eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- حالا کی تندروعه؟ معلوم رئیسی .. 💔 | @seyedebram |
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من پای هر چیزی درست باشه میمونم؛ حتی به تنهایی❤️‍🔥🙌🏿 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- من پای هر چیزی درست باشه میمونم؛ حتی به تنهایی❤️‍🔥🙌🏿 | @seyedebram |
ولی ؛ وطــــن نه! وتـــــــــــــــــــــــــــــــــــنم ✅❤️‍🔥 | @seyedebram |
Pov: وقتی کارات خونه همه هست:))))) | @seyedebram |
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
- حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم ؛ من بمیرم باک نیست اما بماند رهبـــــــــــــرم :) | @seyedebram |
31.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• هفته جهانی کودک بود .. مبارک :) .. 💔 | @seyedebram |
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |