eitaa logo
کانال شاخه طوبی
14.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.9هزار ویدیو
59 فایل
اولین کانال نشر آثار حضرت علامه حسن زاده آملی و شاگردان ایشان در ایتا و تلگرام
مشاهده در ایتا
دانلود
4_691174505531318616.mp3
3.81M
💠 زیارت اربعین 🔰با صدای استاد : ♦️سید مهدی میرداماد كانال شاخه طوبي @shakhehtoba
گریه برامام حسین-قم -ج40.mp3
30.47M
جلسه ۴۰ ✳️ افاضات استاد صمدی آملی __ @shakhehtoba
🌿نقشِ نیت بد بر باطن انسان 📝اگر کسی اهل دیدن باشد می بیند که شخصی که الان[باطناً] انسان است با یک نیت بد ،میشود پلنگ یا اگر شخصی نورانی است بواسطه یک نیت بد تاریک میشود و برای ممکنات در هر حالتی صورتی است 💿شرح فصوص‌الحکم،جلسهٔ۲۸۴،دقیقهٔ ۵۳ 👤علامه حسن زادهٔ آملی حفظه اللّه تعالی @shakhehtoba
✅پیش از آنکه دست مرگ به گریبانت رسد و نفخه صور آواز دهد،خویش را فانی در باقی کن. حدیث رسول الله است که موتوا قبل أن تموتوا پیش تا صور در دهد آواز خویشتن را بکش به تیغ نیاز ⬅️1001 کلمه ⬅️علامه حسن زاده آملی روحی فدا @shakhehtoba
نراقیین.علامه آملی.mp3
14.4M
📹 نِراقی ها 📹 🔍 گفتاری پیرامون مولی محمدمهدی و مولی احمد نِراقی(ره) 🔰 با سخنان علامه حسن زاده آملی(حفظه الله) @shakhehtoba
گریه برامام حسین-قم -ج41 1.mp3
31.29M
جلسه ۴۱ ✳️ افاضات استاد صمدی آملی __ @shakhehtoba
👈حلاوت شناخت خدا 💠شيخ بهايى در كشكول گفته است : (( عارف كسى است كه خداوند صفات و اسماء و افعالش را به او بنماياند. پس معرفت ، حالى است كه از شهود پيدا مى شود، و عالم كسى است كه خدا او را بر آن حقايق مطلع كند؛ ولى اطلاعش با يقين باشد، نه با شهود )) 🔹هركس اين حلاوت را بچشد و به اين لذت برسد و به اين نعمت دست يابد، به فوز عظيمى رسيده است . ✳️اين وجدان و يافت شهودى و حضورى را تنها اهلش درك مى كنند و به وصف نمى آيد. اين غير از ادراك عقلى است و فقط با مجاهدات كشفيه مى توان به آن رسيد نه با مناظرات عقليه . اهل آن نمى تواند آن را به گونه اى كه درك كرده است ، براى ديگران توضيح دهد و هيچ لذت و سرورى با آن برابرى نمى كند ⬅️منبع: لقاء الله ، ص ۲۸ ⬅️علامه حسن زاده آملی روحی فدا @shakhehtoba
گریه برامام حسین-قم -ج42.mp3
30.01M
جلسه ۴۲ ✳️ افاضات استاد صمدی آملی __ @shakhehtoba
28.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰محمدجان! 🔰میراثت برای فرزندان عزیزت در کتابخانه خاک نمی‌خورد. گویا که نمُرد و زنده‌تر شد. 🔰کتاب طهارت، حضور و مراقب، شرح دروس معرفت نفس، شرح دفتر دل ... 🔰... و لباس سبز پاسداری تو و مشرب ابوالفضلی تو ، که میراث خونین کتاب کربلاست، و منادی‌گر "هیهات من الذله" @shakhehtoba
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃 ✳️علامه حسن زاده آملی: 👈خیالات اولیاالله علّیّینی اند و خیالات بوالهوسان سِجّینی. آن خیالات فرشتگانند و آنها دیوان. آنها سماوی اند و اینها ارضی. آنها نورانی اند و اینها ظلمانی. آنها به خدا کشانند و اینها به دنیا. ⬅️تازیانه سلوک @shakhehtoba
گریه برامام حسین-قم -ج43.mp3
27.47M
جلسه ۴۳ ✳️ افاضات استاد صمدی آملی __ @shakhehtoba
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاوت زییا از سوره مبارکه الحاقة ،آیات ۲۲ الی ۲۴ ◀️⁩قاری: استاد حاج 💠فَأَمَّا مَنْ أُوتِيَ كِتابَهُ بِيَمِينِهِ فَيَقُولُ هاؤُمُ اقْرَؤُا كِتابِيَهْ 19 إِنِّي ظَنَنْتُ أَنِّي مُلاقٍ حِسابِيَهْ 20 فَهُوَ فِي عِيشَةٍ راضِيَةٍ 21 فِي جَنَّةٍ عالِيَةٍ «22» قُطُوفُها دانِيَةٌ 23 كُلُوا وَ اشْرَبُوا هَنِيئاً بِما أَسْلَفْتُمْ فِي الْأَيَّامِ الْخالِيَةِ 24 ⁦◀️⁩پس هر كس كه نامه عملش به دست راستش داده شود، (شادى كنان) مى‌گويد: بيائيد كتاب مرا بخوانيد. من مى‌دانستم كه با حساب خودم رو به رو خواهم شد. پس او در زندگى رضايت بخشى است. در بهشتى برين. كه ميوه‌هايش در دسترس است. به خاطر اعمالى كه در دوران گذشته انجام داده‌ايد، بخوريد و بياشاميد و گوارايتان باد. @shakhehtoba
