eitaa logo
پایگاه تحلیلی صراط
5.3هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
2.6هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری تحلیلی #صراط رسانه حوزه و روحانیت انقلابی www.seratzanjan.ir راه ارتباطی_ارسال سوژه: @masir1403 صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/serat_ir1/
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ انگلیس می‌خواهد اسلام را خفه کند. 🔸سید مصطفی محقق داماد، حاج شیخ عبدالکریم یزدی را صاحب موضع جدایی دین از سیاست خطاب می‌کند، در حالی که سید محسن صدرالاشراف در کتاب خاطراتش، چیز دیگری می‌گوید. @serat_zanjan
38.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 صد سالگی حوزه در سایه تحجر غربی 🔹 اخیرا برنامه ای با عنوان صد سالگی حوزه در تهران با حضور برخی افراد برگزار می شود که در محتوای این جلسه و اظهارات برخی افراد در آنجا رد پای تحجر غربی دیده می شود که با حقیقت حوزه فرسنگ ها فاصله دارد./خبرگزاری رسا @serat_zanajn
🔰 واشکافی نسبت میان حوزه های علمیه و ساختار حاکمیت. ♨️در برنامه مطرح شد: 👤استاد قاضی‌زاده: حوزه باید ناصح و ناظر حکومت باشد 🔹در اینکه اسلام، نظام اقتصادی و سیاسی دارد، با امام خمینی مخالفم. 👤حجت الاسلام پیروزمند: اقامه دین وظیفه روحانیت است/تقریر شما از امام خمینی تحریف ایشان است! 🔻قاضی زاده: 🔹حوزه ما مقابل حاکمیت نه توجیه‌گر و تابع حاکمیت که باید مستقل و ناصح حاکمیت باشد و روی این کلید واژه باید تأکید جدی داشت. 🔸آیت الله سیستانی به آیت الله امینی گفته بودند، شما هم کمتر در کار مردم دخالت کنید، بگذارید حاکمیت و جامعه در اختیار مردم باشد و خودتان را دست برتر نگیرید! 🔻پیروزمند: 🔹انتظار دارم آقای قاضی زاده به آیات مکرر قرآن رجوع کنند که اقامه قسط، مسؤولیت انبیاست و باید ادامه آن را توضیح داد که سهم روحانیت از اقامه قسط چیست؟ بنده معتقد نیستم همه چیز در اختیار روحانیت باشد؛می‌خواهم عرض کنم تقریر شما از امام خمینی تحریف ایشان است... 🔻در این مناظره شاهد تقابل دو دیدگاه در بین حوزویان بودیم. 1️⃣دیدگاهی که معتقد به لزوم حضور روحانیت در بخش هایی از حاکمیت برای اقامه دین است. 2️⃣دیدگاهی که خواهان حضور حداقلی روحانیت در ساختار حاکمیت به جهت حفظ شأن نصیحتی است. 🔹آقای قاضی زاده سعی دارد از سیره آیات عظام سیستانی، شبیری و صافی در جهت فاصله گرفتن از امور حکومتی، به عنوان سیره مورد قبول امام راحل یاد کند که با مقاومت پیروزمند مواجه می شود. https://tv4.ir/episodeinfo/286119 @serat_zanjan
هدایت شده از لب المیزان
ج47_بهترین فرصت وباقی ماندن برعهدوفاداری به انقلاب.mp3
10.38M
📚 ✅بهترین فرصت و باقی ماندن بر عهد وفاداری به انقلاب 🔮استاداصغرطاهرزاده 🕕جلسه47 (1400/09/29) 🌐https://lobolmizan.ir/sound/820 کانال لب المیزان 📱 @lobolmizan کانال صدای لب المیزان 📱 @sound_lobolmizan
⭕️ حضور طلاب در مدرسه 🔻حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در برنامه دیشب تلویزیون اینترنتی پاسخ، ضمن اشاره به موفقیت طلاب در مدارس آموزش و پرورش بیان داشت: 🔹 حوزه هرگز قصد نهال فروشی ندارد ولی در شرایط فعلی حضور طلاب در مدارس واجب است. 🔹ما در شرایطی هستیم که جوان ها و نوجوان هایمان تحت تاثیر تهاجم شبهات و ...قرار می گیرند. @SERAT_ZANJAN
