eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
Pov: وقتی کارات خونه همه هست:))))) | @seyedebram |
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
- حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم ؛ من بمیرم باک نیست اما بماند رهبـــــــــــــرم :) | @seyedebram |
31.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• هفته جهانی کودک بود .. مبارک :) .. 💔 | @seyedebram |
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریه می‌کنی اون فقط یک شعر :))))))) | @seyedebram |
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آره ایرانی؛ بترس که آمریکا دست رو مردا و زنامون بزاره .. | @seyedebram |
میفرستم ببینید ؛؛؛؛؛
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟‌ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی .. | @seyedebram |