eitaa logo
سه‌شنبه‌‌یِ ملیحه آخوندی🕊
281 دنبال‌کننده
151 عکس
34 ویدیو
6 فایل
@Maliheakhoondi همه روزای خدا سه‌شنبه بود... شاعر و ترانه‌سرا🕊
مشاهده در ایتا
دانلود
آهااای فرصتِ کم... آهاااای راهِ زیاد🕊
فکر می‌کنم تنها یک بنای قدیمی ما را درک می‌کند...
هرجا دلت گرفت، کمی محتشم بخوان...🖤 أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَدَّلينَ فِى الْفَلَواتِ سلام بر آن به خاک افتادگان در بیابان‌ها سلام بر محرّم...
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ضبط ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺣﺴﯿﻨﯿﻪ ﻣﻌﻠﯽ دﺭ ﺩﺍرالقرآن ﺣﺮﻡ ﻣﻄﻬﺮ ﺭﺿﻮﯼ | 🎯 ╰─ @Basij_KhRazavi
می‌سوزد از غم دفترم در سوگ خورشید هر صفحه‌ای از باورم در سوگ خورشید مرثیه می‌خواند به گوشم دجله آرام از رود هم مجنون‌ترم در سوگ خورشید بستند آبی را که مهر مادرت بود لب تشنه‌تر از کوثرم در سوگ خورشید از آیه‌های غرق در خون می‌نویسم از سینه‌ی پیغمبرم در سوگ خورشید وای از دل زینب از آه آتشینش از لاله‌های پرپرم در سوگ خورشید امشب چراغ ماه روشن نیست انگار امشب که من غم‌پرورم در سوگ خورشید هم مانده نیمی از وجودم در دل خاک هم سوخت نیم دیگرم در سوگ خورشید شمع دلم خورشید را هرگز نفهمید تا این‌که سر در آورم در سوگ خورشید لب تشنه جان دادی برای باورت تا جوشیده این شعر ترم در سوگ خورشید با هر طلوعی آرزو دارم که باشد شاید غروب آخرم در سوگ خورشید خون علی اصغرت تا آسمان رفت هر سال آن را بنگرم در سوگ خورشید خون خدا! دستم قلم شد از تو گفتم  خون می‌چکد از دفترم در سوگ خورشید
خواهری که زینب(س) بود: لبی تر نکرد و به ما فکر می‌کرد علمدارِ آب‌آورِ دشت، عباس فرات آبرو یافت از او، کمی بعد برادرتر از قبل برگشت، عباس ولی رو به رویش دو راهی، که هر سو به یک گونه لب تشنه و پای رودند به خونش، به آبش... چه خواهد شد آخر؟ که هر سو به نوعی لب چشمه بودند! صدا زد علمدار: "اگر کینه داری بیا این دو دستم، بیا این تن و سر... به جز سرفرازی نمی‌بینی از ما نکن...اشک این مشک را در نياور!" کمی آن‌طرف‌تر، کسی نور را برد سری نیزه را راهی کوچه‌ها کرد و تاریخ دید آخر این‌که کسی در رذالت سری توی سرها درآورد! زمین داد می‌زد که : "امر خدا بود نگویید با ما مدارا نکردی که بی حرمتی را تو دیدی، شنیدی و یک لحظه حتی دهان وا نکردی! "                                                        □□□□ پر از حرف باشی و گوشی نباشد پدر محرمش چاه و من هم همین رود کسی دردِ ما را نمی‌فهمد این‌جا فقط آب حلال هر مشکلی بود
پخش مستند فرشته‌های طیبه... شبکه‌ی یک و دو سیما... به لطف خدا و امام رضا، مستند چند قسمتی با داستان‌های چندتا کودک شهید میناب توسط مرکز ارتباطات و رسانه‌ی آستان قدس رضوی و محبت آقای نوید اطاعتی و اشعار بنده‌ی حقیر تولید شده‌. روی لینک‌ها بزنید و لحظاتی رو ببینید و التماس دعا🕊