24 صفر سالروز ریشه شروع تمام رزایای بشریت🟫 قال‌ابن‌عباس : 《الرزیه کل الرزیه ما حال بیننا و بین کتاب رسول‌الله ریشه تمام بدبختی بشریت وقتی شروع شد که همان روز پنجشنبه عده‌ای مانع از کتابت پیامبر برای سعادت ابدی بشریت شدند 》 💢حضرت آیت‌الله صمدی آملی (حفظه الله) : و عامل از محضر جناب رسول‌الله(ص) و عامل با خاتم انبیاء (ص) ✍در روایات داریم: حضرت رسول‌الله(ص)، نه تنها 《شفیع مردم》 است بلکه حتی 《شفیع همه انبیاء》 است. این‌ صحابه یک چنین آقایی(ص) داشتند. این‌ صحابه ظلمانی و نزاعی که آمدند خودشان را به بدبختی‌های دنیا دچار کردند، معرفت نداشتند که در محضر چه کسی تشرّف دارند؟! ببینید فرق رفتار دو صحابه در زمانی که پیامبر(ص) در حالت کسالت جسمی هستند و می‌خواهند از این نشئه به نشئه بالاتر تشرّف فرما شوند؛ 1⃣یک صحابه می‌گوید: این آقا(ص) هذیان می‌گوید(نعوذ بالله)؛ 2⃣اما صحابه دیگر(امام علی(ع)) می‌فرماید: همان موقعی که تو می‌گویی خاتم انبیا(ص) هذیان می‌گوید برای من هزار باب علم گشوده شد و از هر بابی از آن هزار باب هزاران باب علم باز شد. چه صحنه‌ای مشاهده می‌شود⁉️ تمام علمای اهل سنّت و تمام منابع روایی اهل سنّت، حدیث ابن‌عبّاس در واقعه‌ی زمان وفات حضرت(حدیث قرطاس و قلم یا یوم خمیس) را نقل کرده‌اند که یک عده‌ای در محضر حضرت بودند؛ بین آنان کشمکش و تنازع برخواست؛ چون جناب رسول الله(ص) فرمودند: برای من قلم و کاغذ بیاورید تا من کتابی را بنویسم که هرگز گمراه نشوید؛ یکی از صحابه در مورد پیغمبر(ص) گفت: ایشان الآن تب کرده است؛ «قد غلبه الوجع»؛ و با این حالش نمی‌تواند مطلبی بنویسد و وانگهی هذیان می‌گوید.(نعوذ بالله) خلاصه یک عده به دفاع از امر پیغمبر(ص) و یک عده هم در مخالفت با امر نبی(ص) با طرف مقابل، در محضر انسان کامل تنازع می‌کردند؛ در همین لحظه جناب خاتم انبیاء(ص) به امیرالمؤمنین(ع) که در گوشه‌ای نشسته و سکوت کرده بودند و اصلاً در بین متنازعین نبودند، فرمودند: علی جان! گوش خودت را بیاور. امام علی(ع) جلو رفتند و برگشتند؛ چند لحظه‌ای طول کشید؛ بعداً از جناب امیرالمؤمنین(ع) سؤال کردند چه اتفاقی افتاد؟ فرمودند: هزار باب به من علم یاد داد که از هر دری از این هزار باب، هزار در به روی من باز شد. ای نظام هستی! ای همه‌ی عالم! ای آقایان اهل سنّت! ای آقایان اهل تشیّع! بفرمایید! این کتاب صحنه‌ی وفات جناب رسول الله(ص) را محضر شما می‌گشاییم؛ یک شاگردی است که می‌گوید: پیغمبر(ص) هذیان می‌گوید و یک شاگرد دیگر همین لحظه از او هزار باب علم می‌گیرد. ما به دنبال این آقاجان(ع) هستیم @shakhehtoba
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩توهین‌به ساحت‌قدسی‌خاتم‌انبیا(ص) ✍24 صفر سال‌روز جسارت فاجعه‌بار به ساحت قدسی خاتم انبیا به جهت صدور حدیث قلم و قرطاس یا حدیث《یوم‌الخمیس》است. وقتی پیامبر رحمت طلب قلم و کاغذ نمودند تا امر حیاتی خلافت بلافصل علی(ع) را کتابت نمایند فرد توهین کننده گفت: 《قد غلبه الوجع انّ الرّجل لَیهجر : درد بر او غلبه کرده و این مرد قطعا دیوانه شده است》(نعوذبالله) دانشمندان اهل فن همچون حضرت آیت‌الله صمدی آملی می‌گویند: 《 این کلام فقط توهین به ساحت قدسی نبی نیست بلکه انکار اصل عصمت، رسالت و وحی است.》 🟫 📡🇮🇶 🇮🇷🖥 🟫 @shakhehtoba
گریه برامام حسین-قم -ج44.mp3
29.43M
جلسه ۴۴ ✳️ افاضات استاد صمدی آملی __ @shakhehtoba