eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘زخم کاری؛ زخمی کاری بر پیکره اخلاق ▫️به بهانه خبر پخش زخم کاری 3 در هفته های آتی بر آن شدم که نوشته ای کوتاه در باب این فیلم از وجه اخلاقی بنویسم. به دنبال پاسخ به این پرسش که آیا ما جایزیم برای این که قبح یک عمل غیر اخلاقی را نشان دهیم از هر ابزار غیر اخلاقی بهره ببریم؟ سوژه اصلی این سریال نشان دادن زشتیِ «طمع» بود و برای نشان دادن این فعل اخلاقی بد، دهها فعل غیراخلاقی و قبیح را نمایش می دهد. ▫️شخصیت اول این داستان(مالک) به شدت حسود است؛ بخش مهمی از تصمیمات او در زمینه قتل و غارت و فحشا و تحقیر و... ریشه در این طمع دارد ▫️فارغ از اشکالات فنی و ساختاری فیلم در بُعد اخلاقی، کارگردان کاری را با مخاطب می کند که به جای حس انزجار از فردی که دچار قتل و دزدی و... شده است؛ حس دل رحمی پیدا کنیم. سریالی که در نیمه اولش از یک شرور قهرمان‌سازی می‌کند و در نیمه دوم،تمامی بار گناهانش را زیر سایه آه و ناله تطهیر می‌کند، چطور می‌تواند مایه عبرت طمع، خشونت، ثروت‌طلبی باشد؟ سریال در حالی با شعری از سعدی در نکوهش طمع تمام می‌شود که شخصیت طمّاعش چند دقیقه پیش در کمال معصومیت، چاقو خورده و صدای بالا آوردن خون از دهانش، بیش از آنکه مخاطب را نسبت به سوژه دفع کند، حس دلسوزی را در او برمی‌انگیزد! ▫️ما همچنان در یک تعارضی هستیم که بالاخره با قاتل و دزد همراهی کنیم و به او حق بدهیم یا از نابودی او خوشحال باشیم؟ باید گفت جناب کارگردان از منجلاب بی اخلاقی ها نمی توان صید اخلاق کرد لذا به راستین باید گفت فیلم شما زخمی کاری بر اخلاق بود.. ✍️ ابراهیم شریفی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
مؤسسه پژوهشی امام علی(ع) برگزار می‎کند: 💢 دوره بایدها و نبایدهای تحصیل در علوم عقلی اسلامی ✅ با دعوت از اساتید تراز اول حکمت و معرفت اسلامی 💠 مزایای شرکت در دوره: 1. برگزاری آنلاین و رایگان؛ 2. صدور گواهی پایان دوره؛ 3. راهیابی به دوره های پیشرفتۀ بعدی؛ 4. استفاده از مزایای آموزشی و پژوهشی فارغ التحصیلان مؤسسه امام علی(ع). 🗓 مهلت ثبت نام تا 19 اردیبهشت ✏️ ثبت نام از طریق: 🆔 @Imam_110 (أدمین) 📱 ۰۹۹۱۹۵۳۸۹۴۹ 🌐@Imam_Ali_11زمان برگزاری: از 20 اردیبهشت (هفته‎ای یک جلسه) 👈 جهت دریافت اطلاعات بیشتر به کانال موسّسه مراجعه فرمایید: @Imam_Ali_11 💠 مؤسسه پژوهشی امام علی (ع) 🌐 ایتا | کانال پشتیبان | تلگرام | آپارات | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘عاقبت سلبریتی‌هایی که به ایران پشت‌پا زدند چه شد؟ 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘نسل‌کشی امروز در غزه سناریوی آمریکاست/ نادر طالب‌زاده روایت‌های جعلی غرب را به چالش کشید ▫️زینب مهنا، فعال اجتماعی و همسر نادر طالب‌زاده طی ارتباط مستقیم با از بیروت: ▪️نادر به خوبی فهمیده بود که تمام جنایت‌ها در هر گوشه از جهان سناریوی آمریکاست. او در مقابل کلیت غرب ایستاده بود. ▫️نادر طالب‌زاده به اهمیت قدرت و نفوذ نخبگان آمریکا پی برده بود و با آن‌ها در ارتباط بود. ▪️دانشجویانی که امروز در آمریکا سرکوب می‌شوند جزئی از جامعه نخبگانی آمریکا هستند اما به دلیل مخالفت با جنایت اسرائیل دستگیر می‌شوند. ▫️اوضاع امروز در غزه تاسف‌بار است. ▪️نادر طالب‌زاده روایت‌های جعلی رسانه‌های غرب را به چالش می‌کشید. رسانه‌های آن‌ها به دنبال شست و شوی مغزها