eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
4.9هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
91 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با دبیر انجمن: @Mostafagoodarzi ارتباط با دبیر اجرایی و مسئول برگزاری دوره‌ها: @Savade_rasane ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 جایگاه در 🔶 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر 🔷 نشست علمی خدا در قرآن و سینما انجمن مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🎬📹🎥📽 📌 تماشای فیلم در: 👇👇 https://www.aparat.com/v/ipE9e@savad_rasaneh
📌 : دین در شرق و غرب مکاتب شرقی (هندو، بودا، لامائیسم، تائو، کنفسیوس و شینتو)- مکاتب غربی (مسیحیت، یهودیت و فرقه های وابسته) مولف: محمد حسین فرج نژاد، محمد سعید قشقایی، محمد جواد عرب‌سالاری و همکاران محصول: انجمن و اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه 🔷 اکنون که بیش از صد سال از عمر سینما می گذرد، سینمای دینی، قدسی و معناگرا، به عنوان یکی از پیش رو ترین و پرمخاطب ترین انواع سینمایی مطرح هستند. توجه رسانه های جهانی، به حضور دین در زندگی بشر به نحو شگفت آوری رشد کرده است و مضامین دینی در فیلم های ظاهرا سکولار نیز مورد تامل و تکرار قرار گرفته. ضروری است که محققین حوزوی و دانشگاهی به سمت فهم و تحلیل دقیق آن بروند و اهالی هنر و رسانه نیز در مطالعات خویش، بیش از پیش به سینمای دینی بپردازند. 🔷 در این نوشته، همت بر آن بوده که نحوه تعامل نگره ها، مولفه ها و عناصر دینی و شبه دینی مکاتب و آئین های مهم جهان و سینماهای مطرح مورد بررسی قرار گیرد. 🔷 از مهمترین نکات قوت این پژوهش که به مثابه دایرة المعارفی در موضوع دین و سینما درآمده است، عمق و جامعیت تحلیل‌ها در کنار گسترش عرضی کار و توجه به کشورهای مهم واجد سینما در جهان است، به گونه‌ای که مولفه‌های مکاتب و آئین های شبه دینی در سینمای آمریکا، اروپا، هند، چین، هنگ کنگ، ژاپن و کره مورد تحلیل جدی قرار گرفته است. این کتاب در انتشارات جمکران به فروش می رسد. @savad_rasane
📽/ برنامه اکران #فیلم_سینمایی #متولد_ماه_مهر (۱۳۷۸) 📌 به همراه نقد و تحلیل با حضور استاد سرکار خانم مهدیان ویژه #خواهران دوره #تربیت_مربی #سواد_رسانه چهارشنبه ۱۹ دی ساعت ۱۴:۳۰ آدرس: صفائیه، ک ۲۱، #مرکز_فرهنگی_هنری دفتر تبلیغات اسلامی، سالن سینما ✅ @savad_rasaneh
📳 آداب بحث كردن در فضاى مجازى را ياد بگيريم یکی از بندهای ابلاغیه‌ی رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فضای مجازی، اشاره به اهمیت «فرهنگ‌سازی، آموزش و افزایش آگاهی و مهارت‌های عمومی» است. ایشان همچنین بارها به مناسبت‌های گوناگون بر استفاده درست از این فضا و پرهیز از تبعات منفی این حوزه اشاره داشته‌اند. 🔴 متأسفانه در فضای مجازی، و خصوصا در بحث‌های سیاسی، بستری فراهم است که افراد به سادگی به يكديگر توهین کنند و تهمت بزنند. در حالی که اکنون، بیش از هر زمان دیگری، به حفظ وحدت ملی و اجتماعی نیاز داریم. پس بهتر است نکاتی را درباره اخلاق بحث کردن در فضای مجازی رعایت کنیم: 1⃣ لجبازی نکنید: ‌اگر از جایی به بعد، فهمیدید که حرف‌های طرف مقابل، صحیح و منطقی است، بپذیرید و از مواضع‌تان کوتاه بیایید؛ اينطور نباشد كه از درون قانع بشوید، اما در ظاهر بحث را ادامه بدهید و با لجبازی و تعصب، بر حرف خود پافشاری کنید. ظرفیت پذیرش حرف حق را داشته باشید. تعصب کورکورانه، از عقل به دور است. طوری رفتار کنید که دیگران بتوانند به عنوان یک فرد منطقی، حتی با تفکرات سیاسی مخالف خودشان، با شما تبادل‌نظر کنند و از بحث با شما، بیاموزند و لذت ببرند. 2⃣ ادب را رعایت کنید: ‌اختلاف‌نظرها نباید شما را به جدال‌های مجازی و جنگ کارکتری بکشاند. در فضای صلح و ادب، دیدگاه‌هایتان را با هم به اشتراک بگذارید. اگر اطلاعاتی با مدرک و سند دارید، برای همدیگر بفرستید، از حریم ادب خارج نشوید و سند و مدرک‌تان را همان‌جا روی میز بگذارید و ارائه آن را حتی به فردا موکول نکنید تا حرف و حدیثی پیش نیاید. 3⃣ مراقب ایمان‌تان باشید: ‌همیشه حواس‌تان به ایمان‌تان باشد که در فضای مجازی و خصوصا بحث‌هایش به باد فنا نرود. قبل از گفتن یا به اشتراک گذاشتن هر مطلب، به این فکر کنید که علاوه بر این دنیا، در آخرت هم باید در موردش پاسخگو باشید. در طول بحث و تبادل‌نظر، اگر طرف مقابل عنان از کف داد و ناسزا گفت، او را به آرامش دعوت کنید؛ سزا نیست که لب به ناسزا بگشایید! 4⃣ آینده را فراموش نکنید:‌ در بحث‌ها، خصوصا بحث‌های سیاسی، مراقب باشید که همه پل‌های پشت سر سرتان را خراب نکنید. طوری حرف بزنید که بتوانید بعدا توی چشم دیگران نگاه کنید.بقیه را هم به آرامش دعوت کنید. خانواده و دوستان‌تان را در بلبشوی فعالیت‌های مجازی (خصوصا بحث‌های سیاسی) از دست ندهید. منبع: صفحه ریحانه سایت مقام معظم رهبری در اینستاگرام: ❣ @khamenei_reyhaneh انجمن طلاب ✅ @savad_rasaneh
📣معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌کند: 🔶نشست هم اندیشی فضای مجازی 🔸فرصت ها و تهدید ها 🔻با حضور دکتر محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی 🔴علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست مشخصات خود را به شماره ۵۰۰۰۱۷۱۷۲۱۴۴۶۶ ارسال کنند. دفتر تبلیغات اسلامی انجمن طلاب ✅ @savad_rasaneh
برنامه کلاس دوره : پنجشنبه 97/10/20 - ساعت 14 باحضور دکتر اسماعیلی (ویژه برادران) و سرکار خانم مهدیان (ویژه خواهران) با موضوع روشهای پیام های و حجت الاسلام والمسلمین پیشاهنگ با موضوع @savad_rasaneh
🔰 سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضور جوانان در : 👈 فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای زدن توی دهان دشمنان ‌‌ 🔸 از جمله کارهایی که مردم می‌توانند به بهترین نحو انجام دهند، حضور در صحنه‌های انقلاب است. ‌‌ 🔺 مقابله با شایعه‌سازی دشمن هم از کارهایی است که مردم می‌توانند انجام دهند. امروز در فعالند؛ فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای زدن توی دهان دشمنان. ۹۷/۱۰/۱۹ @savad_rasaneh
social-harm-virtual-network.ppsx
9.17M
🔸 فایل ppt 👈 آسیب های اجتماعی 🔻 انجمن مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ✅ @savad_rasaneh
🔷 لزوم شناخت ها قبل از بکارگیری آنها 🔺 سخنرانی دکتر محمدحسین فرج نژاد نشست اهمیت و جایگاه در جهت مقابله با انجمن مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🔸 تماشای فیلم در: 👈 👈 https://www.aparat.com/v/O95Sn@savad_rasaneh
نقد و بررسی روش های کاربردی در تحلیل متون تصویری و ارائه الگوی مناسب.pdf
442.1K
