8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
- حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم ؛
من بمیرم باک نیست اما بماند رهبـــــــــــــرم :)
| @seyedebram |
31.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• هفته جهانی کودک بود ..
مبارک :) .. 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
• هفته جهانی کودک بود .. مبارک :) .. 💔 | @seyedebram |
کدام قهرمان از آتش ظلم روح سالم بیرون کشید؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
کدام قهرمان از آتش ظلم روح سالم بیرون کشید؟
روح سالم که بماند؛ عجب آن ست تن ندهی!
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریه میکنی اون فقط یک شعر :)))))))
| @seyedebram |
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آره ایرانی؛
بترس که آمریکا دست رو مردا و زنامون بزاره ..
| @seyedebram |
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔
+ آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی ..
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟
آره گریه کن ایرانی ، گریه کن و قدر بدون ..