هستند. @sorayatv 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘 اینفوگرافی سه تمثیل از رسانه در جنگ شناختی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘 انتظاری غلط از رسانه‌های سرد ▪️ از تلویزیون نباید توقع سینما و از رادیو توقع تلویزیون داشته باشید. در رادیو می‌توانید داستان‌های تخیلی را راحت‌تر ارائه بدهید اما در تلویزیون نمی‌توانید. اشتباه این است که انتظاری که از تلویزیون داریم می‌خواهیم رادیو انجام بدهد. اشتباه راهبردی ما این است. ▪️رسانه‌ها انواعی دارند، رسانۀ سرد کمتر با تخیلات و با حواس ظاهری ارتباط دارد اما رسانه‌های گرم تخیلات را وسط می‌آورد و بیشتر می‌تواند ذهن انسان را درگیر کند. رسانه‌های سنگین، رسانه‌هایی هستند که قابل انتقال مکانی نیستند مانند تصاویری که روی کوه‌ها دربارۀ جنگ‌ها می‌کشیدند و پایدار است. 🎙دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی ▫️ ادامه مطلب را در اینجا بخوانید 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
انجمن سواد رسانه طلاب
‏🔘Snowden 2014 ▪️یک جوان عینکی که مدام اطراف را بررسی می‌کند و مکعب روبیک توی دستش را می‌چرخاند، دو خبرنگار را با رعایت نکات امنیتی به محل اقامتش هدایت می‌کند. ▪️او است، مأمور امنیت شبکه و حوزه سایبری که آنچه در ادامه می‌بینیم روایت او از ورود به و همکاری با CIA، NSA، DIA و دیگر سرویس‌های آمریکایی در داخل و خارج کشور است. ▪️ادوارد اسنودن داستان خود را در یک اتاق هتل در هنگ‌کنگ با خبرنگارها در میان می‌گذارد و به دنبال راهی برای مدارک بسیاری است که بر علیه و ایالات متحده به دست آورده است. مدارکی که نشان می‌دهد دولت آمریکا به مبارزه با تروریسم، تمام خطوط ارتباطی داخل و حتی خارج کشور را می‌کند. ▪️کنترل پیام‌ها، تماس‌های تصویری و صوتی و حتی کنترل وب‌کم اسنودن را دچار آشفتگی و تردید می‌کند. ▪️او در مورد مأموریت خود در ژاپن به خبرنگاران می‌گوید: می‌توانیم بگوییم در مورد موارد مربوط ، و توجیهی وجود دارد، اما شنود و جاسوسی از ، ، ، و که ما هستند چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ ▪️اسنودن معتقد است هدف آمریکا از شنود «تقریبا تمام جهان» دست‌یابی به کنترل و است. ▪️مسیری که اسنودن طی می‌کند، از برتری در دانشکده CIA، شرکت در مهمانی‌های دیپلماتیک، انجام مأموریت‌های مهم فوق سری، تا فروپاشی روانی و جسمی، مشکلات در رابطه‌ی عاطفی و زندگی شخصی و مخفی شدن در شرق آسیا و‌ مواجهه با ، مخاطب را با فراز و فرود زندگی این آشنا می‌کند. ▪️فیلم اسنودن، روایت سینمایی زندگی‌ افشاگر اسناد سازمان NSA ایالات متحده و صاحب وبسایت ویکی لیکس است؛ اسنودن در حال حاضر در روسیه زندگی می‌کند. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘یک رسانه و دو روایت! ▪️«مرگ خوب است اما برای همسایه!» اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم اسرائیل، چند روزی است که آغاز شده و اما در مقابل، مسالمت‌آمیزترین نوع اعتراض با شدیدترین نوع برخورد از سوی پلیس و نیروهای امنیتی غرب سرکوب می‌شود. این درحالی است که همواره غرب در زمان اغتشاشات ایران با پرچم آزادی بیان به میدان می‌آمد و از سوی دیگر رسانه‌های حامی آنها برخورد پلیس ایران با اغتشاشات مسلحانه آشوبگران را زیر سوال می‌بردند... ▪️در حال حاضر نکته قابل تأمل، واکنش