eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجوری میتونم برات ساعت ها زار بزنم .. یِ بیت رهبری میرم یِ سال توی رویاشم .
آقـــــاجان .. آقــــاجانم ، آقاجان .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
اونایی که دیداررهبری رفتن ؛ الان باید زار بزنند با این متن . | @seyedebram |
آقـــــاجان من برات نامه نوشته بودم .. :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- برای تُ می‌نویسم ! برای تُ یی که رفتی .. و مارا یتیم کردی . ای عزیزتر از جــــــــانم ! مارا ببین ! دیگر توان نداریم ، توان غمِ تُ را نداریم هر روزی که می‌گذرد تا میخواهیم قصد عزا کنیم ، دوباره یادآور انتقام می‌شویم .. آخر آخر چگونه از انتقام تُ دست بکشیم ؟ مگر میشود ؟ یک مذاکره* تُ را ، عزیزجانِ مارا ، نه جانِ مارا ، .. گرفت ! امان از کوفیان .. که علـــــــــی را از ما گرفتند . | @seyedebram |
امان از کوفیان .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
این آخرین عکسِ تُ ست . ۹ و چهل دقیقه .. دقیقا همین زمان ! دخترانی از جنوب این وطن ؛ برایت فـــــــــدا شدند .. آخر دشمن* آنها را نذر بعل* کرده بود ! آخر .. آخر می‌خواستند اول دختر و بعد پدر را بستانند .. و اهلِ حـــــــرمی را عزادار کنند . | @seyedebram |