آسِیدْاِبرآهیم؛
فقط میتونم بگم برام بموووووووون:)))))))))))))))))))))))))))
-رفیق؟نه ممنون من نسخه بهشتی شو دارم:)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اووووف اصن اوووووووف💀🇮🇷 #فورشرعی | @seyedebram |
هر کی فور نزنه اسرائیله🤡🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
-در دل یاران چه خبریست؟
که اینگونه آرامِ هراس دارند؟!
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
تو گوگل اسممو فارسی بزنید پیجم میاد...این راحت تره😂😂
🔻ابراهیمی دیگر پا به دنیا گذاشت
-نوه شهید رئیسی امروز ۱۳ مرداد ماه متولد شد.
+نام او را ابراهیم نهادند تا ابراهیمی دیگر برای این خاک شود:))
+خوش اومدی سید ابراهیم:))))
| @seyedebram |