آسِیدْاِبرآهیم؛
- حالا کی تندروعه؟ معلوم رئیسی .. 💔 | @seyedebram |
آخ آسید امان المان .. 💔
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من پای هر چیزی درست باشه میمونم؛ حتی به تنهایی❤️🔥🙌🏿
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- من پای هر چیزی درست باشه میمونم؛ حتی به تنهایی❤️🔥🙌🏿 | @seyedebram |
ولی ؛
وطــــن نه!
وتـــــــــــــــــــــــــــــــــــنم ✅❤️🔥
| @seyedebram |
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- ولی حاج آقا شما هم هارداسان* ؟ .. 💔 | @seyedebram |
- حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم ؛
من بمیرم باک نیست اما بماند رهبـــــــــــــرم :)
| @seyedebram |
31.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• هفته جهانی کودک بود ..
مبارک :) .. 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
• هفته جهانی کودک بود .. مبارک :) .. 💔 | @seyedebram |
کدام قهرمان از آتش ظلم روح سالم بیرون کشید؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
کدام قهرمان از آتش ظلم روح سالم بیرون کشید؟
روح سالم که بماند؛ عجب آن ست تن ندهی!
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریه میکنی اون فقط یک شعر :)))))))
| @seyedebram |
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آره ایرانی؛
بترس که آمریکا دست رو مردا و زنامون بزاره ..
| @seyedebram |