⭕️ ورود فقهی به مسائل جدید مانند متاورس... 👤استاد ابوالقاسم علیدوست: 🔹اگر فقیه بخواهد یک گزاره شرعی را بیان کند، بدون بیان موضوع‌ نمی‌شود. هر گزاره شرعی، یک مبتدا، نهاد و خبر دارد، مثلاً وقتی گفته می‌شود که بخش خاصی از موسیقی حرام است هم حکم‌ بیان شده و هم موضوع‌. متأسفانه به راحتی حتی در کلمات فضلا بین موضوع‌شناسی و مصداق‌شناسی خلط و آمیختگی نادرستی ایجاد می‌شود. 🔹ورود به مسائل نوپدید از منظر فقهی بایسته‌هایی دارد که بی‌توجهی به آنها باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. فقیه باید میان موضوع‌ و مصداق فرق قائل شود و در همه موارد وارد تعیین مصادیق نشود و اجازه دهد که موضوع نوپدید به حدی از استقرار برسد که بتوان در مورد آن موضع گرفت. 🔹برخی موضوعات نیازمند گفتمان مخصوص به خود است. گاهی بنده ورود به مسائل فقهی را اتمیک و غیرنظام‌وار می‌بینم و ماحصل آن همین نظام بانکی است که نه مردم راضی هستند و نه اقتصاددان‌ها و نه فقها و احساس می‌کنم. @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ چرا امام نامه بازرگان را پاره کرد؟! ♦️بازرگان نامه‌ای به امام نوشت که با بسم‌الله شروع نشده بود. به جای انقلاب اسلامی هم از لفظ «انقلاب ایران» استفاده کرده بود. ♦️امام در جا نامه را پاره کردند و فرمودند: «بگویید به ایشان فلانی نامه را پاره کرد. چند بار من به شما بگویم که انقلاب، «انقلاب اسلامی» است. انقلاب در ایران کار نکرد، این اسلام بود که کار کرد» 📚 کتاب «حاشیه‌های مهم‌تر از متن»، ص 239 / به نقل از «برداشت هایی از سیره امام خمینی (ره)»، ص 33 @serat_zanjan
🔰سعادت حقیقی در پازل جامعه اسلامی گفتاری پیرامون روابط اجتماعی مسلمین در قرآن 🔰سوره آل عمران آیه 200 ▪️"یَأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا اصبرُوا وَ صابِرُوا وَ رَابِطوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ" 📌اى اهل ایمان در کار دین صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیا و مراقب کار دشمن بوده و خدا ترس ‌ باشید، باشد که پیروز و رستگار گردید. 🔰 الميزان، ج‌4، ص 144؛ 📌این آیه به منزله خلاصه گیرى از بیان مفصلى است که در سوره آمده و مى خواهد از آن آیات براى ما نتیجه گیرى نماید. 🔹️امرهائى که در این آیه آمده یعنى امر (اصبروا) و (صابروا) و (رابطوا) و (اتقوا) همه مطلق و بدون قید است درنتیجه صبرش، هم شامل صبر بر شدائد مى شود و هم شامل صبر در اطاعت خدا و همچنین صبر بر ترک معصیت و بهر حال منظور از آن، صبر تک تک افراد است چون دنبالش همین صبر را به صیغه مفاعله (صابروا) آورده که در مواردى استعمال مى شود که ماده فعل بین دو طرف تحقق مى یابد. 🔻پیرامون معنای مصابره و مرابطه در این آیه بخوانید؛ ▪️https://eitaa.com/serat_zanjan/1953
