پنجرهی باز ، چای گرم ، هوای بارونی و خنک ، گسسته ، عطر هوای بارونی>>>>>>>>>>>>
من چه سبزم امروز✨🌱
هر خانوم گلی از بودن در اینجا خوشحال نیست میتونه این خونه رو ترک کنه؛ دوست ندارم کسی در خلوتگاه من بهاجبار مهمون باشه و اذیت بشه++
ارادتمند شما: بچهنون
آدمی در بهار
دلتنگ زمستان
و در زمستان، دلتنگ بهار میشود
هرچیزی که دور باشد، دلتنگی میآورد
آیا حتما باید رسیدنی در کار باشد؟
بیخیال!
بعضی چیزها وقتی نیستند، زیباترند...
_اُزدَمیر آصاف
هدایت شده از our movie
" هیچ کاری واسه آدم عاشق غیر ممکن نیست.
اگه میخواین یه کاری بکنید که مال خودِ خودتون باشه، همه چی از لرزیدن دستتون شروع میشه.
اگه نترسین یه در واستون باز میشه. عاشق باشید. "
یکجایی شنیده بودم
وقتی توی زندگیتون با تمام وجودتون عاشق شخصی یا چیزی باشین اون تبدیل میشه به قویترین محرکت توی زندگی و تا وقتی که شعله عشق توی قلبت روشنه اون انگیزه هیچوقت از بین نمیره:)
ویران شدن
تنها برای خانه اتفاق نمیافتد
من فروریختن یک نفر را
آن هم با یک جمله
بهچشم دیدهام
_جاهد ظریف اوغلو
یک کتاب قشنگ بهم معرفی کنین تا زمانی که فرصت داشتم با دنیای شما بیشتر آشنا بشم:)