📝 مقاله نقد و بررسی روش های کاربردی در تحلیل متون تصویری و ارائه الگوی مناسب نویسنده: رفیع الدین اسماعیلی رئیس انجمن طلاب 🔷 چکیده: یکی از مهم ترین موضوعات مطرح در علوم ارتباطات، ارائه روش ها و چارچوب های مناسب برای تحلیل و نقد پیام های ارتباطی است که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی پژوهشگران با محدودیت ها و ظرفیت های روش های موجود، منجر به عدم انتخاب روش مناسب جهت تحلیل پیام های ارتباطی می شود. این مقاله تلاش دارد به بررسی و نقد دیدگاه نظریه پردازان روش های نشانه شناسی و تحلیل گفتمان، که دو روش مهم در تحلیل پیام های تصویری است، بپردازد؛ زیرا میان رویکرد نشانه شناختی و گفتمانی، شباهت ها و تفاوت های بسیاری وجود دارد: یکی از این تفاوت ها این است که رویکرد نشانه شناختی به این امر توجه دارد که بازنمایی و زبان چگونه معنا تولید می کنند و رویکرد گفتمانی، به تأثیرات و پیامدهای بازنمایی و سیاست های آن و بر خاص بودن تاریخی یک شکل یا رژیم خاص بازنمایی تأکید می کند. هدف، تعیین چارچوب معینی برای نقد و تحلیل پیام های تصویری و محدودیت ها و ظرفیت های روش های مورد استفاده است. در پایان چارچوب مناسبی برای تحلیل پیام های تصویری برگرفته از دیدگاه جان فیسک ارائه شده است. 🔶 منبع: عیار پژوهش در علوم انسانی سال چهارم بهار و تابستان 1393 شماره دو ✅ @savad_rasaneh
🔷 «فرهنگ تولید، توزیع و مصرف در » 🔶 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد کهوند 📌 نشست علمی آسیب شناسی حضور نیروهای ارزشی در 💢 انجمن مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🔺 تماشای فیلم در: 👈👈 https://www.aparat.com/v/SFNAP@savad_rasaneh
: 📝 انفجار اطلاعات! 🔷 نمی دانم چرا من از این تعبیر آنچنان که باید نمی ترسم و حتی چه بسا مثل کسی که دیگر صبرش تمام شده است از فکر اینکه جهان به سرنوشت محتوم این عصر نزدیک تر می شود خوشحال می شوم. 🔷 نیچه خطاب به فیلسوفان می گوید: «خانه هایتان را در دامنه های کوه آتشفشان بنا کنید» و من همه کسانی را که در جست و جوی حقیقتند مخاطب این سخن می یابم. 🔷 «گریختن» مطلوب طبع کسانی است که فقط به عافیت می اندیشند و اگر نه، مرگ یک بار، زاری هم یک بار. منبع: رستاخیز جان تماشای مستند در: 👈👈 https://tamasha.com/v/E6En0 انجمن طلاب https://eitaa.com/savad_rasaneh@savad_rasaneh
💠 مسأله رسانه و بایسته های نظری آن ما به هر حال ارتباطات و رسانه مسئله‌مان است و در این وضعیت جهانی امروز به خاطر ارتباطات جهانی مسئله ما شده است، یعنی ما اگر خودمان بودیم و خودمان، این مسئله امروز ما نبود .... 🔶سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید پارسانیا 💢 انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم. تماشای فیلم در: 👈👈 https://www.aparat.com/v/n0WH9@savad_rasaneh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فضای مجازی ابزاری برای مقابله با دشمن ✅ @savad_rasaneh
💠 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ☑️ «از جمله‌ی کارهایی که مردم میتوانند انجام بدهند، مواجهه و مقابله‌ی با شایعه‌سازی دشمن است. ☑️ امروز یکی از شگردهای فعّال دشمن، شایعه‌سازی است که مردم را مضطرب کنند، مردم را با هم مخالف کنند، علیه این و آن تهمت بزنند، مردم را به جان یکدیگر بیندازند که البتّه چنین اتّفاقی نمی‌افتد به توفیق الهی؛ امّا آنها قصدشان این است؛ مردم باید هوشیار باشند، متوجّه باشند. ☑️ مردم را با کمال وقاحت به مواجهه‌ی با انقلاب، با نظام دعوت میکنند؛ این مردمی که نظام متّکی به آنها است. اگر مردم پشتوانه‌ی نظام، پشتیبان نظام نبودند، این ماجرای به این اهمّیّت پیش نمی‌آمد، پیش نمیرفت؛ این قدر وقیحند که همین مردم را وادار میکنند یعنی تشویق میکنند، تحریک میکنند به مواجهه‌ی با نظام. ☑️ مردم در مقابل این تبلیغات ایستادگی کنند، علیه این تبلیغات حرکت کنند. جوانها امروز در فضای مجازی فعّالند؛ فضای مجازی میتواند ابزاری باشد برای زدن توی دهن دشمنان.» 📝 ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ✅ @savad_rasaneh
🔸 سازمان‌های امنیتی در کنار شبکه‌های اجتماعی 🔹 تجزیه و تحلیل اطلاعات مهمترین نیاز سرفرماندهی اطلاعاتی دنیا است. این کار توسط مفهومی به نام Intelligence Community جامعه اطلاعاتی ایالات متحده صورت می‌گیرد، بایستی به این نکته اشاره داشت که جامعه ایالات متحده که با اختصار Ic شناخته می‌شود، یعنی همان چیزی که جامعه اطلاعات نظامی انگلیس را میتوان از آن گرفت. 🔹شنود یکی از کارهایی است که آژانس امنیت ملی صورت می‌دهد، به صورت یک مدل مطالعاتی می‌توان به این نکته اشاره کرد، با توجه به گزارش رسانه‌ آلمانی تاگسچو، 9 سرور در حال اجرای تور هستند، از جمله یکی که در موسسه فناوری علوم کامپیوتری و آزمایشگاه هوش مصنوعی ماساچوست وجود دارد. ✅ @savad_rasaneh
نظریه و فرهنگ روش شناسی بنیادین تکوین نظریه های علمی (حمید پارسانیا).pdf
241.3K
📝 مقاله نظريه و فرهنگ؛ روش شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی نویسنده: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید پارسانیا 🔷 چکیده: روش شناسی بنیادین، به شیوه كاربرد نظريات نسبت به موضوعات مورد مطالعه آنها نمی‌پردازد، بلكه شیوه شكل گیری نظریات علمی را دنبال می‌كند. هر نظریه برای شكل گیری و تكوین تاريخی خود از برخی مبانی معرفتی و نیز زمینه‌های غیرمعرفتی بهره می‌برد. مبانی معرفتی با آنكه در تكوین تاريخی نظریات دخیل‌اند، ارتباطات منطقی نفس الامری نیز با نظریه دارند و اما مبادی وجودی غیرمعرفتی با آنكه با شیوه‌های منطقی شناخته می‌شوند، ربطی منطقی با نظریات علمی ندارند. عوامل وجودی معرفتی و غیرمعرفتی، عواملی هستند كه در حوزه فرهنگ حضور به هم رسانده‌اند و به همین دلیل شناخت ارتباط این عوامل با نظریات علمی به منزله شناخت رابطه نظریه با فرهنگ است. این مقاله با بررسی نسبت نظریه و فرهنگ، پیامدهای انتقال نظریات از دامن یک فرهنگ به فرهنگ ديگر را نیز دنبال میکند. 🔶 منبع: راهبرد فرهنگ، پاییز ۱۳۹۲، شماره بیست و سه ✅ @savad_rasaneh
📢 درسگفتار * #تفسیر_فلسفی_فیلم ۲* 🔷 با ارائه #سید_مهدی_ناظمی با نگاهی به فیلم‌های: #سرگیجه (هیچکاک) #فریادها_و_نجواها (برگمان)، #بیتل_جوس (تیم برتون)، #مرد_فیلنما (دیوید لینچ)، #بلید_رانر (ریدلی اسکات) 🕰از ۳ بهمن ماه چهارشنبه‌ها، ساعت ۱۵:۳۰ تهران/انتهای خ سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی جهت ثبت نام : ۰۹۱۲۷۶۴۷۸۲۷ ✅ @savad_rasaneh