سعادت حقیق در پازل جامعه اسلامی [ صفحه2 از 2] 🔹مصابره عبارت است از اینکه جمعیتى به اتفاق یکدیگر اذیت ها را تحمل کنند و هر یک صبر خود را به صبر دیگرى تکیه دهد و در نتیجه برکاتى که در صفت صبر هست دست به دست هم دهد و تاثیر صبر بیشتر گردد و این معنا امرى است که هم در فرد (اگر نسبت به حال شخصى او در نظر گرفته شود) محسوس است و هم در اجتماع (اگر نسبت به حال اجتماع و تعاون او در نظر گرفته شود) چون باعث مى شود که تک تک افراد نیروى یکدیگر را به هم وصل کنند و همه نیروها یکى شود و انشاءالله به زودى بحثى مفصل در این باره در جاى خودش خواهیم کرد. 🔸((وَ رَابِطوا)) مرابطه از نظر معنا اعم از مصابره است چون مصابره عبارت بود از وصل کردن نیروى مقاومت افراد جامعه در برابر شدائد و مرابطه عبارت است از همین وصل کردن نیروها اما نه تنها نیروى مقاومت در برابر شدائد بلکه همه نیروها و کارها در جمیع شؤون زندگى دینى چه در حال شدت و چه در حال رخا و خوشى. 🔹و چون مراد از مرابطه این است که جامعه به سعادت حقیقى دنیا و آخرت خود برسد - و اگر مرابطه نباشد {از آنجا که} صبر من و تو به تنهائى و علم من و تو به تنهائى و هر فضیلت دیگر افراد به تنهائى سعادت آور هست ولى بعضى از سعادت را تامین مى کند، و بعضى از سعادت، سعادت حقیقى نیست، - به همین جهت دنبال سه جمله ((اصبروا و صابروا و رابطوا)) اضافه کرد ((و اتقوا الله لعلکم تفلحون )) که البته منظور از این فلاح هم، فلاح تام حقیقى است . @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 مصلای کرج گرمخانه بی‌پناهان می‌شود 👤حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی،نماینده ولی فقیه در استان البرز: ‌‌ 🔹گاهی بعضی‌ها به بعضی مسائل اعتراض می‌کنند که ظاهر این اعتراض خوب است اما نمی‌دانند مفسده‌ای را همان کار از بین برده است. در همین مسئله و صعود به جام جهانی که جای تبریک دارد، قصد داشتند با بهانه‌تراشی‌هایی جلوی صعود را بگیرند که موفق نشدند که باتدبیری که شد این اتفاق افتاد. باید مواظب بود که خدای‌نکرده در زمین دشمن حرکت نشود ‌‌ 🔸‌با توجه به فصل سرما و گرفتاری‌هایی که سرما در بین مردم ایجاد می‌کند که بعضی از افراد توان ندارند و گرمخانه‌هایی هم که در سطح شهر وجود دارد شاید کفاف ندهد، آن قسمتی که در مصلی برای کرونا در نظر گرفته‌شده بود و الآن قسمت بانوان هست برای نماز، در روزهای دیگر از دوستان مصلی و کسانی که در مصلی مشغول کار هستند تقاضا می‌کنیم که ان‌شاءالله آنجا را فراهم کنند و به‌صورت گرمخانه درآورند. در طول شبانه‌روز آن مقداری که مقدور هست را فراهم کنند و آخر هفته هم که نماز است در اختیار نماز باشد تا فصل سرما تمام شود. @serat_zanjan
🔰فرهنگ سازی، ترویج فرهنگ عامه نیست. 👤آیت‌الله امروز در نشست هم اندیشی مدیران مردمی سراسر کشور: 🔸 دولت‌ها هم برای پاک نگه داشتن وظایف مهمی دارند که از جمله آن تلاش برای حل و فراهم کردن زمینه پاکی جامعه است. 🔹 آنچه که مسئولین باید به آن بپردازند نشان دادن خوبی و عادی سازی خوبی است. ❌ اینکه تصور شود، به معنای آن است که ما را ترویج کنیم، این غلط‌ترین چیزی است که می‌توان ارائه داد. 🔸 از آن مواردی است که می‌تواند جامعه پاک را بسازد، لذا باید اعتکاف در مکان پاک باشد. اعتکاف گوشه نشینی نیست، بلکه در با حضور همه است. ▪️http://hawzahnews.com/xbypt @serat_zanajn
