eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ضریب‌دادنِ رسانه‌های بیگانه به هتاکی گرگیـچ 🔸در ابتدا باید گفت اظهارت هتاکانه‌ی گرگیچ از هر منظری مردود، کذب و برخلاف وحدت مسلمین است که قطعا باید با ایشان برخورد قانونی شود. 🔸اما با بررسی رسانه‌ها براحتی می‌توان متوجه شد که رسانه‌های بیگانه، که در ستیز با مسلمانان و به‌خصوص شیعیان سابقه‌ی طولانی دارند در چرخشی عجیب، دلسوز شده و با به‌کارگیری شبکه‌های انحرافی تشیع لندنی، آتش بیار معرکه شده‌اند. که باید گفت "ناگهان گربه زاهد می‌شود"! اینجاست که جوانان عاشق اهلبیت، باید هوشیاری به‌خرج داده و در پازل رسانه‌های بیگانه و در دام پهن شده‌ی دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی نیفتند. 🔸در این برهه حساس، دشمن به‌خوبی می‌داند که سیاست خارجی در امتداد سیاست داخلی است. و به همین خاطر دنبال ایجاد تنش داخلی در آستانه‌ی مذاکرات، برای باج‌گیری و گرفتن دست برتر از تیم مذاکره‌کننده‌ی ایرانی است. دشمن وقتی نتوانست از تنش آبی بهره‌برداری کافی را بکند، حال و در نزدیکی ایام فاطمیه این هتاکی و ضریب‌دادن رسانه‌ای به آن توسط شبکه‌های انحرافی پروژه جدید آنهاست. 🔸جوانان شیعه باید دقت کنند خطای یک شخص را به‌پای کل برادران محترم اهل‌سنت نگذارند و این گستاخی را بهانه‌ای برای توهین به علمای اهل سنت قرار ندهند. بقول حضرت مولانا: «گر تو با بد، بد کنی پس فرق چیست»؟ اما از همه علمای اهل سنت انتظار اینست که مثل سایرین با محکوم کردن این سخنان وحدت‌شکن، آتش «فتنـه» را خاموش کنند. 🔺در پایان فراموش نکنیم وحدت در منطق انقلاب اسلامی نه یک تاکتیک و استراتژیک، بلکه یک «ایدئولوژی» است و برهم زننده‌ی «وحدت» در جهان اسلام از هر مذهبی و هر فرقه‌ای که باشد محکوم است. ✍ محمد میـری @seraj1397 .
🔴 پیام برکناری مولوی گرگیج 🔻‏برکناری گرگیج از امامتِ نمازجمعه آزادشهر چند پیام دارد: 👈 وحدت یک شعار نیست. 👈 وحدت یک خط قرمز است. 👈 این خط قرمز نباید شکسته شود و اگر کسی وحدت را شکست باید هزینه‌اش را بدهد. 👈 جمهوری اسلامی بر سر این خط قرمز با هیچکس (اعم از روحانی شیعه و سنی) شوخی ندارد! @seraj1397 .
🔴 ‏نامه محرمانهٔ ‎شورای نگهبان به "‎علی لاریجانی" که دلایل ‎ردصلاحیت او را عنوان کردند منتشر شد 🔻چنــــد نکتــــه:👇👇 🔸آقای لاریجانی در بخشی از جوابیه خود به شورای نگهبان انتقاد کرده که چرا این شورا با اینکه ۲٠ روز فرصت بررسی توافق هسته‌ای را داشته، یک روزه آن را تایید کرده!؟ 🔸به ایشان باید گفت: جناب لاریجانی! شما را ۲٠ دقیقه‌ای تصویب کردید! شورای نگهبان ۲۴ ساعته! اتفاقا شما باید از شورای نگهبان گلایه می‌کردید که چرا ۷۲ برابر مجلس برای بررسی برجام وقت گذاشته! 🔸آقای علی لاریجانی، وقتی دختـرِ جنابعالی و همسرش با ویزایH1b در کشور متخاصم آمریکاست؛ حتی کاندیداتوری شما برای ریاست جمهوری این ملت، هم فاجعه امنیتی بود، هم پایمال کردن آرمانهای ضد استکباری و ساده زیستی انقلاب و دهن‌کجی به اقشار محرومی که غصه نان دارند.. 🔸مردم از این طلبکاریها خسته‌اند... @seraj1397 .
