eitaa logo
🇵🇸 پیروان مکتب شهید احمد کاظمی
76 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.5هزار ویدیو
325 فایل
پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی شهر ورنامخواست
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ثامن لنجان
یک زن میتواند پزشک شود پروفسور شود اتش نشان شود قهرمان شود مغازه دار شود خلبان شود راننده اتوبوس شود استاد شود پلیس شود و.... اما کار لخت شود
هدایت شده از ثامن لنجان
🔴آشوب‌گران آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل کجا می‌روند؟ 🔹برای بسیاری سوال شده که چرا اغتشاشگران در روزهای تعطیل و آخر هفته در خیابان‌ها حضور ندارند؟ کسانی که مدعی حمایت مردم هستند آیا نباید از تعطیلی کاری مردم برای دعوت آنها به تجمعات خیابانی استفاده بهتری کنند و جمعیت خود را به رخ بکشند؟ پس چرا فراخوان‌های خود را همزمان با اوج کار و مشغله‌های مردم قرار می‌دهند و در روزهایی مثل چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته گذشته اساسا خبری از حضور آنها در خیابان‌ها نبود؟ 🔹بررسی‌های میدانی پاسخ این سوال را به خوبی نشان می‌دهد. گروه‌های چند نفره که در نقاط مختلف تهران مسئولیت اصلی ایجاد التهاب را برعهده دارند یک شگرد یکسان برای متشنج نشان دادن خیابان‌ها را پیاده می‌کنند. 🔹این گروه‌ها در هر خیابان با کشاندن یک یا چند سطل آشغال به میانه مسیر حرکت خودروها و آتش زدن آنها و همچنین شکاندن حفاظ‌های مربوط به خط ویژه و اتوبوس‌رانی ابتدا ترافیکی ساختگی را ایجاد می‌کنند و سپس شعارهای هنجارشکنانه‌ می‌دهند‌. خشونت بالای این گروه‌ها باعث می‌شود مردم برای در امان ماندن از آنها کمتر به صورت مستقیم به رفتار آنها اعتراض کرده و بخواهند مسیرها را بدون حضور نیروهای انتظامی و بسیج باز کنند. بنابراین مردم صرفا و اغلب تماشاگر این صحنه می‌شوند. فیلم‌های منتشر شده همین واقعیت را تأیید می‌کند که این گروه‌های کوچک پس از اولین حضور نیروهای امنیتی از شلوغی ساخته شده در خیابان‌ها برای مخفی شدن و متواری گشتن استفاده می‌کنند. 🔹آشوب‌گران به درستی متوجه شده‌اند که عدم استقبال مردم از فرخوان‌های ضدانقلاب خود را به صورت واضح‌تری در روزهای تعطیل نشان می‌دهد و اساسا در این روزها هیچ امکان مانوری نخواهند داشت. چرا که فضای مورد علاقه اغتشاشگران خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد است تا نه تنها عده ناچیز آنها کمتر به چشم بیاید بلکه خبر شلوغی خیابان‌ها به لطف ترافیک ساختگی و رفت‌وآمد پرتعداد همیشگی مردم بیشتر رسانه‌ای شود. 🔹همچنین در چنین فضایی لیدرهای اغتشاشات راحت‌تر می‌توانند متواری شده یا اقداماتی مانند کشته‌سازی و تخریب‌گری را پیش ببرند. همه این مسائل نشان می‌دهد آنها علاقه‌ای به فعالیت در روزهای تعطیل و خلوت ندارند.
