آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بابا حاج آقـــا ، دمت گرم !
خدایی اخه روزشــــــــهادت؟
؛
مااینقدراهمبالیاقتنیستیمها
کهبراتاونروزروایــــــــــــــتکنیم ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اصنمیشنویاینصــــــــدامو ؟ اصنمیبینیگــــــــــــــریههامو ؟ .. ؛ یکمبیشترهواموداشتهباش؛
حالافداتکنمصـــــــــــــــــــــدامو؟
شبتاصبحفداتکنمچشامو؟
؛
بیایاونشـــب،تُمنوببینی!
برامدعاکنی:الهیخیرببینی .. :)
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا اینقدر گریه میکنی ؟ اون فقط ی کلیپ ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- رختِسیاهعزایمعشوقهامرابهتندارم . | @seyedebram |
- رختِسیاهعزایمعشوقهامرابهتندارم ؛
وبهعشـقش،روضهمیخوانم .. .
| @seyedebram |
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دغدغهاتهمفرقداشت :) ..
| @seyedebram |
آقارضا ! آقامحــمد!
هواموداشتهباشید ..
؛
سلاممنوهمبهآقایشهیدبرسونید :) ..