آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- این شبِ جمعه های دور از حـــرم ؛
همه ش عمرِ منه که داره دور از شُما می گذره !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چرخ دنیا گر گوید نتْوانم؛ من میرم .. آری شب جمعه ست هوایت نکنم میمیرم! :) | @seyedebram |
چرخ دنیا گر گوید نتْوانم؛ من میرم ..
آری شب جمعه ست هوایت نکنم میمیرم! :)
| @seyedebram |
امین قدیمبی تابم و حزینم.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
- من قلبم برا بارون لک زده ؛
میگن کربــلا* بـــارون اومده ! . :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
- آسید میشه دستمو محکم تر بگیری ؟
تنها دلخوشیِ من شمایی تو این مرداب..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میبینی منو؟
- دارم غرق میشم تو این مرداب ..
- هر کی یک تیری زد و جونمو گرفت ..
- توانی برام نمونده ..
ـ تنها دلخوشیِ من ،
تُویی آسیدابراهیم ،
همون پروانه ای که هنوز دورمه :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
میبینی منو؟ - دارم غرق میشم تو این مرداب .. - هر کی یک تیری زد و جونمو گرفت .. - توانی برام نمونده
پروانه جانم صدایم را شنیدی ؟
زار هایم دیدی ؟
چه خوب دستم را گرفتی :)
هدایت شده از پَـروازِ اُردےـبـِهِشـت🕊
امشب مهدیه معلی دیدین؟🕊
از بابا ابراهیم حرف زدنا💔
شب جمعه سه صلوات هدیه کنیم
به شهید خدمت🌹