هدایت شده از ثامن لنجان
🔰 | دیدگاه رهبر انقلاب درباره و قهرمانان ایرانی چیست؟ 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
4_5850593829157079140.mp3
50.37M
⭕️جنگ روایت ها چیست؟ ⭕️ چگونه با این جنگ باید مقابله کرد؟ ⭕️ نمونه های جنگ روایت ها در داخل کشور چیست؟ ⭕️ برای مقابله با جنگ روایت ها باید نهضت تربیت رسانه ای انقلاب اسلامی در کشور شهر به شهر و روستا به روستا راه بیفتد ⭕️ سید علیرضا آل داود پژوهشگر فضای مجازی و رسانه پاسخ می دهد
هدایت شده از ثامن لنجان
جشن میلاد پیامبر اکرم -صلوات الله علیه- و امام جعفر صادق -علیه السلام- با حضور و اجرای خواننده سرود سلام فرمانده(حاج ابوذر روحی) ، مکان: زرین شهرـ ورزشگاه قیام زمان: چهارشنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷 🎥نشست تصویری 🍃🌹🍃 ✅ موضوع: واکاوی فتنه ۱۴۰۱ با نگاهی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی 🌏سخنران: سید رضا حجازی- کارشناس ارشد علوم سیاسی ⏰ زمان: سه شنبه ۱۹ مهر ساعت ۲۰:۳۰ 🎥لینک ورود به نشست: https://rubika.ir/ahlolbasar
هدایت شده از ثامن لنجان
﷽، همه‌ی دلایل طرفداران حجاب اختیاری ۱. به حکم «لا اکراه فی الدین...» در دین اجبار نیست! ۲. با زور کاری از پیش نمیره، رضا خان هم به زور نتونست حجاب را بردارد! ۳. هرچی اجباری شد، ارزش‌ش از دست می‌ره! ۴. باید کار فرهنگی کرد! ۵. هر وقت جلوی اختلاس و دزدی را گرفتید، برید سراغ حجاب! ۶. بدن خودمه اختیارشو دارم! ✅ پاسخ ✍️ حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم 1⃣ لا اکراه فی الدین اولا مربوط به پذیرش اصل دین است، همانطور که در دانشگاه رفتن اکراهی نیست اما هرکس وارد دانشگاه شد باید قوانین آن را رعایت کند. ثانیاً این آیه مربوط به اعتقاد است؛ بله کسی را نمیتوان مجبور به پذیرش اعتقادی کرد، مثلاً ممکن است کسی همان قوانین دانشگاه را قبول نداشته باشد, درست است که به زور نمیشه او را مجبور به پذیرش کرد، اما رعایت قوانین برای همه لازم است وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشود. 2⃣ هر قانون باید یا مستند به دستور الهی باشد یا رأی مردم؛ اقدام رضا خان نه مستند به شرع بود و نه با رأی مردم بر سر کار آمده بود، اما حجاب هم دستور خداست، هم بر آمده از قانون اساسی کشور است که با رأی مردم اعتبار پیدا کرده است. 3⃣ بله ارزش مفاهیم دینی و اخلاقی به اختیاری بودن آن است، اما آیا میتوان به این بهانه راه را برای هنجارشکنی باز کرد؟ آیا می‌توان پذیرفت چون اجبار ارزش عمل را از بین می‌برد، از جریمه کردن کسی که از چراغ قرمز عبور کرده یا از قرار دادن پلیس در چهارراه‌ها صرف‌نظر کرد؟ 4⃣ در مورد کار فرهنگی اولا باید دانست که قانون‌گذاری خود بخشی از فرآیند فرهنگ‌سازی است و ثانیاً بالاخره عده‌ای عامدانه اصرار به هنجارشکنی دارند، آیا فرهنگ سازی برای آنها پاسخگو است؟ آیا با فرهنگ سازی صرف، میتوان جلوی جرایم مثلاً دزدی را گرفت؟ 5⃣ گره زدن مشکلات به یکدیگر یک نوع فرافکنی و از مغالطه های نخ نما است؛ اگر ما حجاب را رها کردیم و مثلاً خواستیم با قتل مقابله کنیم، قاتل نمی‌گوید: «این همه بی حیایی در جامعه است اول جلوی آن را بگیرید!! من به خاطر نگاه هرزه به ناموسم دست به قتل زدم اگر در جامعه حیا و عفت بود این قتل اتفاق نمی‌افتاد!»؟ 6⃣ به همه ما آموخت که انسان دارای مسئولیت اجتماعی است و پوشش (همانند ماسک) چون نمود اجتماعی دارد، می‌تواند و باید ضابطه‌مند باشد
هدایت شده از ثامن لنجان
•[ 🌠 •] 🔻وحدت؛ نردبانی به سمت پیشرفت 🔖 🔖 🔖 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🖇 🍃 📌🍃
هدایت شده از ثامن لنجان
⭕️ رسانه تروریست یا تروریسم رسانه ای! 📍 در سه هفته اخیر 81 درصد از محتوای پیچ ایران اینترنشنال و 71 درصد از محتوای پیچ بی بی سی فارسی در اینستاگرام دعوت به آشوب بوده است.
