eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت درد و دل کن گاه با هم‌صحبتی .. کو رفیــقِ پایــــــــــــداری کو دل پرطاقتی ؟ | @seyedebram |
در این طوفان و معرکه هر کسی نیزه می‌زند گفتا ساکتی اما نمی‌خواهند صدایم را ! | @seyedebram |
به خون غلتیده ام درزخمِ خنجر ها و بایاران* وصیت کرده ام از هم نگیرند انتقامم را .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چنان در قلب من افشرده ای گویا من هیچم و این دل سند ز تو دارد ... | @seyedebram |
هدایت شده از محبین
من لم یمُت ، یقتل...
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذوق دیدارهای انتهای خیابان کشوردوست تمام شد.. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت ! شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی.. | @seyedebram |
گریه میکردم که زاهد در قنوتم خیره ماند ، دور باد از خرمن ایمان ، عاشق آفتی ! .. | @seyedebram |