eitaa logo
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
127.5هزار دنبال‌کننده
45.1هزار عکس
33.3هزار ویدیو
162 فایل
انجــام تبلــیغات پــربــازده و ارزان 😍👇 https://eitaa.com/joinchat/942801248Cc540d0517b کپی مطالب کاملا حرام است ❌❌❌❌
مشاهده در ایتا
دانلود
حسن معجونی و همسرش 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید: لحظه ورود اصغر فرهادی به سالن اختتامیه هفتاد و پنجمین فستیوال کن 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
الناز راسخ روزنامه‌نگار، نویسنده، منتقد سینما و دانشجوی دکتری فلسفه هنر طی یادداشتی به سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی و نویسندگى مهدى شیرزاد، سروش چیت ساز و روح‌الله حجازی که به صورت اختصاصى از پلتفرم نماوا پخش می‌شود، پرداخته است. بخشی از متن این یادداشت به شرح زیر است: «نوبت لیلی در دنیای آلوده به زشتی‌های واقعیت این روزهای جامعه‌ ما، اثر متفاوت و قابل تاملی است؛ چرا که مخاطب را در جای درست خود در مواجهه با یک اثر هنری می‌نشاند که آن مقام تخیل است. همان‌گونه که لیلی (پردیس احمدیه) در انتهای اپیزود ششم به حضور و تاثیر عنصر خیال در آنچه که از کودکی تا به امروز پیش رویش قرار گرفته و باوری که به این خیال قدرت تحقق می‌بخشد، اشارات می‌کند...» 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
پس از کتایون ریاحی، لادن طباطبایی هم سکوت خود را شکست طی ساعات گذشته بود که کتایون ریاحی مدعی شد که یک بازیگر قدیمی ، ۲۵ سال قبل به وی تعرض کرده است حال لادن طباطبایی. بازیگری که چند سالی است که به آمریکا مهاجرت کرده با انتشار یک استوری نوشت : ظاهراً این سیستم اون سال ها بوده! عیناً برای من هم اتفاق افتاد 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آغاز اکران «علف‌زار» در تمام شهرهای ایران استقبال تهرانی‌ها از فیلم «علف‌زار» با گذشت چند روز از آغاز اکران «علف‌زار» تنها در شهر تهران و با وجود تعطیلی سینماها در روزهای پایان هفته و اتفاقات دلخراش چند روز اخیر، این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سینماهای شهر تهران بکشاند. در این چند روز نزدیک به ۲۳ هزار نفر در سینماهای تهران «علف‌زار» را تماشا کردند تا به نوعی آشتی مردم با سینمای اجتماعی در سال ۱۴۰۱ رقم بخورد. «علف‌زار» از امروز در تمام شهرهای کشور اکران و پیش‌بینی می‌شود نمایش موفقی را در تمامی شهرهای ایران پشت سر بگذارد. «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در سیزده رشته نامزد دریافت جایزه شود و در پایان چهار سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار را دریافت کند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
12.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت‌های سعید روستایی پس از دریافت جایزه فیپرشی جشنواره کن فیلم «برادان لیلا» موفق شد برنده جایزه بزرگ فیپرشی یا فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم در جشنواره فیلم کن شود. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادامه اکران «مغز استخوان» / انتشار تیزر پشت‌ صحنه فیلم اکران فیلم «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه کنندگی حسین پور محمدی همچنان در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد. همزمان با سومین هفته اکران اولین ویدیو از پشت صحنه این فیلم منتشر شد. پری ‌ناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج و جواد عزتی، بهروز شعیبی بازیگران مغز استخوان هستند و پخش آن با شرکت نمایش گستران است. ساخت تیزر: شاهین خالدیان 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🔹انجمن نویسندگان کودک و نوجوان طی پیامی ضمن همدردی با مردم آبادان درگذشت جمعی از هموطنان‌مان در حادثه آبادان را تسلیت گفت. 