eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ما به فدایِ خندهِ تو ای مردِ خدا ؛ نامت همیشه جاودان ای مردِ خدا .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- نامت ابراهـــیم و به رنگِ عشقِ حقیقی هستی ؛ مرد خــــدمت بودی و همچون رئیســــی هستی .. | @seyedebram |
سلامِ ما رو به آسیدابراهیم برسون :)
﴿ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ العِزَّةَ فَأِنَّ العـــــزَّةَ لِلَّهِ جَــمِعََا ﴾ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
﴿ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ العِزَّةَ فَأِنَّ العـــــزَّةَ لِلَّهِ جَــمِعََا ﴾ | @seyedebram |
⁵_ بگذار خدا آبروداری کند! • یک عمر دست و پا زد تا در چشمِ دیگران کسی باشد!🧑‍🦯 - پله های تحسین و تشویق را روی شانه طرفدارهایش یکی یکی بالا رفت و درست وقتی به قله های شهرت و محبوبیت رسید همان آدمها نردبان را از زیر پایش کشیدند تمام استخوانهای عزتش درهم شکست!❤️‍🩹 - چون قاعده این دنیا را نمی دانست؛ - چون خبر نداشت که" بلورِ آبرو " را نباید جز به دستان مهربان خدا بسپارد!🤍✨ . خوشنامیاش را از دهانهایی توقع داشت که جز به بدگویی باز نمیشدند و عزت را از کسانی گدایی میکرد که خود آبرویی نداشتند! .. + به قول حافظ* بر در ارباب بی مروت دنیا چند نشینی که خواجه کی به درآید؟ ✈️ | @seyedebram |
اینم قول این هفته 🫀🔗