⭕️ توصیه مهم استاندار به شهردار زنجان 👤محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه معارفه فیروزفر، : 🔹من فکر می کنم شما باید مسیر حرکتی را از نگاه به تغییر دهید. خودتان را موردی و پروژه های درگیر نکنید. بعضاً گفته میشه شما دوتا پروژه انجام بدید تا بعداً بگویند فلانی اینها را انجام داده. 🔸️به شاخص‌های عددی در شهر دقت کنید. ۵۰ درصد استان در شهر است بنابراین از جهت عدالت هم بخواهیم صحبت کنیم باید حواسمان بیشتر در شهر زنجان باشد. @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️گروکشی سیاسی، از حضور زنان در ورزشگاه 👤سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت و مطرح کرد؛ ⁉️چرا در دولت روحانی، زیرساخت های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم نشد؟! 🔹ظاهر ماجرای ها، مخالفت علما و جریان مذهبی و متدین است، اما باطن ماجرا چیز دیگری است. ❌همان جریان که مدعی دفاع از حضور زنان در اجتماع و ورزشگاه هاست خود بزرگترین مانع حضور بوده و حالا با بررسی وضعیت زیر ساخت های حضور بانوان در ها می توان با اطمینان بیشتری این جمله را گفت که " حضور زنان در ورزشگاه به عنوان گرو کشی سیاسی توسط یک جریان سیاسی مورد استفاده قرار گرفته است." 🔹البته روشن است که چرا نباید زیر ساخت لازم برای حضور زنان در ورزشگاه در جریان ۸ سال دولت مدعی دفاع از به وجود آید. ❌ حل نشدن این مساله برای این جریان بیشتر از سود حل شدن آن است. اگر از موضوع دفاع حقوق زنان استفاده ابزاری و گرو کشی سیاسی نشده بود، شرایط بسیار بهتر بود. 🔹حضور در ورزشگاهها نیازمند تدارک زمینه های حداقلی از قبیل پارکینگ مناسب، مسیر با شرایط ایمنی مناسب، مکان استقرار مناسب، سرویس های بهداشتی و خدمات مناسب و همچنین تدارک لازم برای سکوها از جهت بهداشتی و ایمنی بوده است. ▫️به شکل غم انگیزی این موارد همواره در وضعیت نامناسبی قرار داشته و تلاش های چند ماه گذشته برای مناسب سازی و ایجاد شرایط مناسب با نقطه مطلوب همچنان فاصله دارد در حالی که انجام آن ها با حداقل اعتبارات، امکان پذیر بوده است./کانال صدای حوزه @serat_zanajn
⭕️حوزه و ورود زنان به ورزشگاه ✍️ علی مهدیان 🔻ابتدای کار دولت احمدی نژاد بود، بعد از دولت فقر و فساد و تبعیض خاتمی، بخشی از حوزه علمیه درباره تصمیم دولت جدید برای حضور زنان در ورزشگاه برآشفت. تحصن کرد. بیانیه داد. مراجعش خط و نشان کشیدند. در جلسه ای از جناب مرتضی آقا تهرانی شنیدم که میگفت: «سه ساعت با احمدی نژاد جلسه دو نفره داشتم که به او توضیح دهم دیدن بخشی از پای مردان توسط زنان حاضر در ورزشگاه حرام است.» 🔻من آن زمان به این رفتار برخی حوزویان از صدر تا ذیل، اعتراض داشتم. برایم مسخره بود. نه چون نسبت به یک حکم شرعی اینطور رگ گردنشان بیرون میزند، که این مایه مباهات و افتخار است که اینجا کانون غیرت دینی باشد، اما از این جهت که احساس میکردم، این جا در حوزه، عاقله ای لازم داریم که مسائل را اصلی فرعی کند. اهم و مهم کند. این درد را رهبری سال هشتاد و نه در دیدار با جامعه مدرسین به آنها گوشزد کرد. و انصافا از این درد در بخشی از بدنه حوزویان و به تبع متدینین ضربه ها خوردیم. 