🔴 روایتـی غلـط از یک اشتـباه 👈 فتنـه یعنی اینکه جریان سیاسیِ منحرف که خط‌دهندهٔ تجمعات معلمـان بود می‌دانستند که مجلس قراره طرح رتبه‌بندی معلمان را تصویب کند، لـذا: 1⃣ با خباثت تمام تجمعات راه انداختند تا حالا بگویند اقدام مجلس بخاطر تجمعات معلمین بوده! 2⃣ به جامعه القا کنند که باید تجمع کنید تا مشکلتان حل شود! 3⃣ نفوذی‌های فتنه‌گران به جریانات فتنه کد می‌دهند چند روز قبل از اینکه، کارهایی که قراره دولت و مجلس حل کنند، برنامه تجمعات را سازماندهی کنند! 4⃣ قطعا سازماندهی تجمعات برای تضعیف نظام و دولت توسط فتنه‌گرانِ پنهان ادامه خواهد داشت. البته عده‌ای هم ساده‌لوحانه در تجمعات شرکت می‌کنند. این موارد هوشمندی بیگانگان را در مسایل داخلی نشان میدهد. ✅ یادمان باشد پیـر ما گفت: «شما روایت کنید حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند؛ هر جور دلش میخواهد؛ توجیه میکند، دروغ میگوید [آن هم] ۱۸۰ درجه خلاف واقع؛» ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ @seraj1397 .
🔴 هـم‌افـزا کردن تجمعـات؟ 🔸چند ماهی است که تجمعات مطالبه‌گرانهٔ اقشاری مانند کشاورزان، معلمان، کارگرانی که حقوق معوقه دارند و....، نمـود و گسترهٔ بیشتری یافته که باید به مطالبات به حق آنان رسیدگی شود، امـا دو نکتــــــه: 1⃣ اغلب این مطالبات خواسته‌های انباشته شدهٔ ادوار گذشته است که پاسخگویی به آنها به این دولت رسیده است. 2⃣ تلاش آشکاری صورت می‌گیرد که این تجمعات در کشور هم‌افـزا شده و چهره ناموفقی از دولت جدید در حل مشکلات ترسیم شود. البته این هم افزا نمودن در فضای مجازی مشهودتر است که دست رقبا و مخالفان دولت جدید در این امر، چندان پنهان نیست. 🔸روشنگری و مراقبت از سوء استفاده بدخواهان از این تجمعات، از مصادیق جهاد تبیین خواهد بود. ✍ دکتر قاسم حبیب‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴️ آیندهٔ برجـام چه خواهد شد؟ 🔸سناریوها و تحلیل‌های مختلف برای چیست؟ @seraj1397 .
751.pdf
330.8K
🔴 چرا اروپائیان آرام و قرار ندارند؟حنیف غفـاری @seraj1397 .
36.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ناشنیده‌هایی‌پیرامون‌کنترل‌جمعیت ❓کاهش جمعیت از چه سالی شروع شد؟ ❓واکنش رهبری انقلاب به سیاست کنترل جمعیت؟ ❓معنای عذرخواهی رهبری از سیاست کنترل جمعیت چیست؟ ❓سوء استفاده شیطنت آمیز از سیاست کنترل جمعیت بر علیه رهبر انقلاب ❓اغراق در تاثیر سیاست تحدید موالید در کاهش جمعیت ❓علت‌های اساسی کاهش جمعیت... ✍ دکتر حمیدرضا ابراهیمی seraj1397 .
. 🔴 قمـــار لاریجـانی 🔻لاریجانی بعداز ۵ ماه، نامهٔ شورای نگهبان را منتشر کرده و پاسخ‌های تند و طلبکارانه داده است و اما چند نکتــه: 1⃣- او فکر کرده است که می‌تواند روی فشار اپوزیسیون و رسانه‌های معاند حساب باز کند تا شرایط را علیه شورای نگهبان و به نفع خود رقم بزند. 2⃣- به زعم او این نوع انتشار و پاسخ تند، می‌تواند فضای افکار عمومی را احساسی کرده تا فـارغ از موارد شورای نگهبان، نوک پیکان حمله را علیه این نهاد نظارتی تنظیم کند. 3⃣- او فضا را روز به روز بدتر از قبل می‌بیند و در واقع کرده است تا از این وضعیتی که می‌رود تا از سپهر سیاسی کشور حذف شود، بیرون آمده و باز زمینـه را برای کنش‌گریِ سیاسی خود فراهم کند. یادمان نرود آن سطح از همکاری و همراهی با روحانی، به همین منظور بوده است تا از ظرفیت‌های پیش آمده و رسانه‌ای اصلاحات و اعتدال! و البته ابتکار خودش بهره ببرد تا در همین وضعیت آخرین پلکان رسیدن به قدرت را طی کند! اما این به ضرر او تمام می‌شود، چون نه رسانه‌های اپوزیسیون و اصلاحات اینقدر ظرفیت تأثیرگذاری دارند و نه پشتوانه افکار عمومی او را همراهی می‌کند. اتفاقاً فضای احساسی که او روی آن حساب باز کرده است به زودی منطقی شده و ملاک‌های شورای نگهبان، علیه او می‌شود. او در توهّـمِ است، اما با انتشار این نامه و این فضای ایجاد شده نوعی معیارگذاری از شورای نگهبان برای همه ایجاد کرده است. او در توهمِ هرچه بوده است باید بداند همه این موارد ملاک‌هایی بودند که "مورد پسند و مطالبـهٔ عامـه جامعه" است. ✍ محمود باقــری @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پروتکلهای صهیونیسم.pdf
844.4K
🔴 پـروتکـل‌های صهیـونیسـم 🔸با ۲۴ پروتکل یهودی صهیونیستی بیشتر آشنا شوید... @seraj1397 .