شبکه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی از جمله BBC فارسی و ایران اینترنشنال است. این رسانه‌ها که در زمان اغتشاشات ایران کوچک‌ترین اتفاق ایران را به صورت گسترده و متوالی منتشر می‌کردند و بارها و بارها بازنشر می‌دادند، حالا در قبال اتفاقاتی که در چندکیلومتری‌شان رخ می‌دهد عمدتاً سکوت کرده یا صرفاً به بازنشر محدود و شده‌ای از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین «به نفع مأموران امنیتی» بسنده می‌کنند. ▪️به عنوان مثال، ایران اینترنشنال در زمان اغتشاشات ایران «پس از فوت مهسا امینی» با پوشش اظهارات مقامات غربی درباره ایران، استفاده از اصطلاحاتی مانند: ▫️ «خیزش سراسری در ایران»، ▫️ «دانشگاه پادگان نیست»، ▫️«افزایش خشونت پلیس جمهوری اسلامی علیه دانشجویان ایرانی» ▫️به همراه نشان دادن تصاویری از اغتشاشگران و ... سعی در بازتاب دادن اتفاقات ایران داشتند، اما اکنون از تیترهایی مانند: ▫️«معترضان طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به دنبال چه هستند؟» و خبرهایی مانند ▫️«پلیس نیویورک برای متفرق کردن دانشجویان حامی فلسطین وارد دانشگاه کلمبیا شد» و... استفاده می‌کنند. ▪️علت سکوت رسانه‌های معاند در برابر دستگیری‌ها و سرکوب‌های گسترده دانشجویان خواستار آزادی برای فلسطین چیست؟ ▪️ چرا از نظر شبکه‌های معاند، اقدامات پلیس ایران برای مقابله با اغتشاشتگران مسلح که با همکاری سرویس‌های امنیتی غرب، امنیت و جمهوریت نظام را نشانه گرفته بودند، «سرکوب وحشیانه» تلقی می‌شد، اما سرکوب‌های خشن مأموران آمریکایی در برابر اعتراضات آرام دانشجویان حامی فلسطین،« متفرق کردن و جلوگیری از بی‌نظمی شهر» تلقی می‌شود؟! ▪️سواد رسانه‌ای، دانش شناسایی و تفکیک همین تعارضات است... 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘 رمز یک رسانه موفق، ضریب است! ✍ استاد وحید جلیلی ▪️چطور یک رسانه موفق می‌شود؟! ▫️یکی موفق نمی‌شود؟! ▪️ در ظاهر همه از یک سری مشترک دارند استفاده می‌کنند. تو زدی، من هم تیتر زدم، تو روزنامه‌ات همین قطع است، مال من هم همین قطع است، تو از عکس استفاده کرده‌ای من هم از عکس استفاده کرده‌ام، تو از کار استفاده کرده‌ای من هم همین‌طور و…کار ژورنالیزم مهندسی است. این‌ها را مهندسی می‌کند. ▫️ کلمه‌ای که شاید اگر نوشته‌های مرا خوانده باشید قبلاً به گوشتان خورده است بحث «ضریب» است. ▪️کل ژورنالیزم در یک کلمه خلاصه می‌شود: . ▫️ از بین ۱۰۰ هزار اتفاقی که افتاده ۱۰۰ تا یا ۵۰ تایش انتخاب می‌شود که بیاید در این یا بخش خبری. حالا مرحله دوم ضریب‌دهی است. حالا مجموعهٔ آن‌هایی که ضریب صفر نگرفته‌اند را چگونه ضریب بدهیم؟ چه ضریبی و چگونه؟ ▪️«اینجاست که بحث ارزش‌ها به میان می‌آید.» ▫️ یعنی چیزهایی که مهمتر از چیزهای دیگر است. چیزهایی که بقیه چیزها باید فدای آن‌ها بشوند. ارزش‌ها چه چیزی را پدید می‌آورند؟ نظام اولویت‌بندی را، نظام اَهَم و مهم را؛ چه چیز اهم است، چه چیز مهم است، چه چیز بی‌اهمیت است. ▪️هر کسی بر اساس نگاه ارزشی خودش، نظام ارزشی خودش [انتخاب می‌کند.] اصلاً می‌گوییم نظام ارزشی. ▫️ارزش‌ها منظومه‌سازند، مجموعه‌سازند. https://eitaa.com/revolutionson 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
Sorayatv-14030209.mp3
28M
