eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
نمادهای فراماسونری .ppt
1.9M
🔴 نمــادهـای فـراماسـونری نمـاد شیطـان‌پرستی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اسلامشهر/ احتمال تعطیلی روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی 🔸آیا وعده استاندار برای تامین اعتبار و تسریع در روند احداث این طرح مهم عملی می‌شود؟ @seraj1397 .
🔴 تاکید سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت تبیین حماسه بزرگ نـه‌دی ♨️ حسین حبیبی: ادارات و دستگاههای اجرایی در برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند. 🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت شهرستان بیان داشت: امسال با استقرار دولت انقلابی و مردمی، برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی با ارتقاء کمی و کیفی و بهتر از قبل برگزار خواهد شد. 🔸وی در ادامه با بیان اینکه در دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می‌شود مناسبت‌های بزرگی همچون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و... قرار دارد گفت: تمامی ادارات و دستگاهها باید در اجرای برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند. 🔸حبیبی همچنین از برنامه ریزی‌ها برای تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در شهرک امام خمینی (مسکن مهر ضیاءآباد) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در دهه بصیرت خبر داد. @seraj1397 .
🔴 نشست مشترک سرپرست فرمانداری اسلامشهر با مدیر کل راه آهن استان تهران/ قدردانی حسین حبیبی از اقدامات انجام شده توسط راه آهن جمهوری اسلامی جهت راه اندازی بندر خشک آپرین 🔸حسین حبیبی در سخنانی در این نشست مشترک از اقدامات انجام شده توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی جهت راه اندازی بندر خشک آپرین قدردانی کرد و اظهار داشت: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا در روند استقرار واحد گمرک در این مجموعه نیز تسریع شود. 🔸وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی بندر خشک آپرین در ایجاد تحول در حوزه اقتصاد شهرستان گفت: طبق پیش بینی ها حداقل ۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم با آغاز بکار بندر خشک آپرین فراهم می‌شود که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری در شهرستان تاثیر بسزایی ایجاد کند. @seraj1397 .
🔴 دکتر شریفیان: حل مسائل جامعه کارگری کشور را اولویت خود میدانم 🔸دکتر شریفیان نماینده مردم مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر خانه کارگر شهرستان اسلامشهر گفت: چرخ سنگین صنعت کشور به دست توانمند کارگران میچرخد و حل مسائل جامعه کارگری کشور را اولویت خود میدانم. 🔸شریفیان تصریح کرد: در حوزه قانونگذاری باید تلاش کنیم تا ضمن در نظر گرفتن سه ضلع حوزه کار در کشور اعم از دولت، بخش کارفرمایی و بخش کارگری توازن مناسبی بین نحوه ارتباط این سه بخش برقرار کنیم. 🔸شریفیان ادامه داد: یکی از مسائلی که در خصوص آن خلاء قانونی وجود داشت موضوع بیمه و نحوه اشتغال در کارگاههای کمتر از ۱۰ نفر و کارگاههای کوچک در حوزه روستایی بود که بر این اساس طرح الحاق یک تبصره به ماده ۴۱ قانون کار را پیشنهاد دادیم که روند بررسی آن درحال انجام است. 🔸در ادامه این جلسه، پورطالبیان دبیر خانه کارگر اسلامشهر پیرامون مسائل کارگران در شهرستان و کشور موضوعاتی را مطرح و نقطه نظرات جامعه کارگری را در خصوص تبصره الحاقی به ماده ۴۱ قانون کار ارائه کرده و مقرر شد پیشنهادات تکمیلی در این خصوص را برای طرح در کمیسیون اجتماعی به نماینده مجلس ارائه نمایند. @seraj1397 .
