eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بابا حاج آقـــا ، دمت گرم ! خدایی اخه روز‌شــــــــهادت؟ ؛ مااینقدراهم‌بالیاقت‌نیستیم‌ها که‌برات‌اون‌روز‌روایــــــــــــــت‌کنیم .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اصن‌میشنوی‌این‌صــــــــدامو ؟ اصن‌میبینی‌گــــــــــــــریه‌هامو ؟ .. ؛ یکم‌بیشتر‌هوامو‌داشته‌باش؛
حالافدات‌کنم‌صـــــــــــــــــــــدامو؟ شب‌تا‌صبح‌فدات‌کنم‌چشامو؟ ؛ بیای‌اون‌شـــب‌،تُ‌منو‌ببینی! برام‌دعاکنی:‌الهی‌خیر‌ببینی .. :) | @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا اینقدر گریه میکنی ؟ اون فقط ی کلیپ .. | @seyedebram |
چرا خیره شدی به گوشی فقط داری گریه میکنی ؟ ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
- رختِ‌سیاه‌عزای‌معشوقه‌ام‌را‌به‌تن‌دارم . | @seyedebram |
- رختِ‌سیاه‌عزای‌معشوقه‌ام‌را‌به‌تن‌دارم ؛ وبه‌عشـق‌ش،روضه‌میخوانم .. . | @seyedebram |
من‌به‌فدای‌شما‌که‌بهم‌توفیق‌دادید :)