بشنوید| صوت کامل برنامه تلویزیونی 🔘موضوع: مأموریت جهانی رسانه و «راز»های «عصر» پسا وعده صادق ▫️ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ▪️ مروری بر ویژگی‌های علمدار رسانه‌ای انقلاب اسلامی و فرصت‌های جهانی پس از وعده صادق به بهانه دومین سالگرد درگذشت استاد نادر طالب‌زاده ▫️جای خالی در روزهای ترس و عصبانیت صهیونیست‌ها از خیزش وجدان‌های بیدار در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ▪️باحضور: ▫️سردار حاج سعید قاسمی ▫️فعال فرهنگی و‌ جهادی ▪️دکتر فؤاد ایزدی ▫️استاد مطالعات آمریکا دانشگاه تهران ▪️پروفسور آلکساندر دوگین ▫️اندیشمند روس تبار ▪️زینب مهنا ▫️فعال اجتماعی و همسر استاد طالب‌زاده 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘نگاهی به مجموعه پرحاشیه «گناه فرشته» ▪️حامد عنقا پس از تجربه تهیه‌کنندگی و نویسندگی در سریال‌هایی همچون «آقازاده» و «پدر» که در سال‌های اخیر حواشی زیادی ایجاد کرد و در جدیدترین اثرش پس از فیلم سینمایی «غریب»، برای اولین بار به سراغ کارگردانی رفت. مجموعه نمایش‌خانگی «گناه فرشته» اولین تجربه کارگردانی او بود. ▪️گناه فرشته با بازیگرانی همچون شهاب حسینی، پردیس پورعابدینی، امیر اقایی، لادن مستوفی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی و... از همان ابتدا حاشیه‌ساز شد و حرف و حدیث‌هایی از آن در رسانه‌ها دست به دست شد. ▪️مجموعه «گناه فرشته» با جمله‌ای شروع می‌شود که «هرگونه شباهت به افراد و رخدادهای واقعی کاملا تصادفی است» و وقایع این داستان در سال ۱۴۰۲ رخ نداده، از طرفی نشانه‌هایی باربط و بی‌ربط در سریال گنجانده شده که نمی‌توان با فرض تصادف از کنار آن گذر کرد. ▪️علی‌ای‌حال این نشانه‌ها، همانند کتاب سال بلوا از عباس معروفی، انتخاب نام پروانه فرزند داریوش به عنوان زنی مقتول (پروانه نام همسر داریوش فروهر بوده است)، محمود واعظِ فیلم و شباهت‌هایش با ماشالله (محمود) شمس‌الواعظین روزنامه‌نگار، یا حتی ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای که یکی از رسانه‌ها درباره این سریال مطرح کرده بود، اهمیت چندانی ندارند. ▪️انگار حامد عنقا با قرار دادن چنین نشانه‌هایی به علاوه‌ی باند مرموز، فاسد، مخوف و مافیایی سریال که بیننده اطلاعات چندانی نیز از آنان دستگیرش نمی‌شود، بیشتر دنبال حاشیه‌سازی بوده و نخواسته یا... ▫️پیوند مطلب کامل http://roubesh.ir/post/1593 ✍️حمیرا رحمتی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «پرویز خان» 👤باحضور: ◾️تحلیلگران و ناقدان سینما 📍مکان: قم، خیابان شهدا (صفائیه) کوچه39 کوچه دوم پلاک 11،کافه جهان نما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «پرویز خان» 👤باحضور: ◾️تحلیلگران و ناقدان سینما 📍مکان: قم، خیابان شهدا (صفائیه) کوچه39 کوچه دوم پلاک 11،کافه جهان نما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
▫️اعتباریات در حوزه مهندسی فرهنگی و تمدنی و زیست جهان مفاهیم اجتماعی بسیار کاربرد دارد. ✨دوره اعتباریات علامه طباطبایی بر اساس مقاله۶کتاب اصول فلسفه و روش رئالیسم 👤مدرس : حجت الاسلام دکتر برته 🖥 آیدی ثبت نام و پذیرش: https://eitaa.com/ava122 📌به صورت حضوری(قم) و مجازی ❗️اولویت پذیرش با مدیران و فعالین فرهنگی و اجتماعی می باشد. ⏱زمان شروع دوره : ۶ خرداد ماه لغایت ۶ شهریور ۱۴۰۳ 🆔کانال مدرسه حضوری آوای توحید https://eitaa.com/joinchat/450428940C1fd79f6416