🔻بدون وجود چنین عاقله ای نمیتوان به آن مرجع فقهی حوزوی اعتماد کرد، که چه زمان در تزاحم عناوین فقهی، جانب اهم را بگیرد و نه مهم. نمیتوان به آن مرجع فقهی اعتماد کرد که اساسا آن مساله اجتماعی عینی خارجی را آنالیز کند و ابعاد و عناوین ثانویه را کشف کند. نمیتوان به آن مرجع فقهی اعتماد کرد که بتواند تشخیص مصالح نظام بدهد. مرجع فقهی اگر صلاحیت رهبری نداشته باشد مرجع فقهی نیست و شرعا نمیتواند مرجع باشد. 🔻عاقله کل نظام دینی ما البته این مقدار عقب ماندگی ندارد. اصل و فرع احکام را در پیشرفت اراده جبهه حق و شکست اراده جبهه طاغوت و انسجام عمومی حول این جهت، میشناسد. این «عقلانیت» در کنار «غیرت دینی» را در دوران انقلاب و قبل آن زمان مرحوم بروجردی و شیخ عبدالکریم و عقب تر در کل تاریخ شیعه دیده ایم و البته اخیرا نیز در کرونا و در مذاکرات و در خیلی امور دیگر شاهد بوده ایم، حضور زنان در ورزشگاه ها هم یکی مثل ما بقی. اما این وسط نمره آن برخی از بدنه حوزه چند است؟ 🔻برخی که میگویم، یک عده محدود نیستند بلکه یک جماعت معتنابه هستند. آقایانی که برای اشکال و سوال یک جوان به یک مرجع تقلید رگ گردنشان بیرون زد، بیانیه رسمی دادند، تک به تک موضع گرفتند، خانه اش رفتند یکی یکی و عذرخواهی کردند، خط و نشان کشیدند و چه و چه، بعد دقیقا بعد از سخنان رهبری در نوزده دی درباره اهمیت فقه سیاسی و حاکمیتی 🔻دیدند که یک جریان مشخص در داخل و خارج حوزه به دروغ مرحوم شیخ عبدالکریم و مرحوم بروجردی را متهم به اختگی سیاسی اجتماعی میکند، لام تا کام حرفی نزدند و سکوت اندر سکوت اندر سکوت. خوب انصافا معلوم است که یک جای کار میلنگد. 🔻عجیب نیست در مقابل این حجم فشار به دولت انقلابی و مردم مظلوم، آقایان سکوت کنند بعد ناگهان برای بحث حضور زنان در ورزشگاه موضع رسمی بگیرند؟ انصافا عجیب است. 🔻چاره نیست. باید گفت. نمیشود ببینیم که این پادشاه برهنه است و از ترس تهمت این و آن سکوت کنیم. این واقعیتی دردناک و دهشتناک است که نشان میدهد بخشی از بدنه حوزه علمیه ما عاقله ندارد و این درد را باید خود حوزویان چاره اندیشی کنند. @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از آنتی سکولار
🔰دعوای پشت‌پرده روحانی و خاتمی🔰 🔸روحانی: برخی از اصلاح‌طلبان قصد زمین زدن دولتم را داشتند 🔸خاتمی: به پیشنهاداتمان گوش ندادی 📝در نگاه اول،گویا حسن روحانی خیلی در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود و به چهره امنیتی و پشت‌پرده‌نشینِ سابق خود بازگشته است؛ اما چراغ‌خاموش، مشغول جعل تاریخ 8سال عبرت است و همزمان جلسات مشترکی با سران اصلاحات و اعتدال دارد. 🍁از طرفی اصلاح‌طلبان که در ایده وعمل، دستاورد ملموسی برای کشور نداشته اند اکنون به‌دنبال فرار رو به جلو هستند و علت سرخوردگی اجتماعی خود را حسن روحانی مید‌انند و سعی می‌کنند از افتضاحات روحانی و میراث اقتصادی او خود را تبرئه کنند. 🔻غافل از اینکه بیش از نیمی از کابینه روحانی از اصلاح‌طلبان بوده‌اند. 