آسِیدْاِبرآهیم؛
_
اصن شک نکننننن فقط برای " نجاتِ مردمِ ایران " هست!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ما به فدایِ خندهِ تو ای مردِ خدا ؛
نامت همیشه جاودان ای مردِ خدا ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- نامت ابراهـــیم و به رنگِ عشقِ حقیقی هستی ؛
مرد خــــدمت بودی و همچون رئیســــی هستی ..
| @seyedebram |
﴿ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ العِزَّةَ
فَأِنَّ العـــــزَّةَ لِلَّهِ جَــمِعََا ﴾
| @seyedebram |