ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
1:54
I just wanna feel the sun bring me to life
I just wanna see me run under the light
Without a thought in my head, I'ma take a deep breath
Just fill up my chest, I don't want any stress
I just wanna be that bird flying so high
فکر کنم باید یکروز بشینم و فوتبالیستهارو از اول ببینم++
نمیدونستم آخرش سوباسا و کاکرو باهم همتیمی میشن++
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
اگه عمو مومن ایندفعه جوابم رو بده هرکاری بگین انجام میدم++ *قول انگشتی
جدی جدی گفتما هرکاری بگین انجام میدم++
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
جدی جدی گفتما هرکاری بگین انجام میدم++
_https://eitaa.com/september_0407/450
اگر دوست داشتی ویدیو مسیج بگیر و خودتو معرفی کن:(
+ویدئومسیج فعلا نه(بعدها شاید اگه پلنهامو انجام بدم)
ولی معرفی بذارین فکر کنم چطور خودمو معرفی کنم++
میتونین سپتامبر صدام کنین!
17 سالمه ، امسال کنکوریام(فکر کنم بیشترتون میدونستین++)
تایپمم بگم؟! نمیدونم
لقبم بچهنونه
و مهمترین: سرباز عمو مومن و یکی از وحشیهای کلاس استاد شجاعیم++