گفت درد و دل کن گاه با همصحبتی ..
کو رفیــقِ پایــــــــــــداری کو دل پرطاقتی ؟
| @seyedebram |
در این طوفان و معرکه هر کسی نیزه میزند
گفتا ساکتی اما نمیخواهند صدایم را !
| @seyedebram |
به خون غلتیده ام درزخمِ خنجر ها و بایاران*
وصیت کرده ام از هم نگیرند انتقامم را ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چنان در قلب من افشرده ای گویا
من هیچم و این دل سند ز تو دارد ...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۱۴ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از فردا دیگه قولِ قول که دو قسمت میزارم ❤️🩹 .
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذوق دیدارهای انتهای
خیابان کشوردوست تمام شد..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت !
شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی..
| @seyedebram |
گریه میکردم که زاهد در قنوتم خیره ماند ،
دور باد از خرمن ایمان ، عاشق آفتی ! ..
| @seyedebram |