نمادهای فراماسونری .ppt
1.9M
🔴 نمــادهـای فـراماسـونری نمـاد شیطـان‌پرستی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اسلامشهر/ احتمال تعطیلی روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی 🔸آیا وعده استاندار برای تامین اعتبار و تسریع در روند احداث این طرح مهم عملی می‌شود؟ @seraj1397 .
🔴 تاکید سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت تبیین حماسه بزرگ نـه‌دی ♨️ حسین حبیبی: ادارات و دستگاههای اجرایی در برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند. 🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت شهرستان بیان داشت: امسال با استقرار دولت انقلابی و مردمی، برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی با ارتقاء کمی و کیفی و بهتر از قبل برگزار خواهد شد. 🔸وی در ادامه با بیان اینکه در دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می‌شود مناسبت‌های بزرگی همچون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و... قرار دارد گفت: تمامی ادارات و دستگاهها باید در اجرای برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند. 🔸حبیبی همچنین از برنامه ریزی‌ها برای تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در شهرک امام خمینی (مسکن مهر ضیاءآباد) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در دهه بصیرت خبر داد. @seraj1397 .
🔴 نشست مشترک سرپرست فرمانداری اسلامشهر با مدیر کل راه آهن استان تهران/ قدردانی حسین حبیبی از اقدامات انجام شده توسط راه آهن جمهوری اسلامی جهت راه اندازی بندر خشک آپرین 🔸حسین حبیبی در سخنانی در این نشست مشترک از اقدامات انجام شده توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی جهت راه اندازی بندر خشک آپرین قدردانی کرد و اظهار داشت: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا در روند استقرار واحد گمرک در این مجموعه نیز تسریع شود. 🔸وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی بندر خشک آپرین در ایجاد تحول در حوزه اقتصاد شهرستان گفت: طبق پیش بینی ها حداقل ۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم با آغاز بکار بندر خشک آپرین فراهم می‌شود که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری در شهرستان تاثیر بسزایی ایجاد کند. @seraj1397 .
🔴 دکتر شریفیان: حل مسائل جامعه کارگری کشور را اولویت خود میدانم 🔸دکتر شریفیان نماینده مردم مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر خانه کارگر شهرستان اسلامشهر گفت: چرخ سنگین صنعت کشور به دست توانمند کارگران میچرخد و حل مسائل جامعه کارگری کشور را اولویت خود میدانم. 🔸شریفیان تصریح کرد: در حوزه قانونگذاری باید تلاش کنیم تا ضمن در نظر گرفتن سه ضلع حوزه کار در کشور اعم از دولت، بخش کارفرمایی و بخش کارگری توازن مناسبی بین نحوه ارتباط این سه بخش برقرار کنیم. 🔸شریفیان ادامه داد: یکی از مسائلی که در خصوص آن خلاء قانونی وجود داشت موضوع بیمه و نحوه اشتغال در کارگاههای کمتر از ۱۰ نفر و کارگاههای کوچک در حوزه روستایی بود که بر این اساس طرح الحاق یک تبصره به ماده ۴۱ قانون کار را پیشنهاد دادیم که روند بررسی آن درحال انجام است. 🔸در ادامه این جلسه، پورطالبیان دبیر خانه کارگر اسلامشهر پیرامون مسائل کارگران در شهرستان و کشور موضوعاتی را مطرح و نقطه نظرات جامعه کارگری را در خصوص تبصره الحاقی به ماده ۴۱ قانون کار ارائه کرده و مقرر شد پیشنهادات تکمیلی در این خصوص را برای طرح در کمیسیون اجتماعی به نماینده مجلس ارائه نمایند. @seraj1397 .
