آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اگه امتحانِ باید بگم من مردود تو ام آسید .. !
؛
اینقدر تجدید میشم تا خودت یک فکری برام ورداری .. ولی اخراجم نکن! 🙂
؛
اگه عذاب .. بدون من طاقت ندارم ..
ی عاشق طاقت دوری معشوق رو نداره .. .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دیدی ؟
حتما تجربه اش کردی .. نه نگو !
یا مثلا اربعین ..
یا خیلی چیزا ..
چرا ما پسر نشدیم؟ چرا باید با وجود مذهبی بودن مون از جنسیت مون گاهی رنج ببریم ؟
+ بیا برات بگم ..
ولی کمتر جایی جرئت کردن بلند بگن ! 🗣
شاید حتی بعضیا از گفتنش خجالت کشیدن! 🚫
شاید ترسیدن بگن و متهم بشن به ضعف .. 💭
اما حقیقت اینه که این سؤال،
مهمان دل خیلی از دخترهای خوب خدا شده !
یعنی چی ؟
یعنی همون دختر انقلابی و مذهبی و بچه شیعه این سوال رو داره .. !