هدایت شده از ثامن لنجان
🔴این میگه من زندم، میگن نه کشته شدی😄 فیک هم به مراحل اغتشاشات اضافه شد. 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
⭕️مجموعه ای از تناقضات!! 🔻حتی خود مجسمه آزادی سر تا پا پوشیده‌ست! اون وقت اینا میگن برای به دست آوردن آزادی باید برهنه بشیم!! 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 این بی نظیر را ببینید؛ حرف های با دهه هشتادی‌ها شاید چیزی در حدود ۴ الی ۵ ماه بود هیچ ویدئویی از حاج حسین یکتا ندیده بودم. این آقا محشر است! رزمنده و راوی دفاع مقدس و خادمِ مناطق محروم ... حتما اگر دهه هشتادی در اطرافتان هست، بدهید این بی نظیر را ببیند. زنده باد ایران 🇮🇷 ❣️❣️
هدایت شده از کانال حسین دارابی
ماشالله به این دخترای دهه هشتادی، منو تهدید کردن اگه عکس مارو نگذارید همگی لفت میدیم😁 @hosein_darabi
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی کارشناس منوتو هم از ولی فقیه دفاع کرد، هم آمریکا رو ترکوند، هم شاه رو زد. یکم دیگه می‌رفت جلو ادله اثبات ولایت مطلقه فقیه و لزوم تشکیل حکومت اسلامی رو در منظومه فکری امامین انقلاب، شرح می‌داد 😃😂 | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0 رو"پیوستن"کلیک‌کنیدعضوشید 👇
(صلی‌الله علیه‌وآله) ▫️خدای متعال به ما مسلمانان دستور داده است که از پیامبر تبعیت کنیم. این تبعیت، در همه چیز زندگی است. آن بزرگوار، نه فقط در گفتار خود، بلکه در رفتار خود، در هیأت زندگی خود، در چگونگی معاشرت خود با مردم و با خانواده، در برخوردش با دوستان، در معامله‌اش با دشمنان و بیگانگان، در رفتارش با ضعفا و با اقویا، در همه چیز اسوه و الگوست. جامعه‌ی اسلامی ما آن وقتی به معنای واقعی کلمه، جامعه‌ی اسلامىِ کامل است که خود را بر رفتار پیامبر منطبق کند. اگر به طور صددرصد مثل رفتار آن حضرت عملی نیست - که نیست - لااقل شباهت به آن بزرگوار باشد؛ عکس جریان زندگی نبىّ‌اکرم بر زندگی ما حاکم نباشد؛ در آن خط حرکت بکنیم. ۱۳۷۰/۰۷/۰۵ @tabyin_Chahardah_Masoom ┄┅══════┅┄ @t_manzome_f_r
🔸بحث [دانستن خط سیر امام و میزان موفقیت او] فواید فراوانی دارد... شما وقتی دانستید که فلسفه امامت چیست و دانستید که امامان شما تامین‌کننده‌ی این فلسفه و این هدف برای اسلام بودند، اولاً اعتقادتان به این بزرگوارها محکم‌تر و روشن‌بینانه‌تر می‌شود، عقیده شما قرص می‌شود؛ ثانیاً انسان وقتی امام را شناخت... دانست راه امام چه بوده، خط سیرش در زندگی چه بوده، می‌تواند از او پیروی کند و الا اگر انسان نداند که امام او به کدام راه و کدام جهت میرفته و خط سیرش چه بوده چگونه می‌تواند او را به امامت قبول کند و امام بداند؟ آخر، امام یعنی پیشوا، امام یعنی پیش‌رو. @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