🔘دست رد حوزویان بر مصوبه نود و ششم شورای عالی فضای مجازی ▪️در نشست علمی «واکاوی فقهی-حقوقی دسترسی به پلتفرم‌های خارجی از طریق پوسته‌های داخلی» مطرح شد؛ ▪️استفاده از پوسته‌های داخلی در نرم‌افزارهای خارجی در تضاد با برخی اصول قانون اساسی از جمله اصل سوم، دهم، یازدهم، بیست و پنجم و چهل و سوم می‌باشد و چنین اقدامی زمینه‌ساز شکل‌گیری استعمار می‌شود و حداقل استعماری که پدید می‌آید، استعمار اطلاعاتی خواهد بود. ▪️نکاتی نسبت به بند چهارم مصوبه نود و ششم جلسه شورای عالی فضای مجازی: 1⃣ عدم ارتباط با سایر اسناد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی 2⃣ به نظر می‌رسد در این مصوبه، مسئله‌شناسی مناسبی صورت نگرفته و این اشکال، کل مصوبه را تحت‌الشعاع قرار داده است؛ مانند ارتباط ضعیف مسائل ذکر شده با مسائل حوزه فرهنگ، سبک زندگی، کسب‌وکار و تجارت و… 3⃣ شفاف نبودن نسبت حاکمیت با مسألۀ پوسته‌ها و پلتفرم‌های داخلی و خارجی 4⃣ عدم ضمانت اجرا برای راه‌کارهای ارائه شده: متأسفانه مانند بسیاری از مصوبات دیگر، ضمانت اجرایی مشخصی برای اجرای دستورالعمل‌ها در سند وجود ندارد. 5⃣ عدم تبیین فرایند نظارت و شفاف با رگولاتوری مشخص ▪️مهم‌ترین راه ایجاد سلطه، مهندسی افکار عمومی و مهندسی انتشار محتوا در فضای مجازی است. حتیٰ با فرض تأسیس دفتر و معرفی نماینده توسط شبکه‌های اجتماعی خارجی، باز فرض تسلط صاحبان این سکوهای انتشار بر اطلاعات جامعه مسلمانان فراهم است. ▪️متن گزارش: ▫️https://ihkn.ir/?p=37378 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔘حج امسال است ▪️رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسؤولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام، «ذکر پروردگار» و «وحدت و ارتباط مسلمانان» را 2 عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به حادثه عظیم غزه و جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی، گفتند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
💢 تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «پرویز خان» 👤باحضور: ◾️تحلیلگران و ناقدان سینما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
🔘طلاب و نمایشگاه کتاب تهران ▪️۱۹ اردیبهشت امسال آغاز بکار سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. پرسشی که تقریبا هر سال در ذهن من شکل می گیرد این است که «چرا عمده طلاب ازین نمایشگاه بازدید نمی کنند؟!». البته این پرسش می تواند اساسا غلط باشد چون خیلی‌ها ممکن است بگویند اتفاقا طلاب حضور دارند. خب در اینصورت، این یادداشت آن هایی را دعوت به خواندنش می کند که با پرسش اصلی موافقند. ▪️اساسا پیوند طلبه با کتاب پیوندی جدانشدنی ست و این می طلبد طلبه هرجا رویدادی مرتبط با کتاب باشد حاضر شود به ویژه اگر مهم ترین رویداد کتاب ایران باشد. ▪️این تصور که «پول نداریم، برای چه برویم؟» غلط است چون اساسا این رویداد، اولا و بالذات یک نمایشگاه است نه یک فروشگاه. نمایشگاه کتاب تازه های نشر را معرفی کرده، وضعیت نشر و کتاب را به تصویر می کشد، رویداد های مرتبط و نشست های علمی برگزار می کند، حضور مردم را به نمایش می گذارد، فضای گفتگو ایجاد می کند و در یک کلمه پاتوق اهل کتاب را مهیا می کند. این ها همه خاصیت نمایشگاه است و الا برای فروشگاه، براحتی با خرید اینترنتی کار انجام می شود. ▪️نمایشکاه کتاب محل رفت و آمد اهل اندیشه و علاقمندان به کتاب است. غیبت