⭕️ اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر: 🖥 انیمیشن ها: انیمیشن آخرین داستان - اشکان رهگذر انیمیشن بنیامین - محسن عنایتی انیمیشن شب آفتابی - علی مدنی 📽 آثار سینمایی: آشفته‌گی - فریدون جیرانی ایده اصلی - آزیتا موگویی بنفشه آفریقایی - مونا زندی حقیقی ۲۳ نفر - مهدی جعفری پالتو شتری - مهدی علی میرزایی تیغ و ترمه - کیومرث پوراحمد جمشیدیه - یلدا جبلی خون خدا - مرتضی علی عباس میرزایی درخونگاه - سیاوش اسعدی سال دوم دانشکده من - رسول صدرعاملی سرخپوست - نیما جاویدی سمفونی نهم - محمدرضا هنرمند شبی که ماه کامل شد - نرگس آبیار طلا - پرویز شهبازی غلامرضا تختی - بهرام توکلی قسم - محسن تنابنده قصر شیرین - رضا میرکریمی ماجرای نیمروز ۲ : رد خون - محمدحسین مهدویان متری شیش و نیم - سعید روستایی مردی بدون سایه - علی رضا رئیسیان مسخره باز - همایون غنی زاده ناگهان درخت - صفی یزدانیان ✅ @savad_rasaneh
☑️ فضای مجازی جهت‌دار و معنادار است ⚜حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه 📢فیلسوفان غربی فلسفه فضای مجازی را با روش‌های خودشان مثل روش تحلیلی، پوزیتیویست و ... بحث می‌کنند. ما باید با رویکرد حکمی به این موضوع بپردازیم چراکه فضای مجازی آن‌قدر موضوع گسترده‌ای است که تمام حوزه‌های زندگی بشر را در برگرفته است. 📢 از سنخ صنعت است، از سنخ دانش نیست. به عبارت دیگر، برساخته از نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که زاییده علوم پایه و علوم مهندسی است. وقتی یک پدیده از سنخ صنعت است پس بی‌گمان است، خنثی نیست. 📢فضای مجازی با هویت انسان ۸ کار می‌کند: نخست سرویس دهی. دوم، رفع نیاز (چه مثبت و چه منفی). سوم، نیازسازی. چهارم، کنترل و مدیریت نیازها. پنجم، ایجاد وابستگی. ششم، تعیین معیار. هفتم، ایجاد دلبستگی و باور. هشتم، تسخیر انسان. اگر علوم پایه و علوم مهندسی به دنبال توصیف و تغییر طبیعت و توصیف و تغییر انسان‌اند، ابزار این تغییر و حتی تسخیر انسان، فضای مجازی است. ✅ @savad_rasaneh
💡 دراماتورژی متون مقدس در سینما 📌 اکران ۱۰ فیلم مطرح دینی برگرفته از متون مقدس در سینما به همراه جلسه نقد و تحلیل معنا شناختی توسط اساتید و کارشناسان مجرب 🕰 دوشنبه ها، ساعت ۱۴ جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: http://reg.isoa.ir قم/خیابان هنرستان، نبش کوی ۲۰، مدرسه اسلامی هنر ✅ @savad_rasaneh
🔘 امسال 15 فیلم شاخص وجود دارد ⭕️ هر سال جشنواره فیلم فجر به عنوان محملی برای معرفی فیلم‌های سطح پایین شناخته می‌شود و از آن با واژه‌هایی همچون زجرواره و ... یاد می‌کردند. ⭕️ عضو هیأت انتخاب جشنواره در مصاحبه‌ای گفته است که امسال سطح فیلم‌ها بالاتر است و نمی‌توان مدعی انتخاب فیلم‌های سفارشی شد. ⭕️ وی گفت: حداقل 15 فیلم شاخص در این جشنواره وجود دارد و فکر می‌کنم فیلم‌های امسال جشنواره هم مخاطب عام یعنی مردم و هم مخاطب خاص یعنی منتقدین و رسانه‌ای‌ها را راضی کند. ✅ @savad_rasaneh
روش شناسی بنیادین نظریه فرهنگی استوارت هال با رویکرد انتقادی (نعمت‌الله کرم‌اللهی) .pdf
390.6K