(علیه‌السلام) ▫️درحالی‌که مأمون امام را جدا از مردم می‌پسندید و این جدائی را در نهایت وسیله‌ای برای قطع رابطه‌ی معنوی و عاطفی میان امام و مردم می‌خواست، امام در هر فرصتی خود را در معرض ارتباط با مردم قرار می‌داد. با این‌که مأمون آگاهانه مسیر حرکت امام از مدینه تا مرو را به طرزی انتخاب کرده بود که شهرهای معروف به محبت اهل بیت مانند کوفه و قم در سر راه قرار نگیرند؛ امام در همان مسیر تعیین شده، از هر فرصتی برای ایجاد رابطه‌ی جدیدی میان خود و مردم استفاده کرد. در اهواز آیات امامت را نشان داد، در بصره خود را در معرض محبت دل‌هائی که با او نامهربان بودند قرار داد. در نیشابور حدیث سلسلةالذهب را برای همیشه به یادگار گذاشت و علاوه بر آن نشانه‌های معجزه‌آسای دیگری نیز آشکار ساخت و در جابه‌جای این سفر طولانی فرصت ارشاد مردم را مغتنم شمرد، در مرو که سرمنزل اصلی و اقامت‌گاه خلافت بود هم هرگاه فرصتی دست داد حصارهای دستگاه حکومت را برای حضور در انبوه جمعیت مردم شکافت. ۱۳۶۳/۰۵/۱۸ @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🏴 گسترش تفکر ولایت در دوران زندگی امام رضا (علیه‌السلام) ▪️بعد از نوزده یا بیست سال [از] پایان دوران امامت و شهادت علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا، وقتی شما نگاه می‌کنید، می‌بینید که همان تفکّر ولایتِ اهل‌بیت و پیوستگی به خاندان پیغمبر آن‌چنان گسترشی در دنیای اسلام پیدا کرده که دستگاه ظالم و دیکتاتور بنی‌عبّاس از مواجهه‌ی با آن عاجز است؛ این را علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا انجام داده. رهبر انقلاب ۱۳۹۲/۶/۲۶ @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
▫️دین مقدس اسلام، دنیا و آخرت مردم را و زندگی مادی و معنوی انسان را از راه برنامه‌های هماهنگ، به سعادت صلاح می‌رساند. چنین نیست که اسلام فقط آخرت مردم را آباد کند و کاری به کار دنیای مردم نداشته باشد. از جمله تهمت‌های بسیار ناجوانمردانه‌ای که دشمنان اسلام و دشمنان دین بر این آئین مقدس وارد کرده‌اند، یکی این است که گفته‌اند دین‌ اسلام فقط به امور اخلاقی و معنوی می‌پردازد و به دنیای مردم کاری ندارد. این تهمتی است که اکنون چند قرن است که دشمنان و استعمارگران و در کنار استعمارگران، مستبدان و خودکامگان از آن بهره می‌برند و استفاده می‌کنند. @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🔸من شاید پانزده یا شانزده سالم بود که مرحوم «نواب صفوی» به مشهد آمد. مرحوم نواب صفوی برای من، خیلی جاذبه داشت و به کلی مرا مجذوب خودش کرد. هرکسی هم که آن وقت در حدود سنین ما بود، مجذوب نواب صفوی می‌شد؛ از بس این آدم، پرشور و بااخلاص، پر از صدق و صفا و ضمناً شجاع و صریح و گویا بود. من می‌توانم بگویم که آن‌جا به طور جدی به مسائل مبارزاتی و به آنچه که به آن مبارزه سیاسی می‌گوییم، علاقه‌مند شدم. البته قبل از آن، چیزهایی می‌دانستم. @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
