داستان الکس اصلا وضعم عالی🤡 یوهاهاها تسخیر شدن کیف میدههه ~~~~~~~~~~~~~~ که اینطور . تسخیر شدتو دوست دارم