برای سازمانهای فرهنگی و سینمایی
🔘چرا فیلم سینمایی حمله به اسرائیل ساخته نشود؟
▪️یکی از افتخارات نظامی ایران در جنگ تحمیلی، حمله به پایگاه هوایی اچ ۳ در عمق هزار کیلومتری خاک عراق(نزدیکی مرز اردن!!) و انهدام کامل اسکادران هوایی دشمن بود. طراحی شگفت و اجرای بینقص این حمله از سوی دلاوران نیروی هوایی، طراحان عملیات نظامی را در جهان بهتزده کرد. سینمایی «حمله به اچ ۳»، روایت غرورآفرین این اتفاق است.
▪️اکنون آیا نباید فیلم سینمایی حمله ایران به اسرائیل ساخته شود؟ «اسراییل در چنگ پهپاد»!
▪️ساخت یک فیلم سینمایی قوی که هنرمندانه، هم غرور ملی را تصویر کند و هم مانع تحریف و نمایش وارونه دشمن از گستره و ابعاد خیره کننده طوفان پهپادی و موشکی ایران باشد.
فیلمی که چگونه فروریختن گنبد آهنین اسرائیل را روایت کند. مستندی که حقارت نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه را در مقابله با وعده صادق سپاه ایران نشان بدهد.
▪️خبر ساخت چنین فیلمی، تجدید خاطره دردناکی برای اسرائیل است و روانپریشی صهیونیستها از حمله ایران را ادامهدار خواهد کرد.
▪️ساخت این فیلم یعنی تماشای غرورملی بر پرده سینماها؛ یعنی تقویت امید و خودباوری در جان مردم.
▪️ساخت این فیلم یعنی تزریق شوق حماسه در رگهای جوشان مقاومت؛ یعنی ازدحام حامیان غزه پشت درب سینمای دنیا برای تماشا؛ تماشای حقارت مستند اسرائیل و آمریکا.
▪️ساخت این فیلم فرصتی میسازد تا عقبه فرهنگی داخلی یاد بگیرد که اگر هالیوود با عروسک سازی از قهرمانان جعلی و خیالیاش! دنیا را پر میکند، تو از قهرمانان واقعی کشورت، تصویری دیدنی بساز.
تو از شاهد ۱۳۲ و بالستیک عمادت، ماکت و بازی و نماد بساز. بساز تا ببینی چگونه کوچک و بزرگ مقاومت برای خرید نماد غرور تو صف می کشند.
▪️سینمایی حمله ایران به اسرائیل، باید امروز ساخته شود.
شما هم مطالبه کنید.
✍ محمد مهدی زارع
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
🔘#بازیهای رایانهای به عنوان یک #رسانه، از اجزا یا زیرسیستمهایی تشکیل شدهاند.
▪️تجزیه این بازیها به اجزاء و لایههای تشکیل دهنده آن، میتواند دقت در پژوهشهای #اخلاقی درباره بازیها را ارتقاء بخشد. این مقاله برآن است تا با #تحلیل بازیهای رایانهای و پژوهشهای صورت گرفته درباره آنها، لایههایی برای بازی ها تعریف کرده و به منظور تبیین این لایه ها، نمونههایی از بازیها و مسائل اخلاقی مرتبط با آنها را بررسی کند. در یک تقسیمبندی میتوان هدف، داستان، مکانیک، تعامل و نماد را به عنوان اجزا و لایههای تشکیل دهنده بازیهای رایانهای به شمار آورد. دستاورد این پژوهش علاوه بر تسریع و دقتبخشی به داوریهای اخلاقی، کمک میکند تا لایههایی که ظرفیت بیشتری برای بحثهای اخلاقی دارند، مشخص شوند و گامی در مسیر ایجاد نقشهای برای پژوهشهای اخلاقی در این نوع بازیها برداشته شود و حتی به عنوان رویکردی برای شناخت دیگر موضوعات و مسائل اخلاقی بسط داده شود.
مقاله پژوهشی «تحلیل لایهای بازیهای رایانهای: رویکردی برای داوری اخلاقی»
https://mediastudy.ihcs.ac.ir/article_4426.html
✍️محمد سلیمی (نویسنده مسئول)
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘دلبرى با حجاب!
▫️حجاب استايل هايى كه با آرايش غليظ، تبليغ حجاب ميكنند!
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از انجمن سواد رسانه طلاب
🔻انجمن سواد رسانه طلاب برگزار میکند:
📹 آموزش مستند سازی🎞
🔅حضوری و مجازی🔅
⭕️با اعطای گواهی معتبر⭕️
▪️ آشنایی با مستند سازی به صورت مقدماتی با حضور استاد حجت عدالت پناه
▪️آموزش تصویر برداری مستند با حضور استاد شهاب معلم
▪️آموزش تدوین مستند با حضور استاد محمد حسین ناصری
⏱مهلت ثبت نام تا 10 اردیبهشت
🕰زمان برگزاری 13 اردیبهشت ماه الی 24 خرداد
🏷روزهای پنجشنبه ساعت 9 الی 12
مکان: قم، شهرک پردیسان، خ شهیدان تقوی، خ آقامحمدی، آقامحمدی یک، تقاطع خ ایمان، ساختمان زعفرانیه، طبقه اول
📍https://nshn.ir/sbsLTvOxsMOw
💳هزینه ثبت نام 400 هزار تومان که با 50 درصد تخفیف ویژه برای اعضای انجمن، طلاب و دانشجویان 200 هزار تومان میباشد.
🔻برای شرکت در دوره به آیدی
@savade_rasane
🔻و یا با شماره تماس
09059496064
تماس حاصل فرمایید.
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
#دکوپاژ | #گزارش_تصویری
💢 تحلیل و بررسی سریال «گناه فرشته»
👤باحضور:
🔻تحلیلگران و ناقدان سینما
▪️استاد رنگی
▪️استاد بنی احمدی
▪️استاد موسوی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh