eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
« ۱۴ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . صدایش را که از پشت تلفن شنیدم دستپاچه پرسیدم: «چی شده حاج آقـــــــا ؟! چرا ان قدر توپت پره؟ اولین بار بود این طور حرف می زد باهام ! » پرسید : « ما برای چی اینجا هستیم؟ مگه غیر از اینه که اومدیم نوکری زائرای امام رضا رو بکنیم؟ » گفتم : « نه والا حاج آقــــــا ! » گفت : « من امروز داشتم از زیرگذر میومدم ، چند نفر اونجا پتو انداخته بودن داشتن استراحت میکردن ! چند تا ماشین هم کنارشون بود. مگه سفارش نکردم زائر نباید بدون سقف باشه؟! » بی درنگ مسئول حراست را فرستادم همان جایی که ایشان گفته بود .. سه ربع بعد گزارشش رسید دستم ، با حاج آقــــــــا تماس گرفتم و گفتم: « مسافر بودن از نیشابور می خواستن برن گلستان با خودشون گفتن سر راه زیارتی هم بکنن چند نفرشون رفتن داخل حرم بقیه هم نشستن کنار ماشین ، به خدا ما کم کاری نکردیم . » جوابم را که شنید کمی آرام شد. « تشکری کرد » و گوشی را گذاشت. چند روز بعد فهمیدم آن روز به گزارش من اکتفا نکرده بود ! دو سه نفر دیگر را هم فرستاده بود ماجرا را پیگیری کنند .. . . . [ راوی سید مرتضی بختیاری قائم مقام پیشین آستان قدس رضوی منبع: ویژه برنامه شبکه افق سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
وای از این قسمت ... :) ❤️‍🩹
نوشِ روحتون🎀
سالام💀🪖
گفت درد و دل کن گاه با هم‌صحبتی .. کو رفیــقِ پایــــــــــــداری کو دل پرطاقتی ؟ | @seyedebram |
در این طوفان و معرکه هر کسی نیزه می‌زند گفتا ساکتی اما نمی‌خواهند صدایم را ! | @seyedebram |
به خون غلتیده ام درزخمِ خنجر ها و بایاران* وصیت کرده ام از هم نگیرند انتقامم را .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چنان در قلب من افشرده ای گویا من هیچم و این دل سند ز تو دارد ... | @seyedebram |