آسِیدْاِبرآهیم؛
¹⁰⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:)
¹⁵⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک
زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
فقط میتونم بگم برام بموووووووون:)))))))))))))))))))))))))))
-رفیق؟نه ممنون من نسخه بهشتی شو دارم:)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اووووف اصن اوووووووف💀🇮🇷 #فورشرعی | @seyedebram |
هر کی فور نزنه اسرائیله🤡🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
-در دل یاران چه خبریست؟
که اینگونه آرامِ هراس دارند؟!
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
تو گوگل اسممو فارسی بزنید پیجم میاد...این راحت تره😂😂