🔹متن این پیام به شرح زیر است: «من درد در رگانم حسرت در استخوانم چیزی نظیر آتش در جانم پیچید… مردم شریف آبادان همیشه پاره‌ای از ایران و از تن ما بوده و هست. هر بار با اندوه شما گریسته‌ایم و آرزوی روزی را داشته‌ایم و داریم که شادی دوباره به شهر گرم و محفل صمیمی شما رجعت کند و در خانه‌ تک‌تک مردم این شهر ساکن شود. هموطنان عزیز آبادانی، تسلیت و همدردی صمیمانه‌ ما را بپذیرید. هرچند دیرهنگام، چرا که سکوت خبری، ابعاد فاجعه را از چشم همه پنهان کرده بود و هر روز که گذشت گوشه‌ای دهشتناکتر از حادثه‌ متروپل‌‌ که گویای بی‌مسئولیتی عده‌ای نامسئول و نامردمی عده‌ای نامردمان است، بر همه آشکار شد. انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های داغدیده در این حادثه و ابراز تأسف برای از دست رفتن تعدادی از هموطنان، به‌ویژه کودکان و نوجوانان این سرزمین، در کنار شماست تا گوشه‌ای از بار سنگین این مصیبت تلخ را با شما شریک شود. باشد که روزی مهربانی دست زیبایی را بگیرد و اندوه برای همیشه از دیار ما رخت بربندد. انجمن نویسندگان کودک و نوجوان» 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بازیگر سریال 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
به همراه خانواده ش 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
راه‌یابی فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به جشنواره ایسکیا ایتالیا فیلم کوتاه رئال- انیمیشن «» به نویسندگی و کارگردانی احمد حیدریان و تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی از آثار به بخش رقابتی فیلم های کوتاه جشنواره فیلم ایسکیا ایتالیا راه پیدا کرد. این جشنواره که امسال بیستمین دوره آن برگزار می‌شود، در تاریخ ۲۵ جون تا ۲ جولای برابر با ۴ تا ۱۱ تیرماه سال جاری در شهر ایسکیای ایتالیا برگزار خواهد شد. . در کمیته افتخار دائمی این جشنواره هنرمندان بزرگی چون الیور استون، پیتر گرین اوی، سرجیو روبینی، مارگارته فون تروتا، ویتوریو استرارو، بیل آگوست و... حضور دارند. عباس کیارستمی هنرمند فقید کشورمان نیز عضو کمیته افتخاری این جشنواره معتبر ایتالیایی بود. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
📣 جوکر این هفته پخش نمی‌شود؛ همدردیم با آبادان و داغداریم با هموطنان خوزستانی! 🔸 روابط عمومی برنامه ضمن همدلی و همراهی با داغ هموطنان آبادانی به‌خاطر فروریختنِ ساختمان متروپل، و جان‌باختن و مجروح شدن عده‌ای از هموطنانِ خوزستانی عزیزمان، اعلام می‌کند که این برنامه ، دوشنبه این هفته پخش نخواهد شد؛ هدف ما در جوکر، ساختن لحظات شاد و نشاندن لبخند روی لبان مخاطبان است و طبیعتا در این شرایط، اولین وظیفه ما، ابراز همدردی و اعلام همدلی با آبادانی‌های غمگین و داغدار است. قسمت اول از فینال دومِ برنامه جوکر، شانزدهم خرداد پخش خواهد شد . 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «صبر ایوب» بزودی... عاشقانه‌های آغاز می‌شود! تماشای این قسمت را از دست ندهید! موزیک ویدئوی «صبر ایوب» دوشنبه همزمان با انتشار قسمت هشتم بصورت اختصاصی از نماوا منتشر می‌شود. تهیه کننده و کارگردان: روح الله حجازی ساخت ويدئو: حميد نجفى‌راد تنظیم: بامداد افشار ، امید سعیدی خواننده: اصغر پیران، نیوشا قربانی 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از سریال بیادماندنی «زمین انسان‌ها» بکارگردانی ابوالحسن داوودی. این سریال در سالهای ۸۹-۱۳۸۸ جلوی دوربین رفته و در سال ۱۳۹۰ از شبکه‌ی پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. داستان این سریال در یک بیمارستان می گذرد.در این بیمارستان چند پزشک در حال گذراندن دوره هستند تا تخصص خود را در رشته‌های مختلف چون قلب، جراحی، مغز و اعصاب و … بگیرند. از بازیگران این سریال می‌توان به علی نصیریان، زنده‌یاد صدرالدین شجره، مائده طهماسبی، محمد ابهری، زنده‌یاد عسل بدیعی، لیلی تقوی، مریم عبدالملکی، امیرمحمد زند، مریم بوبانی، افسانه ناصری، سروش صحت، امید روحانی، سینا رازانی، رضا آحادی، علیرضا حسینی، حبیب اسماعیلی و … اشاره کرد. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