🔴 سرعت اجرای پروژه بی‌نظیر است/ تونل مترو اسلامشهر از شاتره عبور کرد 🔸پروژه‌ای که یک زمان عده‌ای تلاش می‌کردند مردم را ناامید کنند و بگویند تا صدسال دیگر هم اجرایی نمی‌شود، امروز تونل آن از شاتـره هم عبور کرده است. 🔸در هفته‌های آتی عملیات احداث ایستگاه اصلی این مسیر مترو در میدان نماز کلید خواهد خورد تا مترو اسلامشهر یک ایستگاه دیگر به واقعیت نزدیک شود. 🔸متاسفانه شهرداری و شورای شهر چهاردانگه که عملیات ساخت ایستگاه شهر خودشان را تقبل کرده بودند پیشرفت قابل توجهی نداشته‌اند و همچنان اندر خم انتخاب و تحمیل شهرداری هستند که بارها جواب خودش را پس داده و حالا شهر را معطل این تصمیم غلط کرده‌اند! 🔸مطمئتا رضایتمندی و امیدواری مردم، بزرگترین تقدیرنامه ای است که می شود به دست مسئولان شهرداری اسلامشهر و شورای شهر داد. 🔸لابلای این همه گرفتاری و مشکل، گرانی‌های نفس گیر، تورم جان فرسا و هزار و یک تهدید و دشواری دیگر، همین یک خبر می‌تواند به اندازه کافی به همه ما دلگرمی نسبی بدهد. واقعا خداقوت.../سپیده‌نیوز @seraj1397 .
🔴 عبور سخت تیم سپاهان اصفهان از ستارگان اسلامشهری 🔸در مرحله یک شانزدهم نهاییِ مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، سپاهان اصفهان در یک بازی سخت توانست «یک بر صفر» در مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر به پیروزی برسد. 🔸تیم اورکی اسلامشهر در این مسابقه یک بازی منظم، قدرتمند و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. @seraj1397 .
🔴 حضور کاراته‌کاهای اسلامشهری در مسابقات آسیایی قزاقستان 🔸سجاد گنج‌زاده در کومیته تیمی، موسی گنج‌زاده بعنوان مربی تیم زیر ۲۱سال و رومینا خادمی در وزن 47- نوجوانان، در این مسابقات حضور خواهند یافت. @seraj1397 .
🔴 کسب رتبه دوم جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم، توسط قاری ممتاز اسلامشهری 🔸استاد حمید رحیمی در مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی، با رای و انتخاب مستقیم مردم و نظر استادان فن، بعنوان نفر دوم برگزیده شد. 🔸برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون را از خداوند متعال خواستاریم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 یلـــدای فـاطمــــی؛ 🔸آماده سازی کیک‌ و بسته‌های ویژه شب یلدا، برای خانواده‌های نیازمند و محرومین اسلامشهری، به نیابت از شهدای مدافع حرم @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛ 💠 پویش ملی کتابخوانی «مثبت۳» با موضــوع فــرزنـدآوری 👈 ویژه آقایان بالای ۱۸ سال و بانوان بالای ۱۶ سال 🔻جـوایــــز: ✓ یک واحد آپارتمان در استان تهران ✓ ۳۱۳ کارت هدیه ۳٠٠ هزار تومانی 🔻آخرین مهلت شرکت در مسابقه: ۳٠ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ 🔻جهت تهیه کتاب با ۳٠درصد تخفیف و ارسال رایگان، کلمه «مثبت سه» را به سامانه پیامکی ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال نمایید. 🔻آی‌دی شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، ایتا، بله و اینستاگرام): @ketabmosbat3 (اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر) @seraj1397 .
🔴 با پیگیری دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر صورت گرفت؛ مجتمع های گردشگری به شهرداری اسلامشهر واگذار شد 🔸به گزارش روابط‌عمومی دفتر ارتباط مردمی خانه ملت در اسلامشهر، با پیگیری ناصر احمدی مسئول دفتر ارتباط مردمی دکتر شریفیان نماینده مجلس، ۳ مجتمع گردشگری و تفریحی سطح شهر طبق تفاهمنامه‌ای مشترک به صورت دائمی به شهرداری اسلامشهر واگذار گردید. @seraj1397 .