شهدا از خداوند پاداش مجاهدت را به صورت نقد می‌گیرند در امر شهادت آنچه مهم است این است که کسی آماده بشود جان خودش را کف دستش بگیرد برای بذل در راه خدا؛ ایثارگران ما، رزمندگان ما، فداکاران ما که جانشان را کف دستشان گرفتند و رفتند، همه‌ی اینها این فضیلت را دارند، منتها گاهی خدای متعال نسبت به کسانی تفضّل ویژه‌ای میکند و پاداش آنها را که شهادت است به آن‌ها نقد می‌دهد، بنابراین ارزششان و اعتبارشان می‌شود چند برابر؛ برای خاطر اینکه از خدای متعال پاداش این مجاهدت را به‌صورت نقد گرفتند: اِنَّ اللهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ اَنفُسَهُم وَ اَموالَهُم بِاَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللهِ فَیَقتُلونَ وَ یُقتَلونَ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِى التَّوریّْةِ وَ الاِنجیلِ وَ القُرءان، یعنی خدای متعال جانشان را، این متاع را از این‌ها قبول کرد و در مقابل، بهشت را به آن‌ها داد؛ بالاترین معامله این است، بالاترین سود این است. جان ما همان سرمایه‌ای است که به‌هرحال خواهی نخواهی از بین خواهد رفت؛ یعنی هیچ‌کس نیست که این جان و عمر را که باارزش‌ترین سرمایه‌ی انسانی او است، بتواند نگه دارد؛ یک مدّتی هست؛ بعد، از ما گرفته خواهد شد. به شکل‌های مختلفی گرفته خواهد شد؛ یک نفری مثلاً تصادف می‌کند در بیابان یا خیابان و با تصادف از بین می‌رود؛ یکی با بیماری از بین می‌رود؛ [امّا] یکی این جان را با خدا معامله می‌کند؛ این جانِ از بین رفتنی را معامله می‌کند. بنده پیش از انقلاب در سخنرانی‌ها مکرّر این را می‌گفتم که شهادت مرگ تاجرانه است، مرگ حسابگرانه است؛ کسی که در راه خدا شهید می‌شود، در واقع بهترین حسابگری را دارد می‌کند، چون این [جان] که ماندنی نیست؛ مثل تعبیر معروف «روغن ریخته، نذر امامزاده» است. خب این روغنِ ریخته است دیگر، اینکه ماندنی نیست؛ این را آدم نذر امامزاده بکند، خیلی باارزش است، خیلی زرنگی می‌خواهد؛ این زرنگی را شهدای ما داشتند که توانستند این جانِ از بین رفتنی را با خدای متعال معامله کنند و خدای متعال با این لحن با این‌ها حرف بزند: اِنَّ اللهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ اَنفُسَهُم؛ پروردگارا! ما که هستیم که تو جان ما را بخری؟ این جان مال تو است، متعلّق به تو است، اصلاً ما که اختیاری در مورد آن نداریم...  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ @t_manzome_f_r مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
یکی از آن خورشیدهای فروزان به فضل و کمک پروردگار و به اراده الهی، امروز در زمان ما به عنوان «بقیة‌فی ارضه»، به عنوان «حجة‌الله علی عباده» به عنوان صاحب زمان و ولی مطلق الهی در روی زمین وجود دارد، برکات وجود او و انوار ساطعه از وجود او، امروز هم به بشر می‌رسد. ۱۳۷۸/۹/۳ @tabyin_Chahardah_Masoom ┄┅══════┅┄ @t_manzome_f_r