هرشب و بیشتر اوقات روزم که کار خاصی ندارم بهموضوعات زیادی بهطور عمیق فکر میکنم و سعی میکنم از بیشتر جهات به موضوع نگاه کنم و فکر کنم حدودا 4 سالی هست که اینکارو میکنم مخصوصا امسال
صحبتم این نبود++
خیلی زیاد از همسنها و همنسلانم شنیدم که هدفی هنوز ندارن و پیداش نکردن ، یا حس گمشدگی دارن و حس میکنن خودشون رو نمیشناسن(من برای خودم کلمه گمشدگی هویت رو بهکار میبرم++)
بهعنوان یک نوجوون میخوام بگم که فکر کنم همگی این احساس رو تجربه میکنیم برای هرکس زمان متفاوتی داره ولی درحالت کلی در سنین نوجوانیه
حس میکنم این مختص سنمونه که اینجور افکار رو داریم و وقتی 5 سال پیش آهنگای استریکیدز رو گوش میدادم متوجهش شدم(استریکیدز اوایل دبیو آهنگهاشون درمورد خودشون یا نوجوونها بود چون تو سنین نوجوانی شروع بهکار کردن پس غالبا بیشتر اهنگاشون برای نوجوونها هم هست) ، وقتی احساسات و کلماتی که در آهنگهاشون بهکار میبردن رو شنیدم متوجه شدم همگی ما اون حس خلاء رو حس میکنیم ، اما چیزی که مهمه اینه که از خودمون متنفر نشیم و بهدنبال اون خواسته که شناختن و پیدا کردن هدف ماست ، بریم!
اینکه درحال حاضر نمیدونیم چه کسی هستیم ، چه تواناییها و پتانسیلی داریم ، اگر استعدادهامون هنوز شکوفا نشدن یا نمیدونیم هدف زندگی آیندهمون چیه اشکالی نداره:)
کارهای زیادی هست که کمکمون میکنه بیشتر خودمون رو کشف کنیم؛ کشف کردن دنیا بهشیوهای که خودمون دوست داریم(حتی اگر برای دیگران عجیب و غیرمعمول باشه) و...
من قلم خوبی ندارم و نمیتونم به اندازه رزی و هولمز قشنگ صحبت کنم++
اما میتونم بهزبون یک نوجوان عادی صحبت کنم و احساساتی که خودم تجربه کردم یا درحال حاضر دارم رو باهاتون بهاشتراک بگذارم و شاید بهتون کمک کرد:)
ممنونم همیشه بههمه افکارم گوش میدین:)✨🌸
هدایت شده از رآدیو سکوت ؛
اندوه برای آدمی، پیراهنهای متفاوتی دارد، چشمهایی نیز، حتی لبخندهایی. و تو، ای اندوهِ من! در تمامی آنها زیباترین اتفاقِ هستی، زیباترین مخلوقی.
میلیونها ستاره و کهکشان وجود دارن ، بینهایت غولآساتر از کهکشان راه شیری و منظومه شمسی
ستارههای کوچیک و بزرگ و ما...
بین همهی اینها مثل ذرات گرد و غبار هستیم
هیچکس بهت فکر نمیکنه؛ خودتی که میتونی خودتو نجات بدی!
پنجرهی باز ، چای گرم ، هوای بارونی و خنک ، گسسته ، عطر هوای بارونی>>>>>>>>>>>>
من چه سبزم امروز✨🌱
هر خانوم گلی از بودن در اینجا خوشحال نیست میتونه این خونه رو ترک کنه؛ دوست ندارم کسی در خلوتگاه من بهاجبار مهمون باشه و اذیت بشه++
ارادتمند شما: بچهنون
آدمی در بهار
دلتنگ زمستان
و در زمستان، دلتنگ بهار میشود
هرچیزی که دور باشد، دلتنگی میآورد
آیا حتما باید رسیدنی در کار باشد؟
بیخیال!
بعضی چیزها وقتی نیستند، زیباترند...
_اُزدَمیر آصاف
هدایت شده از our movie
" هیچ کاری واسه آدم عاشق غیر ممکن نیست.
اگه میخواین یه کاری بکنید که مال خودِ خودتون باشه، همه چی از لرزیدن دستتون شروع میشه.
اگه نترسین یه در واستون باز میشه. عاشق باشید. "
یکجایی شنیده بودم
وقتی توی زندگیتون با تمام وجودتون عاشق شخصی یا چیزی باشین اون تبدیل میشه به قویترین محرکت توی زندگی و تا وقتی که شعله عشق توی قلبت روشنه اون انگیزه هیچوقت از بین نمیره:)