🔴 سرعت اجرای پروژه بی‌نظیر است/ تونل مترو اسلامشهر از شاتره عبور کرد 🔸پروژه‌ای که یک زمان عده‌ای تلاش می‌کردند مردم را ناامید کنند و بگویند تا صدسال دیگر هم اجرایی نمی‌شود، امروز تونل آن از شاتـره هم عبور کرده است. 🔸در هفته‌های آتی عملیات احداث ایستگاه اصلی این مسیر مترو در میدان نماز کلید خواهد خورد تا مترو اسلامشهر یک ایستگاه دیگر به واقعیت نزدیک شود. 🔸متاسفانه شهرداری و شورای شهر چهاردانگه که عملیات ساخت ایستگاه شهر خودشان را تقبل کرده بودند پیشرفت قابل توجهی نداشته‌اند و همچنان اندر خم انتخاب و تحمیل شهرداری هستند که بارها جواب خودش را پس داده و حالا شهر را معطل این تصمیم غلط کرده‌اند! 🔸مطمئتا رضایتمندی و امیدواری مردم، بزرگترین تقدیرنامه ای است که می شود به دست مسئولان شهرداری اسلامشهر و شورای شهر داد. 🔸لابلای این همه گرفتاری و مشکل، گرانی‌های نفس گیر، تورم جان فرسا و هزار و یک تهدید و دشواری دیگر، همین یک خبر می‌تواند به اندازه کافی به همه ما دلگرمی نسبی بدهد. واقعا خداقوت.../سپیده‌نیوز @seraj1397 .
🔴 عبور سخت تیم سپاهان اصفهان از ستارگان اسلامشهری 🔸در مرحله یک شانزدهم نهاییِ مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، سپاهان اصفهان در یک بازی سخت توانست «یک بر صفر» در مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر به پیروزی برسد. 🔸تیم اورکی اسلامشهر در این مسابقه یک بازی منظم، قدرتمند و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. @seraj1397 .
🔴 حضور کاراته‌کاهای اسلامشهری در مسابقات آسیایی قزاقستان 🔸سجاد گنج‌زاده در کومیته تیمی، موسی گنج‌زاده بعنوان مربی تیم زیر ۲۱سال و رومینا خادمی در وزن 47- نوجوانان، در این مسابقات حضور خواهند یافت. @seraj1397 .
🔴 کسب رتبه دوم جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم، توسط قاری ممتاز اسلامشهری 🔸استاد حمید رحیمی در مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی، با رای و انتخاب مستقیم مردم و نظر استادان فن، بعنوان نفر دوم برگزیده شد. 🔸برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون را از خداوند متعال خواستاریم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 یلـــدای فـاطمــــی؛ 🔸آماده سازی کیک‌ و بسته‌های ویژه شب یلدا، برای خانواده‌های نیازمند و محرومین اسلامشهری، به نیابت از شهدای مدافع حرم @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛ 💠 پویش ملی کتابخوانی «مثبت۳» با موضــوع فــرزنـدآوری 👈 ویژه آقایان بالای ۱۸ سال و بانوان بالای ۱۶ سال 🔻جـوایــــز: ✓ یک واحد آپارتمان در استان تهران ✓ ۳۱۳ کارت هدیه ۳٠٠ هزار تومانی 🔻آخرین مهلت شرکت در مسابقه: ۳٠ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ 🔻جهت تهیه کتاب با ۳٠درصد تخفیف و ارسال رایگان، کلمه «مثبت سه» را به سامانه پیامکی ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال نمایید. 🔻آی‌دی شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، ایتا، بله و اینستاگرام): @ketabmosbat3 (اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر) @seraj1397 .
🔴 با پیگیری دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر صورت گرفت؛ مجتمع های گردشگری به شهرداری اسلامشهر واگذار شد 🔸به گزارش روابط‌عمومی دفتر ارتباط مردمی خانه ملت در اسلامشهر، با پیگیری ناصر احمدی مسئول دفتر ارتباط مردمی دکتر شریفیان نماینده مجلس، ۳ مجتمع گردشگری و تفریحی سطح شهر طبق تفاهمنامه‌ای مشترک به صورت دائمی به شهرداری اسلامشهر واگذار گردید. @seraj1397 .