📝 مقاله روش شناسی بنیادین نظریه فرهنگی استوارت هال با رویکرد انتقادی نویسندگان: نعمت‌الله کرم‌اللهی روح‌‌الله دهقانی 🔷 چکیده: نظریه‌های علمی را می‌توان در بستر فرهنگی شکل گیری خود مطالعه و عوامل شکل گیری آنها را تحلیل کرد. یکی از نظریات فرهنگی مطرح در اواخر سده بیستم و اوایل سده بیست‌ویکم، نظریه فرهنگی استوارت هال است. این مقاله درصدد روش شناسی انتقادی مبانی معرفتی و غیرمعرفتی نظریه فرهنگی هال است. نتایج بررسی حاضر نشان می‌دهد که مبانی غیرمعرفتی نظریه استوارت هال را میتوان در شخصیت حاشیه‌نشین وی و روزگار حاکمیت تاچریسم در فضای سیاسی اجتماعی انگلستان خالصه کرد. مبانی معرفتی نظریه فرهنگی هال را می‌توان در ساختارگرایی، اهمیت بخشیدن به قدرت سیاسی و اقتصادی، نشانه‌شناسی، فرهنگ‌گرایی و تأثیرپذیری از مکاتب و نظریه‌های مختلفی مانند نظریه هژمونی گرامشی، قدرت فوکو، بازیهای زبانی ویتگنشتاین، نشانه‌شناسی بارت و نظام ارزشی پارکین ردیابی کرد. در بررسی انتقادی مبانی نظریه فرهنگی استوارت هال میتوان گفت در رابطه بین عامل و ساختار، هال بیشتر به ساختار نزدیک میشود تا عامل، در رابطه فرهنگ با سایر حوزه‌های اجتماعی، فرهنگ را ذیل سیاست و اقتصاد قرار میدهد و در نسبت میان علوم طبیعی و علوم فرهنگی، به غلبه علوم فرهنگی بر علوم دیگر گرایش دارد. حال آنکه بر اساس حکمت اسالمی، ساختارها به‌رغم قدرتمند بودن، فاقد قدرت مستحیل کننده عامل هستند. 🔶 منبع: فصلنامه علمی پژوهشی دین و سیاست فرهنگی، زمستان ۱۳۹۳، شماره سوم ✅ @savad_rasaneh
📢 بیانیه سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا: 🔷 در این بیانیه آمده است: دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به دیدار برادر بیمار خود در آمریکا رفته بود آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی نشان داد که مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند و اگر حرفی مخالف با خود بشنوند تمام ژست‌های حقوق بشری را کنار گذاشته و به وحشیانه‌ترین وجه ممکن عمل می‌کنند، غل و زنجیر زدن به دست پای این خبرنگار زن و برداشتن روسری وی با ضرب و شتم تنها نشان‌دهنده رفتار قرون وسطایی و مخالف آزادی‌های دینی سردمداران آمریکاست. 🔷 این بیانیه در ادامه می‌افزاید: آمریکایی‌ها با اطلاع از مسلمان بودن این خبرنگار طی دو روز گذشته تنها گوشت خوک در اختیار وی گذاشته‌اند تا به لحاظ اعتقادی نیز وی را شکنجه کنند و بدتر که امکان دیدار بستگان نگران وی را فراهم نمی‌کنند تا صفحه‌ سیاه دیگری را به پرونده ضدحقوق بشری خود بیفزایند. 🔷 در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج رسانه این عمل غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا را محکوم کرده و خواهان آزادی هرچه سریع‌تر عضوی از جامعه خبرنگاران است. انجمن طلاب @savad_rasaneh
🔻برخورد قرون وسطایی آمریکایی‌ها با خبرنگار ایرانی 👈ملانی فرانکلین، مجری آمریکایی‌الاصل این شبکه که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام را برای خود برگزیده است، توسط مأموران در دی‌سی شده و تاکنون هیچ اتهامی به‌صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است. 👈گفته شده است که این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس بازداشت و سپس توسط مأموران اف.بی.آی. به مرکز بازجویی منتقل شده است. بستگان وی طی 48 ساعت گذشته نیز نتوانسته‌اند اطلاعاتی دقیق از دلایل قطعی بازداشتش کسب کنند. 👈هاشمی در گفت‌وگویی کوتاه با اعضای خانواده خود از با او در خبر داده است. وی گفته که مأموران آمریکایی به وی کرده و به‌اجبار را از سرش برداشته‌، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کرده‌اند. 📰تسنیم ✅ @savad_rasaneh