جشن تولد 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بازیگر سریال 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
در کنار و بازیگران تئاتر مخاطب 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا جواب نمیدی؟… 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
امیر جعفری در نمایی از سریال یاغی ساخته محمد کارت سال ۱۴۰۱ 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک دقیقه با موسیقی و سینما کدوم سکانس رو بیشتر دوست داشتید؟ 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
مجیدرضا مصطفوی را پیش‌تر با فیلم «انار‌های نارس» که اولین فیلم او است به یاد می‌آوریم. فیلمسازی که در فیلم اولش بیشتر بر فضاسازی و جلوه‌های بصری تاکید داشت و در پرداخت قصه و شخصیت‌هایش دچار مشکل بود، در «آستیگمات» اما توجه زیادی را بر پُر کشش بودن قصه به خرج داده است. اما شاید اساسی‌ترین مشکلی که در فیلم جدیدش می‌تواند قابل بحث باشد، تعدد حوادثی است که برای شخصیت‌های فیلم رخ می‌دهد و ما را از تمرکز بر یک بحران واحد و همذات پنداری با آدم‌های قصه دور می‌کند. از طرفی دیگر آستیگمات جزو معدود فیلم‌های چند سال اخیر است که فیلمساز صرف نظر از تمام ایرادات فیلم، با دغدغه‌مندی به سراغ بیان یک سری مسائل اجتماعی رفته که باید دید تا چه میزان در پرداخت این مسائل موفق بوده است. در باب خلاصه داستان فیلم می‌توان گفت خانواده‌ای که خود با مشکلاتی روبرو هستند، پدرِ جدا شده از آنها اعلام می‌کند که می‌خواهد خانه را بفروشد و اعضای خانواده را وارد بحران تازه‌ای می‌کند. فیلم با فضای مدرسه شروع می‌شود. با معلمی (با بازی نیکی کریمی) روبرو هستیم که به نظر رابطه‌ای صمیمی با شاگردانش دارد و در ادامه با پسربچه اصلی فیلم یعنی کسری پیش می‌رویم. این تاکید بر فضای نسل جدید و دوربینی که کسری را به عنوان نماینده این نسل همراهی می‌کند، نشان از این دارد که کسری شخصیت اصلی فیلم است و از دل او به فضای قصه ورود می‌کنیم. پسربچه‌ای که به نظر می‌رسد نگاهش با همه متفاوت است و مصائبی را در این سن درک می‌کند که دیگر همکلاسی‌هایش از آن بی خبرند. وقتی پدر معتاد و بیرون افتاده خانواده (با بازی سیامک صفری) به پسرش مهران (با بازی محسن کیایی) اعلام می‌کند که آنها باید خانه او را تخلیه کنند، بحران مهم فیلم شروع می‌شود و از آن نقطه به بعد انتظار داریم توازن این خانواده حول همین موضوع به هم بریزد. اما چه به لحاظ کارگردانی این سکانس که بیشتر آن در نمای لانگ اتفاق می‌افتد و چه در ادامه که این واقعه در سایه معضلات دیگری تا پایان فیلم قرار می‌گیرد، اهمیت آن به مخاطب القا نمی‌شود. مهران آنقدر مشکل دارد که ما به عنوان مخاطب نمی‌دانیم با کدام یک همسو شویم. همسرش سمیرا (با بازی باران کوثری) او را به خاطر شغلش رها کرده است. خود او به دلیل مصرف الکل نمی‌تواند در آزمایش برای تاکسیرانی شرکت کند. پدرش نیز به تازگی خانه را می‌خواهد از چنگشان بیرون بیاورد. تنها شانسی که برای شخصیت قائل هستیم این است که زالو‌هایش را چندماه دیگر بفروشد. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
