eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
اونایی که دیداررهبری رفتن ؛ الان باید زار بزنند با این متن . | @seyedebram |
آقـــــاجان من برات نامه نوشته بودم .. :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- برای تُ می‌نویسم ! برای تُ یی که رفتی .. و مارا یتیم کردی . ای عزیزتر از جــــــــانم ! مارا ببین ! دیگر توان نداریم ، توان غمِ تُ را نداریم هر روزی که می‌گذرد تا میخواهیم قصد عزا کنیم ، دوباره یادآور انتقام می‌شویم .. آخر آخر چگونه از انتقام تُ دست بکشیم ؟ مگر میشود ؟ یک مذاکره* تُ را ، عزیزجانِ مارا ، نه جانِ مارا ، .. گرفت ! امان از کوفیان .. که علـــــــــی را از ما گرفتند . | @seyedebram |
امان از کوفیان .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
این آخرین عکسِ تُ ست . ۹ و چهل دقیقه .. دقیقا همین زمان ! دخترانی از جنوب این وطن ؛ برایت فـــــــــدا شدند .. آخر دشمن* آنها را نذر بعل* کرده بود ! آخر .. آخر می‌خواستند اول دختر و بعد پدر را بستانند .. و اهلِ حـــــــرمی را عزادار کنند . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یادتان هست ؟ چهل روز پیش .. ساعت : ۴ و ۵۷ دقیقه صبح . شبکه خبر ، مجری مشکی پوش ، تیتر قرمز رنگ ، « شهادت قائد امت ، حضرت آیت الله خامنه ای » ( قلبتون واینستاد ؟ ) این صحنه برای پایان جان ما کافی بود .. این صحنه تمام روحِ مارا عزادار کرد .. به قدری در شوک فرو رفته بودیم ! که تن و جان و روحمان سست شد .. آخر آخر گمان نمی‌کردیم خامنه ای* را بزنند ! آخر گمان نمی‌کردیم بیت را بزنند ! آخر گمان نمی‌کردیم رهبران شهید شود ! آخر .. آخر جانمان بود ! حالا ما ماندیم و تنی منتقم .. بدون جان ، با روحی عزادار . | @seyedebram |
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجری مشکی پوش ، صدا و سیمای داغدار .. | @seyedebram |