🔴 راههای ارتباط مستقیم مردم با حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛ السّّلامُ عَلَیکِ اَیَّتُهَا الصِدّیقَـةُ الشَّهیـدَة 🚩 نمــایـش بـــزرگ مـــادر آسمــانـی هیئت محبان‌الرضا(ع) واوان برگزار می نماید/ روایتی از مصـائب اوّلیـن مدافـع ولایـت 🔸زمان: جمعه ۱٠دی الی پنجشنبه ۱۶ دی، از ساعت ۱۹:۳٠ 🔸مکان: اسلامشهر، شهرک واوان، ابتدای بلوار حضرت ولیعصر(عج)، روبروی پمـپ گـاز، ستاد بحران شهرداری 🔻رزرو بلیط نمایش(رایگان) از طریق: *۶۶۵۵*۱*۸۸۸۸۰# 🔻شماره پشتیبانی: *۰۹۱۹۵۴۰۵۰۵۶* @seraj1397 .
؛ 🔴 درس اخــــلاق (جلسات هفتگـی) 👈 حجةالاسلام استـاد فـرجــی 🔸هر هفته سه‌شنبـه‌ها، ساعت ۱۹:۴۵ 🔸اسلامشهر، انتهای خیابان نواب، مهدیه جنوبی، مسجد امام جواد(ع) @seraj1397 .
؛ 🏴 اولین سالگرد درگذشت پیرغلام و بسیجیِ مهربانی که همه دوستش داشتند... 🔸مراسم بزرگداشت اولین سالگرد رزمنده بسیجی و جهادگر با اخلاص «حاج عزیز نظامی» روز جمعه ۳ دیماه، ساعت ۱۵:٠٠ در کنار مزار آنمرحوم واقع در دارالسلام برگزار خواهد شد. 🔸از همه دوستان دعوت می‌شود تا در مراسم آن مرحوم شرکت نمایند. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‼️دادن سود در برابر قرض 🔷 سوال: شخصی پولی را برای انجام یک کار اقتصادی قرض گرفت، اگر آن کار برای او سودآور باشد، آیا جایز است مبلغی از سود آن را به قرض دهنده بپردازد؟ و آیا جایز است قرض دهنده آن را مطالبه کند؟ ✅ جوال: قرض دهنده حقّی در سود حاصل از تجارت قرض گيرنده با مال قرضی ندارد و نمیتواند هيچ مقداری از آن سود را از او مطالبه کند، ولی اگر قرض گيرنده خودش بخواهد بدون هيچ قرار قبلی با پرداخت مبلغی زائد بر مقدار اصل قرض به قرضدهنده به او نيکی کند، اشکال ندارد، بلکه مستحب است. 📕منبع: khamenei.ir @seraj1397 .
🏴 مدّاحی مرد در مراسم عزاداری بانوان 🔷 سوال: مدّاحی مرد در مراسم عزاداری بانوان چه حکمی دارد؟ آیا هم نوایی زنان با مداح مرد اشکال دارد؟ ✅ جواب: اگر خوف مفسده باشد، باید از آن اجتناب شود. 📕منبع: khamenei.ir @seraj1397 .
🏴 ایام فاطمیّـه 🔷 سوال: چه روزهایی ایام فاطمیه محسوب می‌شود؟ ✅ جواب: روز شهادت (۱۳ جمادی الاول و ۳ جمادی‌الثانی) و ایام نزدیک آن، ایام فاطمیه محسوب می‌شود و شایسته است در همه این ایام، حرمت عزاداری حضرت فاطمه سلام‌الله علیها حفظ شود. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛ 🔴 قاضی می‌تواند دستور «ردیابی موبایل مجرم مالی» را برای دستگیری او صادر کند ⁉️ سوال: آیا در محکومیت‌هاي مالی امکان مکان‌یابی و ردیابی محکومٌ علیه بوسیله کنترل مخابرات شنود یا اخذ BTS وجود دارد؟  ✅ پاسـخ: 🔸پس از اعمال ماده۳ قانون نحوه اجراي "محکومیت‌هاي مالی" مصوب ۱۳۹۴ به دستور قاضی مربوط هرگونه اقدام قانونی لازم براي دستگیري محکوم علیه از جمله ردیابی از طریق تلفن همراه جهت وي انجام می‌شود. 🔸زیرا دستگیري محکوم‌علیه از لوازم بازداشت وي است و إذن در شئی اذن در لوازم آن نیز هست. @seraj1397 .