صحنه زنی دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او (بی‌نامی) پس از آنکه از لیست اصلی فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خط خورد و با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، این‌بار در جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر به اکران درآمد تا در فضایی به‌دور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان و منتقدان را پیدا کند. فیلم درباره‌ی سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌های جعلی تصادف را بسازند تا از بیمه پول بگیرند. همین خلاصه قصه‌ی کوتاه از صحنه‌زنی بیننده را با داستانی جدید و کم‌تر روایت شده در سینمای ایران مواجه می‌کند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامه‌ها، اداره‌های بیمه و دیگر ارگان‌ها داشته، تلاش کرده تا این سوژه‌ی عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصه‌گو روایت کند. صحنه‌زنی با خلق موقعیت‌ها و سکانس‌هایی درگیرکننده توجه مخاطب را به قصه‌ی تمام کارکترها و داستان زندگی‌شان جلب می‌کند. هرکدام از آن‌ها گرفتار مشکلاتی شده‌اند که به تنهایی مقصرش نبوده‌اند. نمی‌توان کسی را سرزنش کرد. همه‌ی آن‌ها به دلایل عمیق و ریشه‌ای مربوط به گذشته و شکافی که میان اقشار مختلف جامعه وجود دارد، دست به کارهایی می‌زنند که علاوه بر ریسک بالا، انسانیت‌‌شان را به زوال و سقوط می‌کشاند. سلسله اتفاقاتی که برای اسد می‌افتد و مواجهه‌اش با لیلا جاوید مددکار اجتماعی (مهتاب کرامتی) او را دچار چالش‌های اخلاقی زیادی می‌کند. بهرام افشاری با چهره‌ای خشن و قامتی استوار اما تکیده، به شخصیت درونگرا و عصبانی اسد هویتِ مردی دلمرده، باخته از زندگی و متلاشی شده داده است. او با کم‌ترین دیالوگ و بیشترین بازی صورت (به خصوص چشم‌ها) اسد را به قهرمانی تنها و شکست خورده بدل می‌کند. فیلم در نیمه‌ی دوم با قاب‌بندی‌هایی گیرا، هجوم وقایع مرتبط به هم و همچنین پرده‌برداری از رازهای گفته نشده بار دیگر بیننده را به دلِ هیجان ناشی از این سوژه‌ی ملتهب می‌برد. صحنه‌زنی اگرچه در تیپ سازی برخی از شخصیت‌ها مانند شیرین (لیندا کیانی) و بعضی از سکانس‌ها گرفتار کلیشه‌های رایج در این نوع فیلم‌های منسوب به سینمای اجتماعی می‌شود اما تلاش می‌کند درباره‌ی این معظل خانمان‌سوز و کمتر پرداخت شده به مخاطب آگاهی‌های لازم را بدهد و او را با دنیای غریب و رنج‌آور چنین افرادی آشنا کند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بخش بزرگی از فیلم‌های پرفروشی که در دهه ۸۰ بر پرده سینما‌ها رفتند کمدی بودند و در میان آن‌ها کمدی‌های خوب هم کم نبودند. با این حال رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینمایی ایران را اخراجی‌ها (۸۶) ساخته مسعود ده‌نمکی که نظر تقریبا تمام منقدان هنری نسبت به آن منفی بود به نام خود ثبت کرد. از دیگر کمدی‌های خوش‌ساخت و متفاوت این دهه مکس ساخته سامان مقدم (۸۳) بود. فیلمنامهٔ این کمدی را هم پیمان قاسم‌خانی یکی از بهترین کمدی‌نویسان ایران نوشته بود. مضامین خانوادگی و اجتماعی محبوب‌ترین مضامین کمدی‌های این دهه بودند. مثل دایره زنگی پریسا بخت‌آور (۸۶) که علاوه بر فیلمنامه و کارگردانی خوب و منسجم آن، بازی انبوهی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در آن موفقیتش را تضمین کرد. آتش بس تهمینه میلانی هم با لحنی طنزآمیز از فیلمهای مطرح و بسیار پرفروش سال‌های میانی این دهه بود. مهمان مامان بر اساس داستانی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی از برجسته‌ترین کمدی‌های دههٔ ۸۰ ایران بود که رضایت تومان تماشاچیان و منتقدان را جلب کرد. کمدی خانوادگی لطیفی از داریوش مهرجویی که دو دهه قبل هم با کمدی اجاره نشین‌ها سینمای ایران را تکان داده بود. برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در سال ۸۲. در دهه ۸۰ چنان حجم بالایی از سریال‌های کمدی بر روی آنتن شبکه‌های مختلف سیمای جهموری اسلامی رفتند که حتی نام بردن از همهٔ آن‌ها در مقال نمی‌گنجد. کمدی‌های نود شبی در این دهه باب شدند که بسیاری از آن‌ها را بازیگران کمدی‌های تلویزیونی سال‌های قبل همچون مهران غفوریان، رضا عطاران، سعید آقاخانی، جواد رضویان و سروش صحت ساختند هرچند که هیچکدام از نظر جذب مخاطب به پای مهران مدیری نرسیدند. 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