طلاب می تواند معنای بدی داشته باشد ضمن اینکه آن ها را از یک مشاهده اجتماعی محروم می کند. تعاملات انسانی، پوشش، قدرت خرید، اولویت های موضوعی کتاب مردم، میزان اقبال، همه و همه ریز موضوعات این مشاهده اجتماعی هستند که برای هر طلبه ای آورده دارد. ▪️آشنایی با ناشران و کتب خارجی بخش مفید دیگری برای طلاب است. به ویژه آنچه اکنون در فضای مطالعاتی جهان اسلام می گذرد را می توان در این بخش دید. ▪️ «کیف کردن با کتاب» دقیقا کلمه ای ست که نمایشگاه کتاب را توصیف می کند و این کلمه همیشه با تجربه زیسته طلبگی عجین بوده است. حتما طلبه ها می دانند وقتی به حجره یا خانه هم می روند در اولین کار کتابهای یکدیگر را تورق می کنند. حضور سالانه و چند ساعته رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه هم می تواند الگویی درین زمینه باشد. ▪️از طرف دیگر، فضای نمایشگاه محل خوبی برای تبلیغ چهره به چهره و ارتباط گیری با نسل جوان است. ▪️پیشنهاد می شود حتما با خانواده تشریف ببرید که هم فرزندان با کتاب انس بگیرند و هم از بخش های کودکان می توان استفاده زیادی کرد. و هم پیشنهاد می شود معمم به نمایشگاه بروید تا حضور روحانیت در این اجتماع ده روزه حس شود، هم حضور اجتماعی شان هم علاقمندی شان به کتاب. ✍️احمد اولیایی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌
🔷 مؤسسه وائل تحت اشراف معاونت ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه برگزار می‌کند: «سلسله دوره های آموزشی/مهارتى حماة‌الأقصى» 🌐 تربیت مبلغ و کنش‌گر فضای مجازی برون‌مرزی مبتنی بر منظومه گفتمانی انقلاب و مقاومت 📌 ویژه طلاب عرب و طلاب زبان‌دان عربی استان خوزستان (برادران/خواهران) 📋 کارگاه ها ✓ مبانی و کلیات جنگ شناختی ✓ سواد رسانه در جنگ شناختی ✓ مبانی کنشگری در فضای مجازی ✓ عملیات روانی و تکنیک های آن ⏳ظرفیت محدود: ✓ پس از تکمیل ظرفیت دوره، امکان ثبت‌نام وجود نخواهد داشت؛ لذا در مدیریت زمان ثبت‌نام دقت فرمایید. 📲 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: ✓ طلاب برادر به شناسه @Wael03 در ایتا پیام داده و یا با شماره ۰۹۰۲۲۰۲۱۰۳۱ تماس حاصل نمایند. ✓ طلاب خواهر به شناسه @Z_d1371 در ایتا پیام داده و یا با شماره ۰۹۱۰۶۳۴۸۸۴۲ تماس حاصل نمایند. 🔗متقاضیان گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر جهت ثبت نام اقدام نمایند. https://survey.porsline.ir/s/TaNeZaX1 📌مزایای حضور در دوره: ✓ جذب، همکاری و مشارکت مستمر در فعالیت های مؤسسه بر اساس علاقه توانمندی افراد؛ ✓ استمرار روند مهارت‌آموزی و کسب تخصص به صورت کاملا رایگان؛ ✓ پرداخت حق‌الزحمه تبلیغی قابل ارتقاء در صورت حضور و اتمام دوره‌ها، کسب امتیاز لازم و انجام فعالیت مؤثر؛ ✓بسترسازی جهت کسب درآمد دلاری از فعالیت‌های فردی 🗓 زمان ثبت نام: ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 🗓 افتتاحیه دوره پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ ساعت ۷ صبح الی ۱۸ 📍مکان: سالن همایش‌های گیت بوستان اهواز 📡 مؤسسه آموزشی رسانه‌ای وائل 🆔@savad_rasaneh‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘از منجی مسیحیِ تالکین تا خونریز هربرت! ▪️مقایسهٔ شخصیت‌پردازی در سه‌گانهٔ ارباب حلقه ها با شخصیت پاول در داستان و فیلم تل‌ماسه (Dune) @Filmosophy 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh‌