اینجوری میتونم برات ساعت ها زار بزنم ..
یِ بیت رهبری میرم یِ سال توی رویاشم .
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقـــــاجان چقدر اسم قشنگت گریه داره .. .. الهی قربونت برم من اگه قابل باشم .. آدم خبر نداره دیگه
ولی من اگه مداح بودم اینو میخوندم :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقـــــاجان چقدر اسم قشنگت گریه داره .. .. الهی قربونت برم من اگه قابل باشم .. آدم خبر نداره دیگه
مداحی رو بزار و اینو بخون . :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
اونایی که دیداررهبری رفتن ؛
الان باید زار بزنند با این متن .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- برای تُ مینویسم !
برای تُ یی که رفتی ..
و مارا یتیم کردی .
ای عزیزتر از جــــــــانم !
مارا ببین !
دیگر توان نداریم ، توان غمِ تُ را نداریم
هر روزی که میگذرد تا میخواهیم قصد عزا کنیم ،
دوباره یادآور انتقام میشویم ..
آخر
آخر چگونه از انتقام تُ دست بکشیم ؟
مگر میشود ؟
یک مذاکره* تُ را ،
عزیزجانِ مارا ،
نه
جانِ مارا ، .. گرفت !
امان از کوفیان ..
که علـــــــــی را از ما گرفتند .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
این آخرین عکسِ تُ ست .
۹ و چهل دقیقه ..
دقیقا همین زمان !
دخترانی از جنوب این وطن ؛
برایت فـــــــــدا شدند ..
آخر دشمن* آنها را نذر بعل* کرده بود !
آخر ..
آخر میخواستند اول دختر و بعد پدر را بستانند ..
و اهلِ حـــــــرمی را عزادار کنند .
| @seyedebram |