eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اگه امتحانِ باید بگم من مردود تو ام آسید .. ! ؛ اینقدر تجدید میشم تا خودت یک فکری برام ورداری .. ولی اخراجم نکن! 🙂 ؛ اگه عذاب .. بدون من طاقت ندارم .. ی عاشق طاقت دوری معشوق رو نداره .. . | @seyedebram |
ی محفل داریم مخصوص دخترخانومای خسته .. ساعت 15 و 30 باشید.
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیدی ؟ حتما تجربه اش کردی .. نه نگو ! یا مثلا اربعین .. یا خیلی چیزا ..
حالا الان میخوایم راجع همین صحبت کنیم!
چرا ما پسر نشدیم؟ چرا باید با وجود مذهبی بودن مون از جنسیت مون گاهی رنج ببریم ؟ + بیا برات بگم ..
خوب این جمله رو ببین : « کاش پســــــــــر بودم.. »
بذار الان یه حرفی رو بزنیم که شاید خیلی از دخترها توی دلشون نگه داشتن...
ولی کمتر جایی جرئت کردن بلند بگن ! 🗣 شاید حتی بعضیا از گفتنش خجالت کشیدن! 🚫 شاید ترسیدن بگن و متهم بشن به ضعف .. 💭
اما حقیقت اینه که این سؤال، مهمان دل خیلی از دخترهای خوب خدا شده ! یعنی چی ؟ یعنی همون دختر انقلابی و مذهبی و بچه شیعه این سوال رو داره .. !