🔺 لجاجت این طیف، سبب شده تحمل رویارویی با واقعیت را نداشته باشند. با اینکه مردم در انتخابات مجلس1398 و ریاست جمهوری1400 این طیف را از عرصه مدیریت کلان کشور کنار گذاشتند اما این طیف لجوج هرگاه در قدرت نباشد به صورت نظام چنگ می‌کشد و یک روز شورای نگهبان و روزی دیگر ، نهاد دیگر را دلیل حذف خود معرفی می کنند. 🔸در دیدار 4 جانبه ناطق‌نوری، حسن روحانی، محمدخاتمی و حسن خمینی در هفته نخست دی ماه، محمد خاتمی از کم توجهی و بی‌توجهی حسن روحانی به انتقادات و پیشنهادات اصلاح‌طلبان انتقاد کرده و از آن طرف روحانی نیز برخی صلاح‌طلبان را متهم کرده که قصد زمین زدن دولت وی را داشته‌اند.( منبع: برنا) ✍ https://eitaa.com/antisecular_ir
القای جدایی دین از سیاست در پوشش شعار استقلال حوزه 🔸فرد مجهولی به نام احمد حیدری در دفاع از جدایی حوزه از سیاست در سایت انصاف نیوز چنین نوشته است: 《آیا سخن از استقلال حوزه و روحانیت و جدایی حوزه از حکومت یعنی دفاع از نظریه جدایی دین از سیاست؟ مگر امام در ابتدای انقلاب طرفدار عدم ورود روحانیت در شئون اجرایی و حکومتی نبود؟ مگر خودش برای انجام وظیفه طلبگی و نظارتی به قم نیامد؟ مگر به جز به ضرورت به این امر تن داد؟.. آیا اگر کسی امروز بگوید دیگر آن ضرورت وجود ندارد و روحانیت باید به نظارت بر حکومت اهتمام ورزد، شعار جدایی دین از حکومت داده؟》 🔹جدایی دین از سیاست در کلام آقایان صرفا با عنوانی جدید مطرح شده است. جدایی حوزه از سیاست، که جناب به آن پرداخت، به این معنا که فقها صرفا ناظر بر رفتار حاکمان و ناصح متولیان امور باشند و نه قادر به اعمال نفوذ قانونی؛ (در حد توان موسس حوزه) به جدایی دین از سیاست منتهی میشود. در عمل، این، لازمه آن است. بخوانید ▪️https://eitaa.com/tange_ohod/5731 @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بخشی از سخنان حاج قاسم خطاب به آمریکا درباره سازمان منافقین 🔹شما به این زباله‌های بیرون ریخته ملت ایران و به این زن ولگرد دل بسته‌اید و در تلویزیون‌ها می‌چرخانید؟ @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شکلییم حوزیه یوز رنگیده روحانی سی وار جان او روحانیه قربان ائده تبیین مرام لعن او روحانیه گلسین اولا بدخواه امام مکر و تزویریله خلقی ائده بدبین نظام بولارا سیلی ویرار مهدی ائدن وقتده قیام 🎙انتقاد استاد کلامی از روحانیت بی بصیرت و غیرانقلابی @serat_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ نظام اسلامی آسیب ببیند، دیگر حوزه ای نیست که از آن حفاظت کنند. 👤 آیت الله فقیهی، عضو جامعه مدرسین: 🔹 ظاهرا برخی متوجه این نیستند که اگر به این نظام آسیبی برسد دیگر حوزه ای هم نخواهد بود که بخواهند به دنبال حفظ آن باشند./رسا @serat_zanjan
⭕️ کیفیت خودرو خوب نیست! 🔰 رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی: 🔹ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمیشود، این خیلی بد است، این همه‌ حمایت در طول این سالها از صنعت خودرو در کشور شده خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم میگویند، حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است،‌ این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند. ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ @serat_zanjan