آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اگه امتحانِ باید بگم من مردود تو ام آسید .. !
؛
اینقدر تجدید میشم تا خودت یک فکری برام ورداری .. ولی اخراجم نکن! 🙂
؛
اگه عذاب .. بدون من طاقت ندارم ..
ی عاشق طاقت دوری معشوق رو نداره .. .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیدی ؟
حتما تجربه اش کردی .. نه نگو !
یا مثلا اربعین ..
یا خیلی چیزا ..
چرا ما پسر نشدیم؟ چرا باید با وجود مذهبی بودن مون از جنسیت مون گاهی رنج ببریم ؟
+ بیا برات بگم ..