eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- فاتحه میخونید برای یکی؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
می تپد دل به اشتیاق حرم ؛ چه کنم با غــمِ فــراقِ حـرم ؟ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- این شبِ جمعه های دور از حـــرم ؛ همه ش عمرِ منه که داره دور از شُما می گذره ! | @seyedebram |
امین قدیمبی تابم و حزینم.mp3
زمان: حجم: 2.9M
- من قلبم برا بارون لک زده ؛ میگن کربــلا* بـــارون اومده ! . :) | @seyedebram |
- آسید میشه دستمو محکم تر بگیری ؟ تنها دلخوشیِ من شمایی تو این مرداب.. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میبینی منو؟ - دارم غرق میشم تو این مرداب .. - هر کی یک تیری زد و جونمو گرفت .. - توانی برام نمونده .. ـ تنها دلخوشیِ من ، ‌ تُویی آسیدابراهیم ، همون پروانه ای که هنوز دورمه :) | @seyedebram |